abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2005 @ 14:44:56 #176
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28089752
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Mark het volgende:

[..]

Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezien

* Mark mist de brandende jas
Sluit me bij Mark aan.

Als je net komt kijken dan was rammstein ws. spectaculair. Maar ik heb ze ook al 3x eerder gezien en het vergelijk gaat volstrekt mank met dit optreden. De uitvoeringen waren mat, de show viel (zoals te verwachten op een festival) eigenlijk nogal tegen... en het ergste: nu is doc nóg niet overtuigd van het feit dat het eigenlijk best een goede band is
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28090144
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:44 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Sluit me bij Mark aan.

Als je net komt kijken dan was rammstein ws. spectaculair. Maar ik heb ze ook al 3x eerder gezien en het vergelijk gaat volstrekt mank met dit optreden. De uitvoeringen waren mat, de show viel (zoals te verwachten op een festival) eigenlijk nogal tegen... en het ergste: nu is doc nóg niet overtuigd van het feit dat het eigenlijk best een goede band is
Ik heb ze destijds op Dynamo gezien en dat stelde echt weinig voor ivm de optredens die ze later bedachten. Maar toen mochten ze geloof wel in het daglicht spelen. Dat werkt sowieso al niet. Ik kan deze show wel vergelijken met hun show op Pinkpop in 2002 die ook erg strak was. Maar waarom vind ik het optreden van zaterdag dan toch beter? Omdat de nummers van Reise Reise nog net wat beter zijn de oudere nummers en dat argument heb ik nog niet gehoord.
  maandag 20 juni 2005 @ 15:05:02 #178
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28090385
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar waarom vind ik het optreden van zaterdag dan toch beter? Omdat de nummers van Reise Reise nog net wat beter zijn de oudere nummers en dat argument heb ik nog niet gehoord.
En ik vind de oudere nummers beter, maar los daarvan vond ik de show gewoon mat.

Maar goed, ik misgun niemand zijn pleziertje. Voor mij waren Audioslave en Black Sabbath de positieve uitschieters, juist vanwege de (poging tot) interactie met het publiek. En natuurlijk de afspraak om met Kamagurka naar Entombed te gaan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 20 juni 2005 @ 15:17:05 #179
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_28090814
De formulering voor nachtkaars heb ik vaker langs horen komen als beschrijving voor het aflopen van Rammstein...
Licht aan en een intro van Engel wat een Outro van de slotact blijkt te zijn, kwam eigenlijk nogal teleurstellend over, bijna cru om al die afwachtende kopjes om je heen te zien.
Show was strak, te strak, leek bijna of het allemaal zo snel mogelijk voorbij moest zijn. Maar zat wel goed in elkaar, gave tricks, goed opgebouwd, maar geen gevoel.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_28090954
Dat met Engel was inderdaad behoorlijk minder.
  maandag 20 juni 2005 @ 15:26:33 #181
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28091130
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef HighLander het volgende:
De formulering voor nachtkaars heb ik vaker langs horen komen als beschrijving voor het aflopen van Rammstein...
Licht aan en een intro van Engel wat een Outro van de slotact blijkt te zijn, kwam eigenlijk nogal teleurstellend over, bijna cru om al die afwachtende kopjes om je heen te zien.
Show was strak, te strak, leek bijna of het allemaal zo snel mogelijk voorbij moest zijn. Maar zat wel goed in elkaar, gave tricks, goed opgebouwd, maar geen gevoel.
Ik vond het concert in Ahoy vorig jaar stukken strakker en het mutterconcert van 2002(?) echt daverend strak, vooral de show daarbij (de vlammende jas idd). Maar ik had me al ingesteld dat rammstein als festivalband ws. ietsjes minder was. Desondanks vond ik het toch een lichte tegenvaller.
Awel, het was beter dan de afsluiter van het vorige FoR, metallica... toen zijn we halverwege gewoon afgetaaid

De afspraak voor entomned staat mark! (16 september toch?)
  maandag 20 juni 2005 @ 17:06:35 #182
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_28094257
Nog wat foto's... edit: maar ik heb ze verwijderd omdat ze te groot zijn.

[ Bericht 86% gewijzigd door Kipman op 20-06-2005 17:35:07 ]
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_28094398
leuke foto's Kipman, alleen handig als je ze ff verkleint
  maandag 20 juni 2005 @ 17:14:16 #184
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_28094484
Dan verwijder ik ze zo wel weer, want ik heb nu geen tijd om ze te gaan verkleinen.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_28095190
Nog mensen die o.a. mij hebben uitgelachen met mn shirt van clean team en mn prikstok? Ik vond zelf Audioslave supergoed, met als hoogtepunt Sleep Now In The Fire en Killing in the Name of.

Achter de MTV stage zat de gitarist van gorefest op een gegeven moment, die wist niet meer wat boven of onder was. hij had een peuk gerold, en toen zat ie kei lang met die peuk te spelen totdat iemand van ons em een vuurtje gaf zo van ey verreck die kerel zit al lang met die peuk te spelen. Vervolgens neemt ie geen een hijs van die hele peuk en tikt ie em geen een keer af .

Al met al een übervette dag gehad
  maandag 20 juni 2005 @ 17:59:03 #186
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_28095625
quote:
[b]Op maandag 20 juni 2005 15:17 . Maar zat wel goed in elkaar, gave tricks, goed opgebouwd, maar geen gevoel.
hallo hey, het is ook geen Pearl jam of Coldplay. Rammstein is puur show, een soort Spinal tap.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 20 juni 2005 @ 18:08:13 #187
pi_28095885
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:52 schreef lwasbever het volgende:
Toch opvallend, en eveneens betreurenswaardig, dat de meesten zo positief zijn over rammstein. Dit land wordt compleet voor schut gezet door zulk een band als headliner in te plannen met bands als Black Sabbath en Slayer op de bill. Heb toch nog 2 nummers van rammstein gekeken om mijn vooroordelen over deze zwabbers te testen, maar die muziek en die houding van hen is werkelijk een lachertje.
Erg grappig was het toen ik tijdens het festival aan personen met een rammstein shirtje ging vragen wat hun favo nummers zijn van Black Sabbath voor diens optreden. De meesten vonden de band + muziek erg gaaf, maar konden geen enkel nummer opnoemen...
Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.

Als afsluiter moet je ook iets met show hebben (iron maiden, NIN, Tool of rammstein) en niet 4 veertigers die apathisch op het podium hun 'proza' voordragen over oorlogvoeren en martelingen.

Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 20 juni 2005 @ 18:12:44 #188
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28095982
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:08 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Slayer dat is toch een bandje voor dertigers die nog een willen headbangen, al jaren niets meer uitgebracht omdat ze zo verdomd lui zijn met songschrijven en dan 86 tours teren op 1 enkel album, waarvan ze niets durven te spelen omdat het conservatieve fanklupje van Slayer alleen maar Raining Blood, of Joseph Mengelenummers wil horen .Kom die zijn al sinds 1991 al over hun creatieve hoogtepunt en mag blij zijn dat ze nog geprogrammeerd worden op een redelijk hip metalfeestje en niet alleen op bospop, bang your head of Wacken open air.

Als afsluiter moet je ook iets met show hebben (iron maiden, NIN, Tool of rammstein) en niet 4 veertigers die apathisch op het podium hun 'proza' voordragen over oorlogvoeren en martelingen.
Heej, geen slecht woord over Slayer en/of headbangende 30plussers!
Dave Lombardo en Slayer is gewoon een feest der herkenning! I

k zie niet in waarom je als oudere jongere je muzieksmaak moet gaan herzien. En alsof Maiden en NIN geen herhaaloefening is... wel lekker, daar niet van. Maar bij Slayer vond ik het enthousiasme er deze keer goed afspatten, ze hadden er gewoon zin in. En dat is minstens zo leuk als een Rammstein-show die fraai en strak doch gevoelloos is.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  maandag 20 juni 2005 @ 18:15:23 #189
pi_28096040
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:12 schreef merdeka het volgende:

[..]

Heej, geen slecht woord over Slayer en/of headbangende 30plussers!
Dave Lombardo
was die erbij?? speelt die niet bij Fantomas?
[/quote]
  maandag 20 juni 2005 @ 18:17:32 #190
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28096086
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:15 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

was die erbij?? speelt die niet bij Fantomas?
quote:
Drie keer is scheepsrecht! Voor de derde keer in vier jaar staan de ongekroonde koningen van de thrash metal in het Goffertpark.

Eerst tijdens Ozzfest, daarna als hoofdact op Dynamo Open Air en nu bij Fields Of Rock. Slayer: vaak geïmiteerd doch nooit geëvenaard. Wie kent niet de klassiekers ‘Show No Mercy’, ‘Hell Awaits’, Reign In Blood’, South Of Heaven’ en ‘Seasons In The Abyss’? Stuk voor stuk mijlpalen in de geschiedenis van de metal. Nadat meesterdrummer Dave Lombardo begin jaren negentig z’n biezen pakte, kakte de boel een beetje in, maar... Dave is terug! En daarmee is de enige échte Slayer-bezetting in ere hersteld. All hail to the kings of thrash!
bron: FoR site
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28096441
Idd, lees t boekje of de site, stond t duidelijk in Ieder zo zn smaak, ik ga toch ook niet zeiken over bijv NIN dat ze bagger zijn?
† The 3 Kings †
  maandag 20 juni 2005 @ 18:39:49 #192
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28096659
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
Idd, lees t boekje of de site, stond t duidelijk in Ieder zo zn smaak, ik ga toch ook niet zeiken over bijv NIN dat ze bagger zijn?
Van mij mag je
Ik heb ze 1 keer gezien in het voorprogramma van G'n'R. En toen waren ze bagger

estranged + Anton: brilliante foto's Thanks.
*nu met 116 foto's met een totaal van 44 Mb*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 20 juni 2005 @ 18:50:23 #193
pi_28096886
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef TheSorrow het volgende:
nee maar slayer wordt dezer dagen sterk overschat. de tijden dat ze baanbrekend waren zijn voorbij (net als NIN maar die hebben tenminste nog een show, en bewegen op het podium)en dat rechtvaardigd geen hoge positie op de bill als er relevantere en onderhouderende bands staan geprogrammeerd.
[/quote]
pi_28097035
Ik vond de show van Rammstein erg gaaf, maar de muziek van Slayer heerst gewoon, en dat vind ik ... Qua show is Slayer niet veel bijzonders idd, maar dat ze nog steeds zo goed live spelen, vind ik gewoon echt stoer!
† The 3 Kings †
pi_28097153
Alter Bridge vond ik heel erg goed!! Velvet revolver had ik eigenlijk meer van verwacht. Slash miste veel. Audioslave was ook zeer ok! De rest van de bands was ook lekker om naar te luisteren!
Rammstein was erg indrukwekkend, stelletje piromanen!! haha
xoxo
When love and death embrace...
  maandag 20 juni 2005 @ 19:11:50 #196
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28097478
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

hallo hey, het is ook geen Pearl jam of Coldplay.
Godenzijdank niet zeg
  maandag 20 juni 2005 @ 19:15:29 #197
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28097586
Slayer is gewoon nog steeds de allerbruutste band ooit live. period.
En wel degelijk geplaatst op een festival als dit waar de meerderheid inmiddels naar slappe rehash-bandjes met lang haar en pukkels met onuitspreekbare namen luistert die zich echter nooit en te nimmer zullen kunnen meten aan de agressie van de uberlords van trashmetal Hulde voor slayer dat ze 20 jaar jongere kutjes met gemak van het podium af blazen!
pi_28097704
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef kamagurka het volgende:
Slayer is gewoon nog steeds de allerbruutste band ooit live. period.
En wel degelijk geplaatst op een festival als dit waar de meerderheid inmiddels naar slappe rehash-bandjes met lang haar en pukkels met onuitspreekbare namen luistert die zich echter nooit en te nimmer zullen kunnen meten aan de agressie van de uberlords van trashmetal Hulde voor slayer dat ze 20 jaar jongere kutjes met gemak van het podium af blazen!
Tja, Slayer verslaat die bands met speels gemak qua agressief en effectiviteit. Maar voor de rest... de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.
pi_28097855
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:50 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

nee maar slayer wordt dezer dagen sterk overschat. de tijden dat ze baanbrekend waren zijn voorbij (net als NIN maar die hebben tenminste nog een show, en bewegen op het podium)en dat rechtvaardigd geen hoge positie op de bill als er relevantere en onderhouderende bands staan geprogrammeerd.
T.I.M censored.........

In The Presence Of Enemies!
  maandag 20 juni 2005 @ 19:49:26 #200
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28098651
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Tja, Slayer verslaat die bands met speels gemak qua agressief en effectiviteit. Maar voor de rest... de arrogantie om werkelijk nooit iets te veranderen in de show moet zelfs de grootste fans gaan irriteren lijkt me. Maar ja.. het lijkt me wel conservatief volk, die vinden alles leuk wat snel en hard is.
Voor progressieve muziek ga je niet naar FoR

Ik luister de ceedees van slayer al minstens 10 jaar niet meer, maar ik krijg er live toch steeds weer diezelfde rush van, kan er niets aan doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')