Beetje late reactie maar....quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef MonoSynth het volgende:
Nestje Bonte Vliegenvangers bij de buren in de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

thnxxxx Bluezz was nog niet goed wakker doen ik dat gedaan hebquote:Op maandag 27 juni 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Vorige deel in OP gezet, en het dubbele deel 2 gesloten.
Beter laat dan enzo

Schattig hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef MonoSynth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit vind ik een goed idee, die kleine sprinkhaanrietzanger had ik nooit geraden.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef Radyhyn het volgende:
Of een stukje van een foto (dan kan je ook bekendere vogels nemen). Bv alleen een stuk vleugel of een snavel.

Ik heb hetzelfde probleem als jouquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:52 schreef ImmovableMind het volgende:
Beste vogelaars,
we gaan het inderdaad anders proberen. Het geven van plaatjes is te makkelijk. Helaas ben ik niet in staat om stukjes vleugel of snavel in combinatie met geluid te posten. Ik weet alleen hoe ik dingen kan posten en ik heb geen eigen webspace of de kennis om er een leuke en interactieve quiz van te maken. Bij deze wil ik dan ook (met pijn in het hart) de quiz overdragen aan iemand anders. Wie wil deze zware taak overnemen??![]()
Wellicht dat ik zelf ook wat puntjes kan scoren op die manier.
Het is ook een idee om af en toe de fakkel van quizmaster door te geven aan een ander. Vervolgens kan die persoon weer nieuwe ideeën implementeren in de quiz.
Goed plan of niet???????

Die hebben een mooi plekje!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:21 schreef MonoSynth het volgende:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

yeps ... ik denk dat ze ongeveer dat bedoelen. Dan wat meer losse onderdelen van de vogel als plaatje hier in dit gedeelte zoals de meeste hun foto's hier plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:03 schreef bonootje het volgende:
http://home.wanadoo.nl/rvantilborg/raadplaat.htm
zoiets ?? niet dat ik me zo geroepen voel om dit over te nemen dit is puur als voorbeeld en volgens mij niet echt heel moeilijk om te raden![]()
greetzz ro

nog een keer ...... http://home.wanadoo.nl/rvantilborg/raadplaat.htmquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:19 schreef ImmovableMind het volgende:
Het gaat lekker zo, ik had hem ook in 1 keer geraden. Bonootje, je zei dat je je niet zo geroepen voelde........ook niet een beetje???
Van mij mag je het overnemen. Gaat perfect op die manier!
Wat vinden jullie??

ook een makkelijk begin Radyhyn maar ook leuk zo geknipt mail het antwoord wel naar je toe om de rest ook te laten raden ??quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Radyhyn het volgende:
Ik dacht dus meer aan specifiekere dingen van vogels.. bv deze:
Rara welke vogel is dit?:
[afbeelding]

Idd een makkelijk begin, even opwarmen met zn allen:quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Radyhyn het volgende:
Ik dacht dus meer aan specifiekere dingen van vogels.. bv deze:
Rara welke vogel is dit?:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranendal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |