doe ik je niet aanquote:
bah ik moet dat verkopen aan de mensenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
doe ik je niet aan
maar ik heb ook een paar dagen de "bunkers" bijgevult met vlees, wat dus de worsten ingaat.. en ik zie dingen nogal snel weer voor me
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zullen we dan een hondje nemen
die zijn ook lief
we nemen een hondjequote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Vlarp en een baby!
Stop d'r een Mc Nugget in en klaar
Of een glazenwasser.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zullen we dan een hondje nemen
die zijn ook lief
Een zuigbeurt deed wonderenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je de cavia die er in zat weggejaagd?
ham komt van een andere afdeling, daar gaan idd grote stukken ham inquote:Op zondag 19 juni 2005 23:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
bah ik moet dat verkopen aan de mensen
ik zeg altijd wat een overheerlijke structuur is deze ham, in combinatie met die overweldigende geur en de prikkelende smaakexplosie op de tong
gordijnen?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:02 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah dag, die lurken naar binnen als je bezig bent
oh heb het niet helemaal gevolgd dusquote:Op zondag 19 juni 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
ham komt van een andere afdeling, daar gaan idd grote stukken ham indus je kan dat blijven zeggen hoor
wel voorzigtig gedaan he.. je wilt niks beschadigen toch?quote:
Yupquote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel voorzigtig gedaan he.. je wilt niks beschadigen toch?
en toen een de hoes er weer overheen en aan de slag weer?
dat waren eerst de worsten.. de hammen komen van een andere afdelingquote:Op zondag 19 juni 2005 23:03 schreef Excess_All het volgende:
[..]
oh heb het niet helemaal gevolgd dus
om welke stukken vlees gaat het hier dan
dat hebben we toch al gedaanquote:
Neh..quote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Sunjammer het volgende:
Het ultieme zweef-ambient-relax-nummer voor zwoele zomeravonden:
Waiting for Cousteau van Jean Michel Jarre...
zoemen is goedquote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
Hij zoemt nog welmaar het hoge piepen is over
Moet ik jou ook nog even doen?quote:
Waar kan ik die... kopen?quote:Op zondag 19 juni 2005 23:06 schreef Sunjammer het volgende:
Het ultieme zweef-ambient-relax-nummer voor zwoele zomeravonden:
Waiting for Cousteau van Jean Michel Jarre...
Ligt bij de meeste winkels wel bij de nice price afdelingenquote:
Nice price? Als ik in de winkel iets van Enya, Jarre of wat dan ook wil hebben, staan er tegenwoordig altijd prijzen op die met een 2 beginnen. Alleen muziek van dode mensen is tegen normale prijzen te krijgenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ligt bij de meeste winkels wel bij de nice price afdelingen
Apartquote:Op zondag 19 juni 2005 23:09 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Nice price? Als ik in de winkel iets van Enya, Jarre of wat dan ook wil hebben, staan er tegenwoordig altijd prijzen op die met een 2 beginnen. Alleen muziek van dode mensen is tegen normale prijzen te krijgen![]()
wordt een stout dagjequote:Op zondag 19 juni 2005 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Bartje
Nog een week
Jij en ik
Lenny
Bier
heb je mijn foto gemist hahaquote:Op zondag 19 juni 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja zeg ik heb nog geengezien in dit topic hoor
vooruit dan maar, wel op cam hequote:Op zondag 19 juni 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen badjas, dus ik zal wel moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |