Ik ook wel een aantal keer, maar dan voornamelijk als ik op de snelweg wou kerenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
1 dikke kettingbotsing
die heb ik ook zo vaak veroorzaakt
doe je landingsgestel dan ook in!! (met 2)quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef gamecube_master het volgende:
Jezus, wat zijn die vliegmissies kut zegIk kom niet eens hoog genoeg om door de eerste "hoepel" te vliegen
Volgens mij niet. Want je moet in haar huis gaan om die keycard te pakken. En die optie krijg je alleen als ze je opbelt over de keycard. Je kan trouwens het best in je gimpsuit naar haar toe gaan. Dan krijg je er 10% per keer bij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Fillipe het volgende:
Mag wel hopen dat Rockstar voor de volgende GTA reeks een nieuwe engine ontwikkeld. Soms ziet het er echt niet uit en dan doel ik op de textures van o.a de grond/huizen/personen/bomen. Ben benieuwd, misschien hebben ze dat al aangekondigd of is daar nog geen info over?
En trouwens ik moet die keycard van die Milliehebben, alleen dat daten duurt zo lang als ik der nou afknal krijg ik dan alsnog die keycard (Las Venturas) ?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
doe je landingsgestel dan ook in!! (met 2)
Ik wil weten hoe het moet...zit niet te wachten op zo een topic..quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het grote online Poker topic deel 5 Bluf je mede-fokker weg!
Het was ook maar een flauw grapjequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe het moet...zit niet te wachten op zo een topic..
Je ziet me ook niet lachen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Het was ook maar een flauw grapje
tis me trouwens ook opgevallen, als ik opde snelweg naar san fierro rijd, en echt keihard ga, zodat de omgeving vervaagd (gaaf gejat van nfsu2 trouwens) en je komt plotseling tot stilstand, dan moeten de gebouwen tijd hebben om weer terug te komen tot de scherpe textures... (evenals je in de lucht zit met helicopter / vliegtuig en je gaat landen... vaag naar scherp...beetje jammer)quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Fillipe het volgende:
Mag wel hopen dat Rockstar voor de volgende GTA reeks een nieuwe engine ontwikkeld. Soms ziet het er echt niet uit en dan doel ik op de textures van o.a de grond/huizen/personen/bomen. Ben benieuwd, misschien hebben ze dat al aangekondigd of is daar nog geen info over?
En trouwens ik moet die keycard van die Milliehebben, alleen dat daten duurt zo lang als ik der nou afknal krijg ik dan alsnog die keycard (Las Venturas) ?
Zoals in dit topic posten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:03 schreef Cart_man het volgende:
googlen...heb wel betere dingen te doen op mijn werk...
Je bent niet de eerste die het vergeet, misschien toch handig om de instructies op het scherm daadwerkelijk te lezen.quote:
met je rechter trigger ga je op de pedalen stampenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:21 schreef tonks het volgende:
Ik snap er niks van
Ik ben totaal geen gamer, en nu word ik steeds al vermoord in de eerste missie met die fiets moet je die andere achtervolgen
en hoe werkt dat op de pc? Snel pijltje naar voor rammen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
met je rechter trigger ga je op de pedalen stampen
Dat is niet eens nodig. Ik heb die missie gehaald zonder naar voren te leunen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
en hoe werkt dat op de pc? Snel pijltje naar voor rammen?
Ik word gek, ik ga zo hard als ik kan op die motor, en na 2 seconden het idee te hebben dat ik licht dichterbij kom trekt dat vliegtuig loeihard bij me weg vuil hoerendingquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand die me kan helpen bij dat vliegtuig inrijden door aan te geven WAT IK PRECIES MOET INDRUKKEN
Ik houd vooruit ingedrukt, en ros als een gek op de knop waardoor CJ lichtjes voorover duikt, superspeed dus, maar dan nog is het vliegtuig sneller
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik word gek, ik ga zo hard als ik kan op die motor, en na 2 seconden het idee te hebben dat ik licht dichterbij kom trekt dat vliegtuig loeihard bij me weg vuil hoerending
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef DaFan het volgende:
[..]Ga wat negers afschieten in Los Santos ofzo.
Das idd een goed afreageerd systeem! Als ik het ff helemaal niet meer zie zitten ga ik altijd oude vrouwtjes en andere weerloze types neerknuppelen! Eigenlijk zouden ze hele lieve zeehondjes op het strand moeten zetten zodat je je daar eens lekker op af kan reageren!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:54 schreef DaFan het volgende:
[..]Ga wat negers afschieten in Los Santos ofzo.
quote:
Idd, ik doe al 2 uur erover om de eerste letter te tikken van n hoofdstukquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ga wel wat andere dingen doen idd
tentamen leren of zo
Te gek! Ga ik eens fijn proberen als ik thuiskom!quote:
Wel pimpen met je AMD64, maar niet genoeg geld hebben om een fatsoenlijke videokaart te kopen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
![]()
Gister ergens in Red-Country een Rifle gekocht en daar eens flink mee in het rond gaan schieten, mensen onder schot houden, door voorruiten schieten, boeren van hun tractor afknallen, benzine dopjes schieten, helikopter uit de lucht geknald enz. enz.
Weet iemand trouwens wat de beste drivers zijn voor een ASUS 9200 PRO (en waar ik ze kan downloaden, ik heb namelijk vaak last van halve of helemaal verdwenen mensen! En ik gok dat het aan me videokaart ligt, het was een krijgertje dus ik zeur niet maar hij doet best afbreuk aan me AMD3.0Ghz 64bit processor en het spel loopt gewoon niet zo heel erg lekker. Geen vastlopers gehad ofzo *klop klop* maar het is gewoon irrietant! :/
Ja, ik had het liever ook anders gezien... Het is eigenlijk te zot voor woorden, maar ik ben arm EN kansloos dus ik was blij met wat ik gratis kreeg!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wel pimpen met je AMD64, maar niet genoeg geld hebben om een fatsoenlijke videokaart te kopen?Nu heb je een snelle processor en een bejaarde videokaart.
Doe het dan als mij, een oude videokaart én een oude processor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
ik heb ook wel eens staan toekijken hoe ze zelf een kettingbotsing veroorzaaktequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:22 schreef ThA_DeViL het volgende:
1 dikke kettingbotsing
die heb ik ook zo vaak veroorzaakt
ehhh ja?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:34 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Dit kan allang na een paar missies in San Fierro, weet je zeker dat je de story line af hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarnaast staan er geen dingen meer op mijn map die een missie betekenen. de missies van zero heb ik afgerond, alleen de driving school nog niet. ik kan die moederneukende laatste missie daarvan niet halen. dat je de hele stad op en neer moet zonder schade te krijgen.
ligt het daaraan dat ik die garage nog niet kan kopen?Extremistisch gematigd.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:00 schreef P8 het volgende:
[..]
ehhh ja?Je moet bij alle 12 tests van de driving school brons of hoger halen, voordat je wangs cars kan kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarnaast staan er geen dingen meer op mijn map die een missie betekenen. de missies van zero heb ik afgerond, alleen de driving school nog niet. ik kan die moederneukende laatste missie daarvan niet halen. dat je de hele stad op en neer moet zonder schade te krijgen.
ligt het daaraan dat ik die garage nog niet kan kopen?Je moet gekken altijd gelijk geven!
ik zie je soieso nietquote:
Dan heb je nog geen 6 sterren wanted-lvl gehad, als je nog geen tank gezien hebtquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Leuke tt, zeg ik ook dagelijks
Waar kan je een tank vinden heb er nog geen een gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
Poker is toch gewoon Yathzee met kaarten!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:03 schreef Cart_man het volgende:
googlen...heb wel betere dingen te doen op mijn werk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |