bekijk hier de originele Roemeense versiequote:De Roemeense jongensgroep Akcent wordt vier jaar geleden opgericht. Het zingende kwartet heeft een droomstart: hun debuutalbum ‘In culori’, wat ‘In felle kleuren’ betekent, wordt binnen enkele weken platina in eigen land.
Na die klapper wordt het een jaar stil rond de vier jongens van Akcent. Maar alsof ze nooit zijn weg geweest, maken ze een jaar later hun comeback met het album ‘100 BPM’, wat staat voor het hartritme tijdens een zoen. De Roemenen vallen massaal voor deze overdreven symboliek en ook dit tweede schijfje van Akcent scoort als een tierelier.
Buiten de grenzen van Roemenië wil het nog niet zo lukken met Akcent. Om daar verandering in te brengen, tekenen de jongens bij Media Records Italy, het label van de Italiaanse dj Gigi D’Agostino.
Die combinatie lijkt goed uit te pakken, want langzaam maar zeker maakt ook de rest van Europa kennis met het Roemeense Akcent. Hun eerste internationale single ‘Kylie’ klinkt als een potentiële kandidaat voor ‘de zomerklapper van 2005’.
het is je gegundquote:Wauw.... Mijn eerste edit...! Ik voel me nu best wel stoer (niets dan goeds beathoven)
ik snap het ff niet meer, gaat dit nou over kylie minogue?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:52 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb het nummer nog niet gehoord, maar hij zal vast eens langskomen op MTV. Was 'slow' ook niet een van de zomerhits van vorig jaar?
dat lijkt me logisch....quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:55 schreef Iron_Made het volgende:
Klinkt beter dan die andere 2 nummers die ze bij Editie lieten horen...
maar die zomers hits vind ik sinds een X aantal jaar, mss wel sinds altijd k*t nummers
The Ketchup Songquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:55 schreef Iron_Made het volgende:
maar die zomerhits vind ik sinds een X aantal jaar, mss wel sinds altijd k*t nummers
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef RemCOW het volgende:
Ik zie dit wel een zomerhit worden. Klinkt wel lekker!
Alhoewel nummers als "The Ketchup Song" en "Dragosteo din tei" door jong en oud werd meegezongen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:39 schreef RemCOW het volgende:
Ik zie dit wel een zomerhit worden. Klinkt wel lekker!
Dat kan niet, want akcent is eerder dan O-zone opgericht. De titel van het liedje is toeval(dan heb ik het over de roemeense versie). Als je de tekst hebt, en het liedje gehoord, dan zeg je dat niet zo snel..quote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De opvolger van http://www.jamiex.co.uk/numanumaye.htm![]()
Het is wel de zomerhit 2005...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:57 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Serieus, wat een rot nummer.
Het deuntje is opzich ok, maar die tekst. Wat hopeloos.![]()
So damn true.quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:29 schreef zzzeester het volgende:
Geen zomer... dus ook geen hit
Maar..... Waarom mag de video dan wel? Dat biedt zelfs nog meer dan een mp3.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:23 schreef Beathoven het volgende:
En weer open, maar dan zonder Mp3 requests.. die heb ik ff verwijderd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |