Tepels mag ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef SamStar het volgende:
ik heb geen borsten...
Hoi VAC.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:29 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*over tepels aait met ijsblokje
Ik heb overigens wel nog mijn string aan.
Dag P.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoi VAC.
langzaam wrijven zorgt voor meer genot.
ge komt zeker uit broabantquote:Op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dag P.
Ik wrijf kei-rustig nu.
Als je krampen in je handen krijgt neem ik het wel over.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Hé, ik heb borsten!.
De mogelijkheden zijn opeens eindeloos!
Je moet eerst aan je vinders liken en dan over je tepels wrijven.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Hé, ik heb borsten!.
De mogelijkheden zijn opeens eindeloos!
Je wordt bij de gedachte eraan alleen al, zo opgewonden dat je moeite krijgt met typen, nietwaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je moet eerst aan je vinders liken en dan over je tepels wrijven.
Gaat keigoed.
houd dit gevoel vast, zo ga je je de rest van je leven voelen...quote:Op zondag 19 juni 2005 14:42 schreef kanaiken het volgende:
Ik voel me buitengesloten
Bied iemand zich aan?
* SamStar meldt!quote:Op zondag 19 juni 2005 14:44 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll laat linkerhand het overnemen van rechter.
Toch jammer dat ik i.v.m. het lam worden van mijn handen maar één tegelijk kan masseren..
Ik zou toch een zeker voorstel willen doen ter verlichting van jouw leedquote:Op zondag 19 juni 2005 14:44 schreef Dead-Doll het volgende:
* Dead-Doll laat linkerhand het overnemen van rechter.
Toch jammer dat ik i.v.m. het lam worden van mijn handen maar één tegelijk kan masseren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |