quote:De kans is groot dat je Crazy Frog binnenkort kunt bewonderen in een game. De eigenaar van de rechten op de kikker, Wallaroo Licensing, heeft deze rechten te koop aangeboden. Veel mensen zullen de kikker wel kennen van de ringtone reclames en in Amerika staat de Crazy Frog zelfs op nummer één in de Top 40. De kikker is bedacht door de Zweed Erik Wernquist en hij gaf hem de bijnaam The Annoying Thing mee. Wallaroo Licensing verwacht dat de kikker goed zal verkopen als hij in een game zal zitten.
„This character definitely has the potential to become a striking success in the electronic entertainment market: After ruling the mobile world and becoming a pop star, (aka „The Annoying thing") the game world is the next logical step for this congenial hero." aldus Stefan Heinemann van Wallaroo Licensing.
hoezo? het spel komt er echt hoor!quote:Op zondag 19 juni 2005 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Argh sluit dit topic pls!
Rot op met die kutkikkerquote:Op zondag 19 juni 2005 18:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijken jullie ook zo uit na deze game?
dit gaat imo echt een topper worden !!![]()
![]()
![]()
Hoe leuk... je deelt mijn meningquote:Op zondag 19 juni 2005 20:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Rot op met die kutkikkerAls ik ergens geen games van wil hebben...
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:03 schreef Djaser het volgende:
Maakt niet uit, ik ga hem blind aanschaffen
Integendeel die breezers die naar TMF kijken vinden die kikker maar kut, zoals al weer uit dit topic blijkt. Ik daarentegen kijk geen TMF maar ben wel fan van die kikker, en dat spel ga ik zeker kopenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef Morthill het volgende:
Ik snap echt niet dat er gewoon nog mensen rondlopen die daadwerkelijk geïntresseerd zijn in een van de meest foute dingen ooit. Zo wordt maar weer bewezen, de jeugd koopt het omdat het op TMF is >_<
quote:Enkele weken geleden meldden we al dat de Crazy Frog waarschijnlijk een eigen game zou krijgen. Publisher Digital Jesters heeft de rechten weten te verwerven voor het spel Crazy Frog Racer. Jawel, met in de hoofdrol de door menig internetter gehate ringtone-kikker. Onze grote vriend en zijn maatjes Ellie the Fairy, Ninja Gorilla, Mad French Chef en anderen nemen het tegen elkaar op in deze kart-game.
Belangrijkste features zijn:
* Over 8 playable characters including the one and only Crazy Frog and unlock many more!
* Twelve tracks and 3 arenas to get crazy in including the environment from the Axel F Crazy Frog video!
* Six different modes of play including – Championship/Single Race/Pursuit Mode/Time Trial/Battle Mode/Target Mode
* A plethora of bonkers power ups including bear trap, spring fist, crazy rocket, mace chain, and brick wall!
Crazy Frog wordt ontwikkeld door Neko en de verwachting is dat hij in november in de schappen zal liggen. Het spel zal uitkomen op de PS2 en de PC.
Vooruitziende blik die gozert.quote:De kikker is bedacht door de Zweed Erik Wernquist en hij gaf hem de bijnaam The Annoying Thing mee
het is een spel dus verdient hij een topic op gamquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Doe hier aub een slotje op die kikker is walgelijk en moet geen aandacht krijgen, of alleen negatieve. Iiedereen pre-order zn games nu zelf al. De wereld is gek geworden.
* King_of_cubes ziet een toekomst vol met kikkers voor zich*
Je hoeft niet op het topic te klikkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Doe hier aub een slotje op die kikker is walgelijk en moet geen aandacht krijgen, of alleen negatieve. Iiedereen pre-order zn games nu zelf al. De wereld is gek geworden.
* King_of_cubes ziet een toekomst vol met kikkers voor zich*
\quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Cerbie het volgende:
X-box op je hoofd gehad? BIG avatar, crazy frog leuk vinden
Dat kan niet, dat overleeft niemandquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:05 schreef Cerbie het volgende:
X-box op je hoofd gehad?
Uhm right, niet erg logisch he, zou het officieel de meest belabberde marketing techniek ooit zijn, compleet de verkeerde doelgroep opzoeken >_<quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:51 schreef Djaser het volgende:
[..]
Integendeel die breezers die naar TMF kijken vinden die kikker maar kut, zoals al weer uit dit topic blijkt. Ik daarentegen kijk geen TMF maar ben wel fan van die kikker, en dat spel ga ik zeker kopen
ik zou maar bang zijn want:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:51 schreef Morthill het volgende:
En noem jij mij nu een TMF kijkende breezer, wil je een xbox in je gezicht??
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat kan niet, dat overleeft niemand
Jamba is niet alleen op winst uit maar ook om de jeugd een beetje cultuur bij te brengen. Vandaar dus die TMF doelgroep. Ik heb echt met ze te doen dat jullie jeugd zo hardnekkig is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm right, niet erg logisch he, zou het officieel de meest belabberde marketing techniek ooit zijn, compleet de verkeerde doelgroep opzoeken >_<
Ja zo noem ik je, kom maar op met die Xboxquote:En noem jij mij nu een TMF kijkende breezer, wil je een xbox in je gezicht??
Doe normaal! Algemene kennis enzo....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:58 schreef mordradead het volgende:
Djaser is de enige die wist dat die kikker op tmf was, ik lees het net van hem.... en ja, daar trek ik conclusies uit.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:00 schreef dr_Cortex het volgende:
dit spel word echt weer een typisch gevalletje om ritueel massaal te verbranden
Waar heb je dat spel gespeeld!!!??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik had laatst al een heel leuk spelletje gespeeld met deze kikker. Ik mocht met een knuppel op hem meppen, en toen ging hij steeds meer bloeden, en uiteindelijk sloeg ik zijn kop van zijn romp. echt geweldig!!!
Mooi, xbox kank alleen niet via internet smijten, maar is een zweep ook goedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:20 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jamba is niet alleen op winst uit maar ook om de jeugd een beetje cultuur bij te brengen. Vandaar dus die TMF doelgroep. Ik heb echt met ze te doen dat jullie jeugd zo hardnekkig is.
[..]
Ja zo noem ik je, kom maar op met die Xbox
[..]
Doe normaal! Algemene kennis enzo....
hou ik je aanquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mooi, xbox kank alleen niet via internet smijten, maar is een zweep ook goed![]()
![]()
Maar goed, ff serieus, dit wordt een kwestie van hypen, een crap game uitbrengen, negeren en gewoon fatsoenlijke games spelen. Want als dit een game wordt die daadwerkelijk beter wordt dat matig dan scheer ik me kop kaal.
Als dat ooit mocht voorkomen dan draai ik door, pak ik een gun, moord mijn halve klas uit, en daarna mijzelve.quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hou ik je aan
deze game gaat de pan uit pwnen let maar op, smorgus als je met de bus/trein naar je werk gaat zit iedereen met een Gameboy/psp met elkaar de multiplayer te doen, van voor naar achter in de trein/bus A RING DING DING DING DING DING DING BAM BAM BAM BAM BE BERAM RAM RAM RAM AAAHHHIIIIWIIIIIII
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |