Als je bij de groothandel wilt kopen heb je zeker een bepaald pasje nodig. Is het trouwens niet zo van als je daar koopt dat je er niet maar 1tje kunt kopen?? Koop je dan ook echt alles ;cremes make- up enz?? Dat zou inderdaad erg voordelig zijn dan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:51 schreef Chielus het volgende:
ik ga bijn anooit meer naar deze zaken, je kunt er bijna niks ruiken door de wolk van 514 verschillende parfums die door elkaar gespotwn worden. Daarbij komt dat ik ze een stuk goedkoper haal bij de groothandel (gister nog Hugo 100ml EDT voor 35¤ gekocht)
klopt, maar soms hebben ze aanbiedingen waar Douglas & Ici niet aan kunnen tippen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:47 schreef schatje het volgende:
Nou, de Makro is niet altijd goedkoper hoor. Ik zie toch regelmatig dingen die elders goedkoper zijn.
Ik ben om exact dezelfde redenen Ici Paris fanquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:25 schreef Shantee het volgende:
Ik vind de Douglas hier veel beter!
Bij de Ici Paris kom ik ook echt nooit meer. Bij de Douglas werkt aardig en deskundig personeel en altijd behulpzaam of ik nou voor 200 euro wat koop of voor 30. Bovendien is de winkel veel overzichtelijker en daardoor uitnodigender. Ik krijg er trouwens ook altijd proefjes, ik ging een keer van die rubberen dingetjes voor in mijn wimperkrultang halen, kost 5 euro, kreeg ik gewoon een proefje![]()
Ik ben Douglas fan![]()
Hun looks? Nou hier in Leeuwarden werken er bij de Douglas alleen maar lelijke opgeverfde graftakken. Of dat bij die andere toko ook zo is weet ik niet want daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef RikDeMan het volgende:
Bij Douglas werken huppelkutjes. Zijn enkel en alleen aangenomen op hun looks. Enige kennis of social skils is hen onbekend. Het tegenovergesteld bij ICI Paris is waar
Een beetje oftopic, maar ik gebruik vaak http://www.parfumcenter.nl mooie prijsjes en goede, snelle service!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:41 schreef Guppyfriend het volgende:
jullie weten dit vast wel, bestaan er ook webshops die parfum verkopen?
sorry, t was inderdaad offtopicquote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef Coolfool het volgende:
[..]
Een beetje oftopic, maar ik gebruik vaak http://www.parfumcenter.nl mooie prijsjes en goede, snelle service!
Kijk eens in het Online Shopping Nieuwe Stijl topic, daar staan heel veel linkjes inquote:Op woensdag 27 september 2006 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
sorry, t was inderdaad offtopicmaar bedankt voor de info!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |