Zelfs bij de geluidstoren was het nog niet goed. Helemaal vooraan zal het wel goed zijn geweest(stond zelf helemaal vooraan bij rammstein), maar iets verder terug was het k.u.t met peren.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gek.. heb helemaal niks van dat slechte geluid gemerkt. Ik loop hier nu al 2 dagen te verkondigen dat ik nog nooit zo'n goed geluid op zo'n groot festival heb gehoord..![]()
En toen je naar buiten ging, zaten er toen 8 of 9 mensen in het parkje daar tegenover? Of waren wij toen al richting Kronenburg Park of de trein?quote:Op maandag 20 juni 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zie ook hier.
Overigens werd er geen entree gerekend. Goede muziek en drank.![]()
Show viel tegen, zang was beroerdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
wtf was er mis met Rammstein??
Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?quote:
Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezienquote:Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
wtf was er mis met Rammstein??
Ik heb Rammstein 2 keer eerder gezien, en dat vond ik beterquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?
De brandende jas is er helaas al een tijdje uitquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezien
* Mark mist de brandende jas
Dan mag ik hem nog wel missenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
De brandende jas is er helaas al een tijdje uit![]()
Aha, oke. Dit was de eerste keer dat ik 'deze' show zag. Ik was dus al lang blij dat de 'oude' show, met een brandende Till tijdens Rammstein en de overbekende masturbatie-show tijdens Buck Dich verdwenen waren. Dat begon wel heel erg voorspelbaar te worden, maar wat was er dan zo veel minder aan de show deze keer?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein 2 keer eerder gezien, en dat vond ik beterErg goed zelfs in Ahoy...
Achterin klonk het net alsof de zanger niet echt goed in de microfoon zong ofzo...
Er stond wel degelijk een precentratrice van MTV, ik stond nog in de camera te zwaaien, daarom wil ik weten wanneer het op tv komtquote:Op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb ook niemand van MTV op het terrein zien lopen. Uberhaupt geen camera's of mensen met een microfoon.
Toepasselijkquote:Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef L3viathan het volgende:
mtv liep wel rond..
dat irritante hoerewijf liep rond met een grote zonnebloem of iets
Dan ben ik ze gewoon succesvol niet tegengekomen.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Er stond wel degelijk een precentratrice van MTV, ik stond nog in de camera te zwaaien, daarom wil ik weten wanneer het op tv komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |