quote:Standard Engine 5.5L V12
Standard Transmission 5 Speed Automatic
Cylinders 12
Horsepower @ RPM 543@5250
Torque @ RPM 664@2300
check.....quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, gooi die van mij maar dicht, dezeis een stuk mooier
michelin had geen vertrouwen in de banden, gaf de teams het advies om niet met de banden te rijden......quote:Op zondag 19 juni 2005 20:43 schreef ook_gek het volgende:
wat is er nou aan de hand in de F1 dan? Ik val er net in en ze zitten over saaie race en fans lopen weg? Wat is er aan de hand?
Wel ken ik het verhaal over de banden.
Bedankt nog hequote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef PeuRac het volgende:![]()
* PeuRac is thuis, en gaat eerst maar douchen voordat Top Gear begint
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zat je ook sip te kijken tijdens de race?
Graag gedaan, t was een top weekendquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Graag gedaan, t was een top weekend
ik heb alleen geen zin meer om t ook bij mezelf te doen
je gaat verhuizen naar een stad?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit trouwens, we krijgen binnenkort misschien kabelTV en internet
Nee, ADSL is niet te krijgen in ons dorp, dus we gaan alsnog maar over op kabelquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ADSL is niet te krijgen in ons dorp, dus we gaan alsnog maar over op kabelNa eerst een UPC mannetje die aan de deur wou verkopen weggestuurd te hebben
@koudvrouw: je had daar toch een heel topic voor nodig om sip te kijken?
M'n achterremmen zitten er voor spek en bonen op t momentquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n achterremmen zitten er voor spek en bonen op t moment
Hij remt nog goed zat (tenzij Hugo achterin zit, wat hij NOOIT meer mag doen, bij elke hobbel knalde de achterkant tegen de grondquote:
Waarschijnlijk zat hij ook met zijn hoofd tegen het dakquote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij remt nog goed zat (tenzij Hugo achterin zit, wat hij NOOIT meer mag doen, bij elke hobbel knalde de achterkant tegen de grond)
Ik kon echt heel goed voelen aan welke kant van de auto hij zat in bochtenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat hij ook met zijn hoofd tegen het dak
Jij bent dan ook een scharminkeltje dus dan voel je dat al snel jaquote:Op zondag 19 juni 2005 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kon echt heel goed voelen aan welke kant van de auto hij zat in bochten
lavaquote:Op zondag 19 juni 2005 23:12 schreef BoJo het volgende:
Ik heb het gevoel dat m'n voorhoofd op 100 plaatsen elk moment open kan barsten en er lava uit zal stromen![]()
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op zondag 19 juni 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mwah...
maar vond hem idd niet echt geweldig ofzo... maar gaar is ook weer overdreven
Nee dat is het dakraam gevuld met gas. Middels een zelf in te stellen spanning wordt het gas ondoorzichtigerquote:
die van mij zijn ook wat gevoeligquote:Op maandag 20 juni 2005 07:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n inhammen branden nog steed als een gek![]()
Nauw -> benauwd.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:01 schreef Youp het volgende:
mogguh
teeeeeeeering wat is het hier NU AL benouwd... en de zon staat pas een uurtje op t raam
kut ja je hebt gelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 09:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nauw -> benauwd.
Je doet het weer!
Hier is het ook al redelijk benauwd en de zon staat nog niet op het gebouw..
Sjesus, mag je er nog in rijden dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef Youp het volgende:
we hebben een of andere half weggerotte subaru 1.6 sedan gevonden voor ons boot projecten ik ga hem met een klasgenoot van me dadelijk al ophalen
jupquote:Op maandag 20 juni 2005 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sjesus, mag je er nog in rijden dan?.
ik heb ook een lange broek aan.. maar dat heb ik meestalquote:Op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef BoJo het volgende:
ik ben de enige hier met een 3 kwart broek, volgens mogen we geen korte broeken dragen hier
ach schijt![]()
en wat willen ze doen? me ontslaan ofzo??quote:Op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb ook een lange broek aan.. maar dat heb ik meestal
mjah.. je zit toch de hele tijd te bellen? wat boeit t dat je een korte broek aan hebtquote:Op maandag 20 juni 2005 09:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
en wat willen ze doen? me ontslaan ofzo??![]()
![]()
ja het zijn gewoon een stelletje geelkoppen met groen haar en een gewei.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:43 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah.. je zit toch de hele tijd te bellen? wat boeit t dat je een korte broek aan hebtdat zien de klanten toch niet?
ik krijg opmerkingen als "Ohh man it just hurts looking at you" en 1ntje deed een kreeft naquote:Op maandag 20 juni 2005 10:15 schreef Hugster het volgende:
mogeh
Ik lig hier in bed en er waait een ventilator over me
ik heb hier nog een paar cross bodyprotectors liggen, maar daar zou ik toch niet op vertrouwen heurquote:Op maandag 20 juni 2005 10:33 schreef Youp het volgende:
ja precies
ik moet me echt eens een bodyprotector aanschaffen... daar dan een shirtje overheen en je hebt verkoeling en bescherming
al is mn huidige motorjas ook niet zo extreem warm...
ja sowieso ook elleboogprotectors en handschoenen... en nog een motorbroek want die heb ik nog nietquote:Op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb hier nog een paar cross bodyprotectors liggen, maar daar zou ik toch niet op vertrouwen heur![]()
Ik zou zowiso goede elleboogbeschermers nemen, en goede handschoenen
carbon is chillquote:Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Youp het volgende:
[..]
ja sowieso ook elleboogprotectors en handschoenen... en nog een motorbroek want die heb ik nog niet
vrijdag wel een vette carbonnen Kenny crosshelm besteld met een mooie Pro-grip bril
Dat ga ik zowiezo welquote:Op maandag 20 juni 2005 11:09 schreef Youp het volgende:
[..]
in je tshirt op de motor stappen
niet vergeten op je bek te gaan
ja man dat ding weegt niksquote:Op maandag 20 juni 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
carbon is chill
en brillen, geef mij maar Smith en Oakley
ik heb die klompen rememberquote:Op maandag 20 juni 2005 11:34 schreef Hugster het volgende:
yep, crosslaarzen ja.
Heb je wel eens met crosslaarzen gereden?
Ik ben ook eens een uurtje wezen trainen met bergschoenen omdat ik m'n laarzen was vergeten maar dat vond ik echt ZWAAR kut
Vooral dus bij het landen van sprongen voelde ik de steps gewoon te hard op de onderkant van m'n voet drukken. Crosslaarzen zijn daar hard en dat land toch echt ff 10x beter
Om over de bescherming van je tenen al helemaal te zwijgen...
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
af en toe wissel ik ff!
eigenlijk wil ik bij yup en youp horen![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:05 schreef Youp het volgende:
ohja... ik heb net gesport... wie o wie komt me even opvegen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik bij yup en youp horen![]()
Guantanamo?quote:
Jij kon vandaag toch nietquote:
Ik moet morgen naar Arnhemquote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij kon vandaag toch niet
Maar vooruit! In arnhem of nijmegen?
Ik ben om 7.10 en ergens rond 19.00 in Arnhemquote:
Percentage kansloze mannen klopt anders aardigquote:
50-50 bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2005 14:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Percentage kansloze mannen klopt anders aardig
50 HEEL kansloosquote:
Nope.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Moet jij niet leren ofzo?
Lekker motiverend is dat ookquote:Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nope.
Moet komende dagen m'n thesis afmaken. Ben net even flink afgezeken op mijn voorlopig-definitieve-versie
maar zo eerst even werken
Ik had zelf om ' kritische feedback' gevraagd.quote:
Ja. En word altijd tyfus verkouden van airco'squote:En werken... toch wel met airco he?
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op maandag 20 juni 2005 15:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik had zelf om ' kritische feedback' gevraagd.Zo wordt het eindresultaat tenminste nog iets
[..]
Je moet ze ook niet op 12 graden zettenquote:Ja. En word altijd tyfus verkouden van airco's
21quote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in
[..]
Je moet ze ook niet op 12 graden zetten
Laterrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef Xtreem het volgende:
Heren, ik gaat u werrrrrrrrkelijk verrrrlaten
Ja, euh, dat koude geblaasquote:
why....quote:Op maandag 20 juni 2005 15:01 schreef Fugie het volgende:
tf jij maakt ook alleen domme opmerkingen eh
tot sinasquote:Op maandag 20 juni 2005 15:02 schreef Xtreem het volgende:
Heren, ik gaat u werrrrrrrrkelijk verrrrlaten
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
pheaton v12, luna blauw, beige leer en dikke chromen wielen![]()
liever de pheaton dan een A8, A6 is niet eens dezelfde klassequote:Op maandag 20 juni 2005 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop dan een fatsoenlijke A8 of A6...
En voor het geld van een Type R koop je geen pheaton V12
ga tanken jij gekquote:
Liever een A6 dan een VW...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
liever de pheaton dan een A8, A6 is niet eens dezelfde klasse![]()
maja die type r gebruiken voor een ramkraak![]()
smakeloos persoonquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Liever een A6 dan een VW...
het blijft natuurlijk een Volkswagen
rasict jei kashkopquote:
jije gewuun teruch naa skool vor taalleschquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jije gewuun teruch naa skool vor taallesch![]()
heb ik wel eens zien rijdenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Das pas een mooie VWDus ze bestaan wel
gratis??quote:Op maandag 20 juni 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb nog een scheidegger typcursus liggen hier
Hebben?
Uiteraard. Anders zou ik het een allochtoon ook niet aanbieden... Heb liever niet dat je hem jat nlquote:
niet jattenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders zou ik het een allochtoon ook niet aanbieden... Heb liever niet dat je hem jat nl
domme kaschkoppenquote:Op maandag 20 juni 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom die vrachtwagens nooit hun deuren sluiten voor ze wegrijden
Why ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
mn broertje heeft een Suzuki Alto Automaat MET roest gekocht![]()
![]()
ik heb em al gewaarschuwd dat kut hok een heel eind bij mijn auto vandaan te houden
Ik vertrouw mn broertje niet, hij heeft nog geen maand zijn rijbewijs en rijdt alsof hij Schumacher is (ik denk zelf eerder aan verstappenquote:
Maar parkeren kan ie toch welquote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vertrouw mn broertje niet, hij heeft nog geen maand zijn rijbewijs en rijdt alsof hij Schumacher is (ik denk zelf eerder aan verstappen ;') )
ik weet 1 ding zeker.. verstappen rijdt beter dan jijquote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vertrouw mn broertje niet, hij heeft nog geen maand zijn rijbewijs en rijdt alsof hij Schumacher is (ik denk zelf eerder aan verstappen)
daar gaat het toch helemaal niet om ?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet 1 ding zeker.. verstappen rijdt beter dan jij
Ik zeg toch niet dat het niet zo isquote:Op maandag 20 juni 2005 17:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet 1 ding zeker.. verstappen rijdt beter dan jij
quote:
Op zich is dat best lief van de Suzuki mits je even doordenktquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet zo isHet gaat erom dat ik geen zin heb in een Suzuki welke tegen mn Alfa aan staat te rijen
Ik ben al thuisquote:
Wheheheh. Steken ze uit?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij heeft al 2 velgen van mn vaders auto kapot gereden
hee...!! dat zou nieteens zo slecht zijn... een kruising tussen soes en alfa... italiaans temperament maar met een beetje technische kwaliteitquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet zo isHet gaat erom dat ik geen zin heb in een Suzuki welke tegen mn Alfa aan staat te rijen
Dit is mn 2e week vakantie alquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op zich is dat best lief van de Suzuki mits je even doordenkt![]()
.
Heb je nu eigenlijk vakantie Peu?![]()
de band zit over de velg rand en toch krijgt hij de velgen kapotquote:
Ik ga pas over 17 dagen op vakantie hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering.
En iedereen die het over vakantie heeft, bladiebla.
Ik wil OOK op vakantie!
Ja, maar je hebt wel al vakantiequote:Op maandag 20 juni 2005 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga pas over 17 dagen op vakantie hoor![]()
Ik begin al met reanimerenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
en daar heeft ze de Slowchat vermoord hoor
Neequote:Op maandag 20 juni 2005 17:39 schreef Youp het volgende:
en toen was het helemaal dood![]()
heb jij je ehbo cursus wel gehaald?
Nee. Mijn taak is het posten van voertuigen met een dieselmotorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
Terwijl dat normaal gesproken toch jouw taak is
he das toevallig, ik nl. ookquote:Op maandag 20 juni 2005 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga pas over 17 dagen op vakantie hoor![]()
je bent opgezwolle omdat je verbrand bentquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef BoJo het volgende:
tering ik ben echt dik geworden, ik trek zo'n fout mouwloos hempje aan die vorig jaar ruim zat maar nu zit ie echt niet meer zo comfortabel![]()
alleen m'n kop is verbrand en m'n armen, en ik had al een grote kopquote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent opgezwolle omdat je verbrand bent![]()
ik word kaal jaquote:
Ik kan nu echt een kut opmerking makenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef BoJo het volgende:
tering ik ben echt dik geworden, ik trek zo'n fout mouwloos hempje aan die vorig jaar ruim zat maar nu zit ie echt niet meer zo comfortabel![]()
Ben bang dat nu mijn haren weten dat ik volvo ga rijden dat ze ook denken ok nu kan ik grijs worden en uitvallenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik word kaal ja![]()
ik denk dat ik me bekeer naar joods, dan kan ik tenminste zo'n handig keppeltje op![]()
kom maarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan nu echt een kut opmerking maken![]()
Meerdere zelfs
Nee, die ga je echt niet waarderenquote:
Dan had je je beter helemaal stil kunnen houdenquote:
Dat duurt nog 6 wekenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan had je je beter helemaal stil kunnen houdenOf je vertelt het hem gewoon op het moment dat julie elkaar niet meer nodig hebben
als het me niet aanstaat dan zeg ik nu nog ff niks maar dan dump ik hem snachts gewoon ergens in een gat in Hongarije, maar sshhttt das alleen tussen jou en mij hequote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan had je je beter helemaal stil kunnen houdenOf je vertelt het hem gewoon op het moment dat julie elkaar niet meer nodig hebben
nee we rijden door dat kut land heenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god gaan jullie naar Hongarije? Drie keer raden wie daar ook naar toe gaat
ja ik heb al vragende gezichten gezien toen ik op me werk de frontpage aan had staanquote:Op maandag 20 juni 2005 19:16 schreef Fugie het volgende:
die frontpage he, met die daily booty banner
denk dat het eerder kwam door die hand in je broekquote:Op maandag 20 juni 2005 19:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik heb al vragende gezichten gezien toen ik op me werk de frontpage aan had staan![]()
We geven gewoon gas als we hem zien, net als die gozer van zaterdag bij t verkeerslichtquote:
Busquote:Op maandag 20 juni 2005 19:26 schreef BoJo het volgende:
vind het wel knap dat je zo ver op je trekker kunt komen![]()
dat zijn ze nou wel gewend van me in die 10 maandenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk dat het eerder kwam door die hand in je broek
dat was wel humor he, kut marokaanquote:Op maandag 20 juni 2005 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We geven gewoon gas als we hem zien, net als die gozer van zaterdag bij t verkeerslichtalleen dan echt
Tering ja, die gozer schrok echtquote:
Kan je beter naar Kroatie gaan ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom niet? We twijfelen tussen de Poolse kust, Hongarije en Tsjechië
Jawel joh, een keer gas geven en hij is net zo plat als de rest van de beesten daarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:29 schreef BoJo het volgende:
of je gaat ook naar Montenegro, alleen ik wil je niet zien daar
http://www.visit-montenegro.com/
er rijd ouwe meuk rond ja, er zijn echt oeroude kerkjes en meuk en er spoelt geen meuk aan.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn de vrachtwagens daar wel communistisch genoeg? En zijn er oeroude voorchristelijke heiligdommen, of spontaan aanspeolende barnsteen of iets dergelijks?
Thanks, hoezo een klote dag dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond.. Wat een hete klotedag zeg..
BTW Peu, die velgjes van je Alfa staan goed, had m vorige week zien staan bij King Cars maar er verder niet meer aan gedacht..
Geen idee meer, of kan ook de week daarvoor geweest zijn..quote:Op maandag 20 juni 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, hoezo een klote dag dan?
Wanneer vorige week trouwens?
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
hebebn dien enzo;s' temngewooordig een antenne op'te dagk
sky radioe moet neat uurlijk wek lekker klinken als je 230 rijdtquote:Op maandag 20 juni 2005 23:21 schreef MewBie het volgende:
[..]
Voor de radio ontvangst op hoge snelheid
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sky radioe moet neat uurlijk wek lekker klinken als je 230 rijdt
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
he mewbie![]()
Ga jij eens lekker knippen en plakken in paint
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef DeltaHF het volgende:
Zeg, met 100 km per uur te hard achter en 911 aanraggen op een 80 weg is dat moreel gezien verantwoord?
alleen als je hem eruit heb geredenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef DeltaHF het volgende:
Zeg, met 100 km per uur te hard achter en 911 aanraggen op een 80 weg is dat moreel gezien verantwoord?
vanuit die porsche bekeken niet neequote:Op maandag 20 juni 2005 23:46 schreef DeltaHF het volgende:
Dat niet helaas.quote:
ah ja okay.quote:
chiptuning is voor mietjes.quote:
Ja hallo piet; een andere chip is maar 400 euro. Ik wil niet weten wat een grotere turbo kost enzo, ik heb nog een auto voor de deur staan en een hypotheek die ik moet betalen en vaak dorst zegmaarquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
chiptuning is voor mietjes.
je moet groteren turbo's en andere in- en uitlaatsystyemen plaatsen
Jezus 183 foto,s en niet 1 lekker wijf. Wat voor een stumper ben jij danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah ja okay.
ik was op vakantie.
absent weg geweest een tijdje.
mexico geweest. foto's: http://ilonka.fotopic.net/c583861.html
lekkere wijven waren er ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus 183 foto,s en niet 1 lekker wijf. Wat voor een stumper ben jij dan
mooie foto,s wel
Ik heb het gezien. Ik denk zeg niksquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:44 schreef Hugster het volgende:
en Mark en Peu, naar jullie luister ik ook niet meer over je op zaterdag naar Italia a Zandvoort gaan i.v.m. veel meer auto's dan zondag
check gespot topique
F40, F50, meerdere F430 spiders
Wat is er met bovs?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:38 schreef elcastel het volgende:
Tjabbo jij weet alles van eeeehhhh, kut .... B.O.V.'s ???.
opelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:38 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat zo richting de Opel dealer, hopenlijk herkennen ze me nie meermoet een auto ophalen voor Brussaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |