Geen één aflevering?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:34 schreef qu63 het volgende:
Ik heb ook alleen maar vaag iets opgevangen.. heb het programma ook niet gezien..
Neequote:
Was jij ook een koopman uit Wenen?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:39 schreef qu63 het volgende:
maar ben wel naar regressietherapie gegaan!
Nee, ik heb een andere therapie gekregen!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Was jij ook een koopman uit Wenen?
Ik was in mijn vorige leven Oscar Wildequote:Op zondag 19 juni 2005 21:43 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af of ik wil weten wat ik in een eventueel vorig leven was.. Ben bang dat er niet veel goeds uit komt.
Okquote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef qu63 het volgende:
Nee, ik heb een andere therapie gekregen!
Meer een soort van (familie van..) Reiki behandeling..
Een hele goede kans ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik was in mijn vorige leven Oscar Wilde
Ik denk dat jij Maria Magdalena was![]()
Regressie is meer terug gaan naar je verleden, dat kan 5 jaar terug zijn, of 500 bij wijze van..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat regressie zich met name met ervaringen uit het verleden verband hield
.
Ik heb nog nooit een vorm van regressie of zo gehad.
Kan ook je eigen leven zijn, maar dan je vroege jeugd waaraan je geen bewuste herinneringen hebt. Mijn broertje heeft dat gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat regressie zich met name met ervaringen uit het verleden verband hield
.
Ik heb nog nooit een vorm van regressie of zo gehad.
Over de doodsoorzaak konden ze nog niks zeggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Doffy? Schaap?
Hoofd gevonden in water Amsterdam-Noord
Wie was dat?
geen idee, maar ik zit dan ook tijdelijk in Hoornquote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Doffy? Schaap?
Hoofd gevonden in water Amsterdam-Noord
Wie was dat?
Doet me denken aan Highlander!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de doodsoorzaak konden ze nog niks zeggen.
De pliesie is soms zo slim.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de doodsoorzaak konden ze nog niks zeggen.
Gevlucht hequote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, maar ik zit dan ook tijdelijk in Hoorn
Pciesquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef ReCreative het volgende:
Grappig dat veel mensen zich met name associëren met een beroemdheid uit het verleden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat je een ezelverkoper was in een buitenwijk van Jeruzalem ('Jezus? Jaaah, wel es van gehoord...').
Dat weet ik wel, maar ik wist niet of jouw regressie ook met het verleden te maken hadquote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef qu63 het volgende:
Regressie is meer terug gaan naar je verleden, dat kan 5 jaar terug zijn, of 500 bij wijze van..
Dat lijkt mij misschien nog wel enger.. Hoewel het aan de andere kant misschien wel het een en ander zou ophelderen. Er zitten wel gaten in mijn jeugdherinneringen. Maar misschien is dat niet voor niets.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan ook je eigen leven zijn, maar dan je vroege jeugd waaraan je geen bewuste herinneringen hebt. Mijn broertje heeft dat gedaan.
gaat boven mijn petquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
He.. ik wil dat iemand hier reageert: Bekrompenheid van gelovigen
Bekrompenheid van gelovigenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Bensel het volgende:
He.. ik wil dat iemand hier reageert: Bekrompenheid van gelovigen
Ik zou eigenlijk regressie therapie krijgen, maar dat is "ingewisseld" omdat die andere therapie beter bij mij paste..quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik wist niet of jouw regressie ook met het verleden te maken had.
Hmmm, ik vind Mata Hari ook wel bij je passenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat ik in mijn vorige leven Lady Godiva was.
euhm.. ik wou juist geen rel startenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bekrompenheid van gelovigen
zo goed Bensel?
volgens google: google dusquote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef ReCreative het volgende:
Weet iemand of Jezus trouwens Joshua ben Meryam of Joshua ben Yosef heette? Lijkt me in verband met de schimmige afkomst wel een discussie toentertijd.
Tja, het kan wel zinvol zijn, maar ik denk wel dat je er vervolgens iets mee moet doen. Daar doet mijn broertje dan weer niet aanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lijkt mij misschien nog wel enger.. Hoewel het aan de andere kant misschien wel het een en ander zou ophelderen. Er zitten wel gaten in mijn jeugdherinneringen. Maar misschien is dat niet voor niets.
Joshua ben JHWH, was daar ook niet al die ellende om te doen dat ze hem uiteindelijk gekruisigd hebben?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef ReCreative het volgende:
Weet iemand of Jezus trouwens Joshua ben Meryam of Joshua ben Yosef heette? Lijkt me in verband met de schimmige afkomst wel een discussie toentertijd.
Ik weet niet of ik er verstandig aan doe. Ik mis op zich niets aan die herinneringen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, het kan wel zinvol zijn, maar ik denk wel dat je er vervolgens iets mee moet doen. Daar doet mijn broertje dan weer niet aan
Maria heeft heden ten dage te veel verschillende schrijfwijzen, dus Yosef wint het altijdquote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens google: google dus
Jezus Joshua ben Yosef : 36
Jezus Joshua ben Meryam: 4
Ah en daar zeker ook nog een cafebaas afknallen he?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee, maar ik zit dan ook tijdelijk in Hoorn
Leuk!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft net de brochures Kunstgeschiedenis studeren in deeltijd aangevraagd in Leiden en Amsterdam
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah en daar zeker ook nog een cafebaas afknallen he?
Dat was, getuige de afwijkende straf, om heel andere dingenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Joshua ben JHWH, was daar ook niet al die ellende om te doen dat ze hem uiteindelijk gekruisigd hebben?
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik vind Mata Hari ook wel bij je passen
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly heeft net de brochures Kunstgeschiedenis studeren in deeltijd aangevraagd in Leiden en Amsterdam
Alle vier denk ik zelfs.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
Ik was vast iets dat verbrand, verzopen, opgehangen of gevierendeeld is.
Waarbij het van groot belang is de correcte volgorde aan te houdenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alle vier denk ik zelfs.
ik mocht er niet inquote:Op zondag 19 juni 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah en daar zeker ook nog een cafebaas afknallen he?
En dan schieten hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |