quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:01 schreef okee6 het volgende:
De wraak voor Roda, mooi. Triest voor Dortmund, weer geen Europees vervolg.
Ik vraag me ook af of een jongen als Rosicky nog wel zin heeft in een jaar Dortmund zonder Europees voetbal, het zou me niks verbazen als die komende maand nog een transfer maakt....quote:Op zondag 24 juli 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet best van Dortmund, maar Bert is nog druk aan het puzzelen met al die jonge jongens in z'n selectie.
Mensen die vrijdag vertrokken zijn en vandaag terug komen, ik had het geld niet (kleine 250 euro)quote:Op zondag 24 juli 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De echte die hards of de mensen die er toevallig op vakantie waren.
Vliegticket ¤373,- dan nog hotel entree enz.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Uit naar het Mestalla is leuker.
Is vliegen vanaf Eindhoven naar Barcelona en vervolgens een huurauto geen optie?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vliegticket ¤373,- dan nog hotel entree enz.
Kosten via Barcelona en Alicante reizen ook de pan uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is vliegen vanaf Eindhoven naar Barcelona en vervolgens een huurauto geen optie?
ik zie het.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kosten via Barcelona en Alicante reizen ook de pan uit.
Ben student dus kan dat niet betalen, als ik gewoon ergens werknemer was mag je van mij aannemen dat ik woensdag daar was!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan maar mooi het geld op zak houden lijkt me.
Wij zijn Roda 'maar'...quote:Op maandag 25 juli 2005 00:53 schreef Greetings het volgende:
Het komt zeker niet op TV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |