Wat bedoel je geen 4 player stand? Ssbm heeft wel een 4 player stand hoor?quote:
Oh wist ik niet. Tsja de drempel om met knuffels te gaan vechten zoals een rond en roze wolkje ligt mij iets te hoog.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat bedoel je geen 4 player stand? Ssbm heeft wel een 4 player stand hoor?
Dat het meer diepgang heeft dan soul calibur geloof ik ook wel, dat spel raak ik de komende 47 jaar iig niet meer aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:41 schreef MMaRsu het volgende:
Nee het is echt een fighter. Het kan ook een party game zijn, maar dat is alleen voor als je er geen fuck van kunt. Spel heeft als fighter megaveel diepgang. Zal straks ff filmpje posten..
het kan idd erg hectisch zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:54 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb SSBM maar voor ongeveer 3 uurtjes gespeeld. Daarna heb ik hem alweer doorverkocht. Ik vond het niets aan. Erg hektisch allemaal, ik kreeg hoofdpijn.
Maar het had wel diepgang ofzo en veel personages. Maar het was gewoon niks voor mij.
Ik heb begrepen dat sommige mensen al meer dan 1200 uur op de teller hadden staan. Kom ik daar aan met mijn 3 uur.![]()
Ik wil het filmpje downen maar ze stellen me allemala vragen en shit en ik snap er geen hol van. vanavond iig niet, misschien morgen als ik nuchter ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)-_Round_1.6.wmv.html
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)-_Round_1.6.wmv.html
Druk op free, wacht 60 seconden en onderaan staat je download linkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik wil het filmpje downen maar ze stellen me allemala vragen en shit en ik snap er geen hol van. vanavond iig niet, misschien morgen als ik nuchter ben.
Ik heb slechte herinneringen aan 2D in een 3D jasje, KI op de N64 enyone?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:51 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okay, dan is het idd misschien niet je type fighter. Imho is het een beetje streetfighter gemixt met een party game, ik vind het zeker vet dat het een 2d fighter in een 3d jasje
.
quote:
Gaat me ook te snel, en niet echt gevarieerde moves ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 04:51 schreef MMaRsu het volgende:
Haha okay, dan is het idd misschien niet je type fighter. Imho is het een beetje streetfighter gemixt met een party game, ik vind het zeker vet dat het een 2d fighter in een 3d jasje
.
Idd - erg stoer spel!quote:Op maandag 20 juni 2005 01:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond One Must Fall: 2097 toch wel briljant...
Alsjeblieft zeg dat spel zag er toendertijd aardig uit maar was toch zo slecht. Zelfs stickfighter was nog beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Gierewiet het volgende:
[..]
Idd - erg stoer spel!
Indrukwekkende replays en verfijnde technologie, mbv MS Dos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |