quote:op zondag 19 juni 2005 19:25 schreef golf het volgende:
kijk nog maar eens naar het plaatje en ga nog maar eens flink zitten piekeren.![]()
quote:op zondag 19 juni 2005 19:23 schreef biancavia het volgende:
en waarom blijft hij op de grond in 1 keer staan, in plaats van dat hij nog een keertje probeert verder te gaan?
nou, dat is dus wat ik me afvroeg. ik heb er ook geen meer, maar volgens mij stoppen ze echt gelijk als ze van de trap op de grond komen. en dat vond ik vreemd.quote:op zondag 19 juni 2005 19:55 schreef maverick_tfd het volgende:
is het niet zo dat als hij eenmaal op de grond is, hij nog 1 keer zo'n omwenteling maakt? dan zou het wel logisch zijn namelijk, dan wint de slinky zijn energie uit de potentiele(hoogte)energie. dat zou betekenen dat hij geen 2e stap kan maken als hij eenmaal op de grond is...
heb echter nooit zoveel met die dingen gespeeld dus ik weet het niet echt zeker
hmm, maar loopt ie nou nog 1 stap door aan het einde van de trap of niet?quote:op zondag 19 juni 2005 20:04 schreef golf het volgende:
[..]
http://home.messiah.edu/~barrett/slinky/results.htm
als je de veer uitrekt maakt ie nog wel een halve slag denk ik.quote:op zondag 19 juni 2005 20:08 schreef maverick_tfd het volgende:
[..]
hmm, maar loopt ie nou nog 1 stap door aan het einde van de trap of niet?
dan doet ie het op de trap niet meer.quote:op zondag 19 juni 2005 20:09 schreef golf het volgende:
[..]
als je de veer uitrekt maakt ie nog wel een halve slag denk ik.![]()
hmm, misschien heeft nikky er nog 1 op de trap liggen.quote:op zondag 19 juni 2005 21:25 schreef biancavia het volgende:
ik ben in staat om er weer eentje te kopen ergens.
zouden ze die nog hebben bij de bart smit?
quote:op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef -lotte- het volgende:
die van mij is de slinky 2.0 , die loopt zelf de trap weer op
ja! geweldig toch! en waarom stopt die nou op de voorlaatste trede?quote:op zondag 19 juni 2005 20:19 schreef varr het volgende:
everyone loves a slinky, you gotta get a slinky, slinky, slinky, go slinky go!
[afbeelding]
da's een film...da's niet echtquote:op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef biancavia het volgende:
[..]
ja! geweldig toch! en waarom stopt die nou op de voorlaatste trede?
die dikkerd verstoorde de aardse krachten...quote:op zondag 19 juni 2005 23:33 schreef biancavia het volgende:
[..]
ja! geweldig toch! en waarom stopt die nou op de voorlaatste trede?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |