zucht... moet ik mijn tieten laten zien ofzo!quote:
"je moet niet progressief zijn, om het progressief zijn"quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n sterk argument gezien.
quote:
Helemaal mee eens. Muziek moet je in de eerste plaats maken met het hart. Of en het dan progressief of conservatief is, wereldwijd succesvol of slechts bij vrienden is secundair.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:44 schreef merdeka het volgende:
En een goede ook nog! Tsja, je maakt muziek toch vooral voor jezelf. Als mensen het fijn vinden om daarnaar te luisteren is dat meegenomen. Ik persoonlijk vind vernieuwing een mooi iets, maar je moet niet progressief zijn om het progressief zijn, dat heeft geen enkele zin, dan gaat de ziel uit de muziek.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef merdeka het volgende:
[..]
zucht... moet ik mijn tieten laten zien ofzo!![]()
Als er nu iets is wat echt allemaal als twee druppels water op elkaar lijkt zijn het hippe nu-metalbandjes wel....quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef merdeka het volgende:
Maar als je van die hippe numetal bandjes hebt die vinden dat ze elke keer verplicht wat nieuws moeten uitproberen dan vind ik dat ronduit zielig.
Valt mee... is maar net welke muziek je goed kent. Ik vind al die extreme dingen op elkaar lijken. De meeste thrash, death en black bijvoorbeeld. Over Grindcore nog niet eens gesproken. Dan vind ik het bij Nu-metal nog een beetje meevallen. Maar daar zijn er ook niet zoveel van heb ik het idee. De bekendste nu-metalbands lijken totaal niet op elkaar trouwens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als er nu iets is wat echt allemaal als twee druppels water op elkaar lijkt zijn het hippe nu-metalbandjes wel....
Ach man, die vinden juist altijd dat ze wat nieuws moeten. Of ze zetten achterlijke maskers op, of ze flikkeren er een trommelaar of een dj bij, of ze coveren ineens slome nummers die veel te mooi zijn om door dat tuig te laten verneuken... bleghquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als er nu iets is wat echt allemaal als twee druppels water op elkaar lijkt zijn het hippe nu-metalbandjes wel....
Ja, en Billy Milano is de eerste die overstag isquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:28 schreef Dr.Death het volgende:
FashioncoreWat de n**k moet dát dan voorstellen
Spelen op een catwalk in een spannende string
Beetje spotten met Pantera.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Mark het volgende:
Pantera in spandex, those were the days
quote:
quote:Phil Anselmo and his Vulgar Display Of Hairspray
En Diamond Darrel! Ik ben nu als een gek die foto´s aan mijn vriend aan het mailen, dit is de betere humorquote:
blink of linkin of blinking park, lomp bizkut, papa rouge, tralielalie... vrijwel geen van die bands heeft een unieke stijl, de zang klinkt eigenlijk altijd identiek en de opbouw van de nummers gelikt en 1000-in een dozijn. De britney spears-formule van metalquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Valt mee... is maar net welke muziek je goed kent. Ik vind al die extreme dingen op elkaar lijken. De meeste thrash, death en black bijvoorbeeld. Over Grindcore nog niet eens gesproken. Dan vind ik het bij Nu-metal nog een beetje meevallen. Maar daar zijn er ook niet zoveel van heb ik het idee. De bekendste nu-metalbands lijken totaal niet op elkaar trouwens.
Wat een onzin. Persoonlijk ben ik absoluut geen fan van die bands, maar je niet zomaar stellen dat het op elkaar lijkt. Linkin Park is sowieso geen metal, en Blink 182 al helemaal niet. Limp Bizkit is ook weinig origineel, maar was wel een van de eersten die met een dergelijk sound kwam. In navolging uiteraard van Korn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
blink of linkin of blinking park, lomp bizkut, papa rouge, tralielalie... vrijwel geen van die bands heeft een unieke stijl, de zang klinkt eigenlijk altijd identiek en de opbouw van de nummers gelikt en 1000-in een dozijn. De britney spears-formule van metal
Het is appels met peren, ja.quote:Wou jij dat nu echt gaan vergelijken met slayer, death, testament, death angel of kreator? Die bands hadden, ondanks dat ze allemaal snel en hard zijn, echt oneindig meer eigen stijl en identiteit dan al die getattoeerde loverboys van nu hoorOver de oudere metal nog maar te zwijgen.
mja vind ik ook. Ik vind geen enkele van die bands goed, maar ik vind wel dat ze verschillende geluiden hebben. Waarop ze elkaar weer na gaan apen, waarna ze weer iets gekkers verzinnen om op te vallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:
Het klinkt allemaal heel verschillend, of jij het nu mooi vindt of niet.
Zo verschillend vind ik het dus niet klinken, linkin park wordt wel degelijk steeds verwezen door allerlei sites en definities als nu-metal, weet niet waarom jij denkt van niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Persoonlijk ben ik absoluut geen fan van die bands, maar je niet zomaar stellen dat het op elkaar lijkt. Linkin Park is sowieso geen metal, en Blink 182 al helemaal niet. Limp Bizkit is ook weinig origineel, maar was wel een van de eersten die met een dergelijk sound kwam. In navolging uiteraard van Korn.
Het klinkt allemaal heel verschillend, of jij het nu mooi vindt of niet.
Nee, het is allemaal zgn. metal. Toffe beweert dat alle harde bands op elkaar lijken, en vooral DAT is grote onzin!quote:Het is appels met peren, ja.
Het is wel nu-metal ja, maar jij zegt 'de Britney Spears-formule van Metal'. Dat is dus onzin, want het is geen metal.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zo verschillend vind ik het dus niet klinken, linkin park wordt wel degelijk steeds verwezen door allerlei sites en definities als nu-metal, weet niet waarom jij denkt van niet.
Maargoed, de meeste mensen weten wel welke bands ik bedoel... gewoon de glamourmetal van de jaren NU
Nee, het is allemaal nu-metal. WAt er verder allemaal onzin is zal me een worst wezen, jij kraamt het ook uit.quote:Nee, het is allemaal zgn. metal. Toffe beweert dat alle harde bands op elkaar lijken, en vooral DAT is grote onzin!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, we hebben 't FoR-topic ook weer omgetovert in 1 van de vele Nu-metal is wel/niet* cool topics
* doorhalen wat niet van toepassing is
Aardappel... je begrijpt er dus niks van...quote:
hmmmmm.... je hebt nu ook de pioniers beet zeg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
blink of linkin of blinking park, lomp bizkut, papa rouge, tralielalie... vrijwel geen van die bands heeft een unieke stijl, de zang klinkt eigenlijk altijd identiek en de opbouw van de nummers gelikt en 1000-in een dozijn.
Nee JIJ begrijpt er niets van, smurfje ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:02 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Aardappel... je begrijpt er dus niks van...
Ik luister naar Chimaira all the time, maarja, ik moet ook naar Pass Out Of Existence luisteren met koptelefoon op om te denken: "HEY! Volgens mij hoorde ik een bliepje!quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je de liedjes kennen en dat hoorde je ze live wel.![]()
Billy Milano? dat is toch die xenofobische dikzak uit MOD, leeft die nog??? en gaat die met trends mee?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en Billy Milano is de eerste die overstag is
Dat was de grapquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Billy Milano? dat is toch die xenofobische dikzak uit MOD, leeft die nog??? en gaat die met trends mee?
of was dat de grap?
SOD was beter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Billy Milano? dat is toch die xenofobische dikzak uit MOD, leeft die nog??? en gaat die met trends mee?
of was dat de grap?
Motorhead speelde dus zachtjes vergeleken met het optreden wat ze voor hun leeftijdsgenoten het jaar daarvoor op Arrow neerzettenquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:23 schreef OneStupidDog het volgende:
En wat stond Motorhead hard man. Ik had al wat verwacht volgens de verhalen maar het stond echt 2x zo hard als Papa Roach (die ervoor speelde).
Pak een breezer en geniet lekker van je eendagsvliegjesmuziek jongen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:18 schreef heiden6 het volgende:
Nee, het is allemaal nu-metal. WAt er verder allemaal onzin is zal me een worst wezen, jij kraamt het ook uit.
Gewoon doen alsof het een pit isquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Dr.Death het volgende:
S.O.D. was / is idd beter. Fantastische link over Pantera trouwes, Bedankt!
![]()
Echt het foutste wat de jaren '80 heeft opgelevert hebben zij
Nav het afschrikwekkender fashioncore, fashion-pits bestaan al langer m.i. : mannetjes die in de pit om de beurt hun showmoves gaan maken, met de rest erom heen.Eerlijk waar, ik heb het zelf moeten meemaken in C.B.G.B.'s in New York toen Agnostic Front daar speelde. Alsof ik in een *(%^$$% dance-bettle terecht was gekomen
![]()
En helaas zie dat soort sukkels ook steeds meer in nederland. Die not bene boos worden als je tegen ze aan stoot in de pit waardoor hun move verstoord wordt.![]()
* Mark ziet een oude discussie over karatetrappen weer tot leven komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Dr.Death het volgende:
Nav het afschrikwekkender fashioncore, fashion-pits bestaan al langer m.i. : mannetjes die in de pit om de beurt hun showmoves gaan maken, met de rest erom heen.Eerlijk waar, ik heb het zelf moeten meemaken in C.B.G.B.'s in New York toen Agnostic Front daar speelde. Alsof ik in een *(%^$$% dance-bettle terecht was gekomen
![]()
En helaas zie dat soort sukkels ook steeds meer in nederland. Die not bene boos worden als je tegen ze aan stoot in de pit waardoor hun move verstoord wordt.![]()
O god! Die mongolen van die michael jackson videoclips... "i'm bad.."quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:47 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark ziet een oude discussie over karatetrappen weer tot leven komen![]()
Ik weet niet wat voor spul jij gebruikt om je muziek af tespelen (geluidskaart? mp3's? boxen? Hoofdtelefoon versterker?), maar ik hoor het in meerdere liedjes luid en duidelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:27 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ik luister naar Chimaira all the time, maarja, ik moet ook naar Pass Out Of Existence luisteren met koptelefoon op om te denken: "HEY! Volgens mij hoorde ik een bliepje!"
Dat is Hardcore joh. Stel randdebielen met karatetrappen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
O god! Die mongolen van die michael jackson videoclips... "i'm bad.."![]()
offtopic: CBGBquote:[b]Op woensdag 22 juni 2005 20:39 Eerlijk waar, ik heb het zelf moeten meemaken in C.B.G.B.'s in New York toen Agnostic Front daar speelde. Alsof ik in een *(%^$$% dance-bettle terecht was gekomen![]()
Niet dat ik er een voorstander van ben(fashioncore), maar het zou inweze niet slecht zijn als enkele metalfans eens wat meer 'fashion'waren, want wat liepen me weer een stel zombies rond op Fields of rock!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:42 schreef merdeka het volgende:
[..]
offtopic: CBGB![]()
Ik heb net hier ergens een link gepost over Life of Agony in CBGB, een feestje dat ik helaas gemist heb. Gebeurt me geen 2e keer.
En ik hoop gewoon dat alles wat ´fashion´ is snel van de aardboden verdwijnt. Voor mij dat het in NY nooit meer ergens te zien is, en voor jullie dat het zich niet in NL verspreidt.
Ik heb er wel verdacht veel vrouwen met grote witte blubberbuiken gezien. Evenals rood met witte bierpensen trouwens. Daarom heb ik ook maar een zonnebril gehaaldquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:04 schreef Ibanez het volgende:
Niet dat ik er een voorstander van ben(fashioncore), maar het zou inweze niet slecht zijn als enkele metalfans eens wat meer 'fashion'waren, want wat liepen me weer een stel zombies rond op Fields of rock!!!
Voel je jezelf tenminste weer even extra aantrekkelijk, prima toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:09 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik heb er wel verdacht veel vrouwen met grote witte blubberbuiken gezien. Evenals rood met witte bierpensen trouwens. Daarom heb ik ook maar een zonnebril gehaald
Dat is dan weer het andere uiterste
daar heb ik godzijdank niet de aanblik van een grote witte blubberbuik voor nodigquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:23 schreef kamagurka het volgende:
Voel je jezelf tenminste weer even extra aantrekkelijk, prima toch?![]()
Nee hoor, ben niet dik. Dank dat je het even vraagtquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:24 schreef merdeka het volgende:
[..]
daar heb ik godzijdank niet de aanblik van een grote witte blubberbuik voor nodig![]()
maar jij wellicht wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |