abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28154524
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:51 schreef Chielus het volgende:
ik ga bijn anooit meer naar deze zaken, je kunt er bijna niks ruiken door de wolk van 514 verschillende parfums die door elkaar gespotwn worden. Daarbij komt dat ik ze een stuk goedkoper haal bij de groothandel (gister nog Hugo 100ml EDT voor 35¤ gekocht)
Als je bij de groothandel wilt kopen heb je zeker een bepaald pasje nodig. Is het trouwens niet zo van als je daar koopt dat je er niet maar 1tje kunt kopen?? Koop je dan ook echt alles ;cremes make- up enz?? Dat zou inderdaad erg voordelig zijn dan...

Jammergenoeg heb ik niet zo'n pasje
pi_28157186
Ik vind de Douglas hier veel beter!
Bij de Ici Paris kom ik ook echt nooit meer. Bij de Douglas werkt aardig en deskundig personeel en altijd behulpzaam of ik nou voor 200 euro wat koop of voor 30. Bovendien is de winkel veel overzichtelijker en daardoor uitnodigender. Ik krijg er trouwens ook altijd proefjes, ik ging een keer van die rubberen dingetjes voor in mijn wimperkrultang halen, kost 5 euro, kreeg ik gewoon een proefje

Ik ben Douglas fan
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_28157753
Nou, de Makro is niet altijd goedkoper hoor. Ik zie toch regelmatig dingen die elders goedkoper zijn .
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:59:50 #54
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28159947
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:47 schreef schatje het volgende:
Nou, de Makro is niet altijd goedkoper hoor. Ik zie toch regelmatig dingen die elders goedkoper zijn .
klopt, maar soms hebben ze aanbiedingen waar Douglas & Ici niet aan kunnen tippen,

Helaas krijg je er geen proefmonsters bij.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28164711
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:25 schreef Shantee het volgende:
Ik vind de Douglas hier veel beter!
Bij de Ici Paris kom ik ook echt nooit meer. Bij de Douglas werkt aardig en deskundig personeel en altijd behulpzaam of ik nou voor 200 euro wat koop of voor 30. Bovendien is de winkel veel overzichtelijker en daardoor uitnodigender. Ik krijg er trouwens ook altijd proefjes, ik ging een keer van die rubberen dingetjes voor in mijn wimperkrultang halen, kost 5 euro, kreeg ik gewoon een proefje

Ik ben Douglas fan
Ik ben om exact dezelfde redenen Ici Paris fan
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:20:20 #56
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28165991
Douglas

Voornameljk omdat ik die hier weet te vinden. Bereikbaarheid vind ik namelijk ook wel belangrijk. In principe weet ik toch wel wat ik wil. Zou Ici Paris XL dichterbij zijn dan zou het maar zo kunnen wezen dat ik daar heen ging.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:48:35 #57
36926 RikDeMan
is een 'spons'
pi_28166820
Bij Douglas werken huppelkutjes. Zijn enkel en alleen aangenomen op hun looks. Enige kennis of social skils is hen onbekend. Het tegenovergesteld bij ICI Paris is waar
een signature = ook maar een signature
pi_28172277
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef RikDeMan het volgende:
Bij Douglas werken huppelkutjes. Zijn enkel en alleen aangenomen op hun looks. Enige kennis of social skils is hen onbekend. Het tegenovergesteld bij ICI Paris is waar
Hun looks? Nou hier in Leeuwarden werken er bij de Douglas alleen maar lelijke opgeverfde graftakken. Of dat bij die andere toko ook zo is weet ik niet want daar kom ik nooit.
pi_42156239
Ik ga eigenlijk altijd bij Ici Paris XL. Er zijn overigens verschillende formules. De winkel bij ons in de buurt is voornamelijk zelfbediening, dus geen balies voor de parfum. Ik krijg er altijd keurig advies, mijn aankopen worden netjes en mooi ingepakt en de artikelen zijn aanzienlijk goedkoper (altijd meer dan 10%) dan bij douglass. De medewerkers zijn aardig, maar ik moet wel zeggen dat enkelen nochal uit de hoogte doen (dat doen overigens veel medewerkers van parfumeries). Daarnaast krijg je bij Ici Paris XL ook een cadeaubon bij een bepaalde besteding en hebben ze regelmatig aantrekkelijk acties. Bij douglass werd ik overigens laatst ook nog eens niet zo netjes geholpen.
pi_42164540
Ik ben gisteren bij de nieuwe ICI Paris in Groningen geweest en eigenlijk prima geholpen! De dame achter de balie wist precies waar ze het over had, we kregen leuke monstertjes mee en ze heeft zelfs een monstertje van het gekochte luchtje gemaakt. Eén luchtje was namelijk een cadeautje, en zo kon degene voor wie het was het eerst ruiken. Mocht het niet bevallen, dan kan de grote fles dus nog terug!
Ook heeft de verkoopster nog helemaal mijn klantennummer opgezocht omdat ik mijn pasje weer eens niet bij me had Ik zit alweer op 14 punten, nog 6 te gaan en ik krijg een cadeaucheque voor 5 euro Ga denk ik ook eens voor verzorgingsproducten of make up kijken
Daarnaast is ICI ook aanzienlijk goedkoper! Een poosje terug ging ik bij de Bijenkorf een luchtje halen, waarna ik hem voor 15 euro minder (best een verschil tussen 60 en 45) bij de ICI zag. Ik heb hem bij de BK dus ook direct teruggebracht!
  Moderator woensdag 27 september 2006 @ 11:41:50 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_42165024
jullie weten dit vast wel, bestaan er ook webshops die parfum verkopen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 27 september 2006 @ 12:44:10 #62
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_42166786
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef Guppyfriend het volgende:
jullie weten dit vast wel, bestaan er ook webshops die parfum verkopen?
Een beetje oftopic, maar ik gebruik vaak http://www.parfumcenter.nl mooie prijsjes en goede, snelle service!
  Moderator woensdag 27 september 2006 @ 12:46:23 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_42166859
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Coolfool het volgende:

[..]

Een beetje oftopic, maar ik gebruik vaak http://www.parfumcenter.nl mooie prijsjes en goede, snelle service!
sorry, t was inderdaad offtopic maar bedankt voor de info!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42167036
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
sorry, t was inderdaad offtopic maar bedankt voor de info!
Kijk eens in het Online Shopping Nieuwe Stijl topic, daar staan heel veel linkjes in
amokaapjeeh O+
  Moderator woensdag 27 september 2006 @ 12:54:19 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_42167084
nogmaals bedankt! dat is echt een nuttig topic! *onthoudt*
pi_42167226
Ik ga altijd naar Douglas. Alles is veel ruimer opgezet, de winkel is licht, overzichtelijk en het personeel is best aardig
De ICI Paris XL is hier heel klein en donker en daardoor onoverzichtelijk. Bovendien kan je niet zelf bij de parfums e.d., het personeel is ongeinteresseerd en ik heb nog nooit iets gezien wat goedkoper is dan bij Douglas.

Overigens koop ik 9 van de 10 keer m'n parfum taxfree op Schiphol
amokaapjeeh O+
pi_42168622
Allebei de winkels vind ik vrij irritant eigenlijk. Bij Douglas is het stervensdruk en is het personeel te beroerd om je te helpen, en bij Paris Ice XL is dat eigenlijk ook zo. Hier in Tilburg zitten ze tegenover elkaar maar ik ontwijk ze zoveel mogelijk.

Mijn make up (van Max Factor en Rimmel) koop ik liever bij de drogist. Voor parfum ga ik naar een kleinere parfumerie waar ze me wel altijd goed helpen, en waar ik altijd leuke proefjes krijg (bv. Chanel mascara) in plaats van stomme proefjes (foundation die ik nooit gebruik). Ik heb ooit bij Douglas om een ander proefje en ze keken me aan alsof ik gek was...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42171284
Mijn vriendin werkt bij ICI Paris XL, maar zij is wel de enige haast die echt verstand van zaken heeft! (nee, niet omdat ze mijn vriendin is) Ze weet alles zowel in dat winkel en kan erg goed persoonlijke advies geven! Neemt de tijd voor mensen en luisterd actief naar hun wensen..haar andere collega's zijn domme dozen Douglas v.s ICI? Ik krijg korting via mijn vriendin, dus ICI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')