abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28085636
Gek.. heb helemaal niks van dat slechte geluid gemerkt. Ik loop hier nu al 2 dagen te verkondigen dat ik nog nooit zo'n goed geluid op zo'n groot festival heb gehoord..
  maandag 20 juni 2005 @ 12:35:46 #152
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28085743
Alter Bridge was lekkere binnenkomer. Slayer was een lekker feestje op herhalingsrecept.
Papa Roach is toch al één van de arrogantste kutbands die ik ken en ik vind het achteraf jammer dat ik wat van ze gezien heb zaterdag. Motorhead is ook een herhalingsoefening maar blijft leuk. Velvet Revolver is flink in mijn waardering gestegen, Black Sabbath niet. Ozzy & co. was oké maar ik wilde er maar niet van onder de indruk raken.
Audioslave ging wel, ik vind het prima muziek om in het gras liggend te luisteren, en de covers een leuke bonus, maar het zijn wel een stelletje gezellige egotrippers zeg
Rammstein blijft natuurlijk één grote grap, maar wel een strakke goedklinkende grap met een geweldige show. Veel te kort.

Het festival zelf vond ik zeer relaxt, goed georganiseerd en prima voorzieningen, zeker ook het parkeren. Ik heb lang niet alles wat ik had willen zien ook gezien, daarvoor was ik te lui en de programmering ging een beetje mank, maar ik heb veel lol gehad. Lekker met vrienden, een pilsje en frietje in het gras hangen en een beetje naar de podia, de schermen en de uitdossingen van je medemensen (of het gebrek daaraan) kijken.

Het enige minpunt vond ik het geluid. Soms klonk het op een bepaalde plaats perfect, en kwam je dan weer dichterbij of liep je ergens anders heen dan was het stukken minder. Zo vond de één Slayer een goed geluid hebben, en de ander vond het waardeloos. Bij de mainstage was het geluid tussen de 2 podia in het beste vond ik zelf, maar als je daarvan wegliep klonk het niet zo goed meer.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28086371
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gek.. heb helemaal niks van dat slechte geluid gemerkt. Ik loop hier nu al 2 dagen te verkondigen dat ik nog nooit zo'n goed geluid op zo'n groot festival heb gehoord..
Zelfs bij de geluidstoren was het nog niet goed. Helemaal vooraan zal het wel goed zijn geweest(stond zelf helemaal vooraan bij rammstein), maar iets verder terug was het k.u.t met peren.

Verder vond ik het wel een te gek festival hoor!
pi_28086433
vette fotos estranged... jammer dat je niet naar dillinger escape plan bent gegaan, want ik ben wanhopig op zoek naar een foto van de kotsende zanger ... Gadver wat was dat smerig zeg, in 1 nummer stopte hij 3x zijn vinger in zijn keel om op het podium te kotsen. En na het kotsen weer vrolijk verder blerren. respect ! En wat een prachtig statement maakte hij ook... kotsen van papa roach... geweldig... Tis natuurlijk niet echt sportief om een andere rockband af te zeiken (hoewel het wel terecht was), maar hij wist het toch mooi te brengen.

Ohja de muziek van dillinger escape plan was ook vet . Ik was op dat moment gewoon effe toe aan dit soort tyfusherrie, helaas heb ik maar 3 of 4 nummers kunnen pakken, omdat mijn matties het niet echt mooi vonden.

Verder heb ik nog slayer gezien, kende ze niet echt en was ook niet echt onder de indruk. Sommige nummers klonken wel leuk, maar die liedjes zijn allemaal zo saai en duren veel te lang. Maar de zanger kon wel goed headbangen en wat had die kale gitarist een mooie sik zeg !

Audioslave vond ik dan wel weer erg goed, met name dat eerste hele rustige nummer dat ze speelden, ongeveer na 15 minuten. Weet iemand hoe dit nummer heet of van welk album dit afkomt?

En rammstein was ook een keer leuk om gezien te hebben. Maar het kwam meer over als een toneelstuk met begeleidende muziek, dan een rockconcert. Doch een zeer geslaagde afsluiter.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:58:17 #155
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28086466
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Zie ook hier.

Overigens werd er geen entree gerekend. Goede muziek en drank.
En toen je naar buiten ging, zaten er toen 8 of 9 mensen in het parkje daar tegenover? Of waren wij toen al richting Kronenburg Park of de trein?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 20 juni 2005 @ 13:19:23 #156
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28087048
Ondanks de schier onmogelijke hoeveelheid bier die we hebben geconsumeerd (thanx to R&O entertainment group en Mark ) heb ik het meeste toch nog bewust meegemaakt
Vooral Black Sabbath en Slayer zijn me bijgebleven, wegens ongelovelijk strakke shows. Rammstein viel zwaar tegen en de grote miskleun van de dag was zeker Velevet revolver, wat een enorme hoax is dat
Audioslave was ook nog wel te pruimen trouwens, ondanks de matige versies van de RATM nummers..

Was een geslaagde editie en we hebben R&O én doc gewoon nog veilig thuis kunnen brengen!! Briljant!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28087115
wtf was er mis met Rammstein??
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 20 juni 2005 @ 13:22:00 #158
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28087118
Van Audioslave hoorde ik alleen 4 zinnen Black Hole Sun langskomen toen ik bij de tent wegliep om te pissen. Klonk leuk.
pi_28087372
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
Show viel tegen, zang was beroerd
pi_28087502
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Show viel tegen, zang was beroerd
Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:38:59 #161
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28087676
Achterin bij de mainstage viel het geluid me alles mee. Bij de tent was het links vooraan bij Mastodon bagger. Gorefest was daar waar ik stond ook niet goed, wat verder weg wel, merkte ik toen ik er weg liep.

Al met al was het voor een groot festival niet slecht gesteld met het geluid.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:55:25 #162
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28088168
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:21 schreef crossover het volgende:
Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezien

* Mark mist de brandende jas
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28088172
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach, de show was gewoon op z'n Rammstein, dat kan je niet leuk vinden. Maar de zang? Ik stond vooraan en daar was de zang gewoon oke hoor. Ik snap de kritiek op 't geluid in 't algemeen ook niet echt. Ik heb nergens last van gehad. Maar ik heb ook veel vooraan gestaan, was dan achterin echt zo slecht?
Ik heb Rammstein 2 keer eerder gezien, en dat vond ik beter Erg goed zelfs in Ahoy...
Achterin klonk het net alsof de zanger niet echt goed in de microfoon zong ofzo...
pi_28088196
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Mark het volgende:

[..]

Niks als je nog nooit een show van ze gezien had. Maar ik vond het in vergelijking een mindere show: weinig bezieling, uit als een nachtkaars en ook de special effects heb ik wel eens beter gezien

* Mark mist de brandende jas
De brandende jas is er helaas al een tijdje uit
  maandag 20 juni 2005 @ 13:57:30 #165
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28088225
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

De brandende jas is er helaas al een tijdje uit
Dan mag ik hem nog wel missen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_28088278
quote:
Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ik heb Rammstein 2 keer eerder gezien, en dat vond ik beter Erg goed zelfs in Ahoy...
Achterin klonk het net alsof de zanger niet echt goed in de microfoon zong ofzo...
Aha, oke. Dit was de eerste keer dat ik 'deze' show zag. Ik was dus al lang blij dat de 'oude' show, met een brandende Till tijdens Rammstein en de overbekende masturbatie-show tijdens Buck Dich verdwenen waren. Dat begon wel heel erg voorspelbaar te worden, maar wat was er dan zo veel minder aan de show deze keer?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:12:05 #167
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_28088665
Wanneer komt het nou op MTV??
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:12:32 #168
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28088676
Zou het op MTV komen dan? Ik heb daar niets over gehoord.
pi_28088718
lijkt me ook wel logisch aangezien er een mtv tent was.. maarja kheb er ook nog niks van gezien
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_28088965
Heb ook niemand van MTV op het terrein zien lopen. Uberhaupt geen camera's of mensen met een microfoon.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:20:24 #171
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_28088971
Ik als Queens of the Stone Age-tshirt-drager vond het juist wel leuk dat Papa Roach Feel Good Hit of the Summer deed
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 20 juni 2005 @ 14:29:01 #172
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_28089259
mtv liep wel rond..
dat irritante hoerewijf liep rond met een grote zonnebloem of iets
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 20 juni 2005 @ 14:36:28 #173
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_28089496
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb ook niemand van MTV op het terrein zien lopen. Uberhaupt geen camera's of mensen met een microfoon.
Er stond wel degelijk een precentratrice van MTV, ik stond nog in de camera te zwaaien, daarom wil ik weten wanneer het op tv komt
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:38:58 #174
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28089569
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:29 schreef L3viathan het volgende:
mtv liep wel rond..
dat irritante hoerewijf liep rond met een grote zonnebloem of iets
Toepasselijk
pi_28089573
quote:
Op maandag 20 juni 2005 14:36 schreef Leffe48 het volgende:

[..]

Er stond wel degelijk een precentratrice van MTV, ik stond nog in de camera te zwaaien, daarom wil ik weten wanneer het op tv komt
Dan ben ik ze gewoon succesvol niet tegengekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')