Samenvatting: TS huilt omdat er mensen zijn die een GSM hebben met meer functies als zijn GSM.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef Het_Biertje het volgende:
gebruik godverdomme eens wat leestekens. ik heb die schijtzooi 455x moeten lezen voordat ik er zinnen van kon maken.
dyslexiequote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef Het_Biertje het volgende:
gebruik godverdomme eens wat leestekens. ik heb die schijtzooi 455x moeten lezen voordat ik er zinnen van kon maken.
ik ben 17 ( doelgroep dus van die *pimpin dope gsms* enzo) en ben het volkomen met je eens, bellen , smsen, hooguit foto cameraatje, dan ist genoeg. de overige extra's zijn dan toch waardeloos en kut kwaliteit (video filmpjes, tv, internet etc)quote:Op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef boyv het volgende:
Er zijn hier ongetwijfeld veel mensen die het niet met mij eens zijn en zelf 50 Cent-beltonen luisteren. Kommaarkommaar...
Nee helaas, ik kon kiezen uit een D500, K750i, 6260 en een V3. De V3 vind ik mooi en goed genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Samenvatting: TS huilt omdat er mensen zijn die een GSM hebben met meer functies dan zijn GSM.
Mja, ik kon ook uit modellen als de 3310 kiezen, maar het leek mij handiger om even de GSM's die op dit moment 'hip' zijn te vermelden.quote:
Dat zou wel weer practisch zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
OF EEN BIERTAP!!!!
Wat leuk dat je 15 bent, jongen!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef jojarno het volgende:
ben 15, heb een sonyericcon t610
ik heb helemaal nooit een beltoon aanstaan, dat is gewoon irritant. gewoon trilalarm.
ook handig voor op school
achtergronden bestellen doe ik ook niet aan, gewoon thematje van internet
Dán zou ik ook een telefoon kopen! Ik heb nu zo'n Siemens die je eerst van de Postbank kreeg. (ja want m'n ouders hadden er allebei een maar die hebben al een andere)quote:
SonyEricsson vond ik ook altijd lastig om te schrijven, je hoeft je niet te schamen!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef jojarno het volgende:
ben 15, heb een sonyericcon t610
ik heb helemaal nooit een beltoon aanstaan, dat is gewoon irritant. gewoon trilalarm.
ook handig voor op school
achtergronden bestellen doe ik ook niet aan, gewoon thematje van internet
Uuuhm, oké.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef boyv het volgende:
Homies drinken geen bier, die drinken Crystal.
Toch wel de videoclip mag ik hopen, anders kan je opsouten uit dit verkapte pimp hier met je mobiel topiquequote:Op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
nee man ik heb still D.R.E op me telefoon staan veel hipper dan 50 en zn gayparade
...en surround geluid.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Toch wel de videoclip mag ik hopen, anders kan je opsouten uit dit verkapte pimp hier met je mobiel topique
Je hebt ook van die kutpaupers zonder subwoofers.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
5.1 dolby digital op z'n minst en anders opgetieft
Kun je even vertellen wie je nadoet?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef Mirage het volgende:
Ik ben...... ik ben ... jaar en ik.....minimoppentrommel tijd ??
Nou vooruit ga ik ook even pimpen hoor anders val ik er zo buiten... ik ga graag met mijn tijd mee
Ik ben Mirage, 26 jaar en ik heb een
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef The_Mavericks het volgende:
ik heb een koelkast waar biet in staat![]()
neh, nokia 3330 kep hem al zowat 3.5 jaar 20 x gevallen en nog steeds niet aan vervanging toe![]()
Ik doe een combimix enzo...quote:
bedoelde, kep een krat bier in mijn telefoonquote:Op zondag 19 juni 2005 22:59 schreef boyv het volgende:
[..]
[afbeelding]
In een 3330 past ook wel een biet. Dan hoef je niet steeds je koelkast mee te nemen.
Met wat precies?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef SouthernSun het volgende:
ik ga ook zo'n gsm met leuke funcites kopen
Bellen is zoooooooooooooooo 1996quote:Op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef LintuxCx het volgende:
Functies lijkt me zo, wijsmui^H^H^Hneus.
* LintuxCx sluit zich verder bij TS aan, idioot gedoe met bloated telefoons.
Oh JOH, je kunt er dus ook nog mee BELLEN?
En wanneer ga je publieklijk zelfmoord plegen?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb lekker watskeburt en leipe mocro flavour realtone![]()
![]()
Zodra ik een gothic benquote:Op zondag 19 juni 2005 23:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En wanneer ga je publieklijk zelfmoord plegen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb lekker watskeburt en leipe mocro flavour realtone![]()
![]()
Yeah, want in de tijd van de 3210 vond je het natuurlijk echt kut dat er geen camera op die telefoon zat. En een camera sjouw je niet, het is niet zo dat zoiets 700 kilo weegt.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef Varr het volgende:
Rofl pauper, ik heb tenminste een d500.
En een mobiel en camera IS wel praktisch, ik bedoel wie heeft zin om een camera altijd mee te sjouwen...
Ik niet, ik neem 'm dus ook alleen mee als ik foto's wil maken.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef Varr het volgende:
En een mobiel en camera IS wel praktisch, ik bedoel wie heeft zin om een camera altijd mee te sjouwen...
waarom overal foto's van maken met kut kwaliteitquote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef Varr het volgende:
Yeah right, de kwaliteit hiervan is totaal niet te vergelijken met die van een digitale camera op dezelfde resolutie.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:36 schreef Varr het volgende:
Toen was dat nog niet mogelijk, dat is net zo dat kinderen die met wielen speelden op straat geen computer misde.
En jij wou zeggen dat je je camera altijd bij je hebt? NEE! Dat is niet praktisch, een mobiel daarentegen, heb je altijd bij je, en zo kun je altijd even wat vastleggen wanneer je dat wil, prima fotos hoor, 1280x1024
Roflolmao n00bquote:Op zondag 19 juni 2005 23:31 schreef Varr het volgende:
ik heb Hans teeuwen op mijn telefoonquote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef boyv het volgende:
Hans Teeuwen is ook grappig en ik zie niemand een telefoon kopen omdat zijn beltoon erop staat.
Dat is de shitquote:Op zondag 19 juni 2005 23:41 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb Hans teeuwen op mijn telefoon
en filmpjes van Eddie Murphy's Delirious
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef boyv het volgende:
Oprotten met die troep, de telefoons worden alleen maar duurder door die overbodige functies.
hmm ik bespeur een contradictiequote:Op zondag 19 juni 2005 23:34 schreef boyv het volgende:
Bovendien is er op dit moment geen mobiel die zo 'pauper' is als de D500. Je krijgt dat ding godverdomme nog gratis bij een pak Fristi.
GOH. misschien omdat dit een mobiel is?! Het gaat erom dat je niet altijd van te voren weet dat je iets wil vastleggen, en daarom een mobiel met camera handig is, aangezien je je camera niet altijd bij je hebt.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:39 schreef boyv het volgende:
[..]
Yeah right, de kwaliteit hiervan is totaal niet te vergelijken met die van een digitale camera op dezelfde resolutie.
Ik zeg niet dat die groot is kneus, maar dat je dat ding niet dagelijks bij je hebt.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Roflolmao n00b
Een digitale fotocamara is tegenwoordig ook geen groot ding meer![]()
Uitzonderingen zijn er overal. Bovendien kun je niet ontkennen dat telefoons met al die troep erop (in het algemeen) duurder zijn dan een simpele telefoon die kan bellen en smsen.quote:
Pfffquote:Op zondag 19 juni 2005 23:44 schreef Varr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die groot is kneus, maar dat je dat ding niet dagelijks bij je hebt.
Doei loser![]()
Nog een paar keer splitsen en je hebt zo een serieuze handtekeningenactie tegen die mastquote:Op zondag 19 juni 2005 23:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik ben eigenlijk ook niet zo voor die mobiele shit, sinds hierachter een utms mast erbij is gekomen heb ik ineens een tweede persoonlijkheid.
Dat is idd eigenlijk de enige uitvinding op GSM-gebied van de afgelopen vijf jaar die daadwerkelijk nuttig is.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:47 schreef vbmot het volgende:
Ik sta altijd te patsen met mijn bookmark van de WAP versie van NS Reisplanner. Niet bepaald "bling", maar je weet tenminste wel wanneer de trein zou moeten vertrekken
stuur is door naar mijquote:Op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef Jett het volgende:
nee man ik heb still D.R.E op me telefoon staan veel hipper dan 50 en zn gayparade
iddquote:Op maandag 20 juni 2005 00:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is idd eigenlijk de enige uitvinding op GSM-gebied van de afgelopen vijf jaar die daadwerkelijk nuttig is.
Vergeet wap.fok.nl nietquote:Op maandag 20 juni 2005 00:07 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is idd eigenlijk de enige uitvinding op GSM-gebied van de afgelopen vijf jaar die daadwerkelijk nuttig is.
en jij kiest dan de v3quote:Op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef boyv het volgende:
[..]
Nee helaas, ik kon kiezen uit een D500, K750i, 6260 en een V3. De V3 vind ik mooi en goed genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |