tnx die zender is echt gaafquote:
www.kinkaardschok.nlquote:KINK Aardschok zendt 24 uur per dag, 7 dagen per week de hardste gitaarmuziek uit. Hardrock, heavy metal, nu-metal, gothic en ander gitaargeweld! KINK Aardschok laat de hele dag non-stop alle hardrockstijlen de revue passeren. Je kunt KINK Aardschok wereldwijd beluisteren via een breedband Windows Media stream. Op deze website kun je de playlist volgen.
Die hadden ze vanmorgen opstaan in de C1000quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef babba het volgende:
XFM / http://www.xfm.nl / Nederland (Noord-Brabant) / Dance & Trance muziek
Fuck er bestaat er al één. En ik had nog wel gezochtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Check gewoon dit topic Internetradio ^O^ voor nog meer inspiratie![]()
Persoonlijke favoriet blijft natuurlijk het Cybernetic Broadcasting System www.cbs.nu met electro, italo etc.
Link?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
accuradio.. verschillende genres
Dat is toch die Friese zender? Die heb ik meestal opstaan als ik in 't noorden ben. Prima zender inderdaad, geen idee dat ze webradio radden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef beelz het volgende:
FreezFM : www.freez.fm Rockmuziek en weinig reclame. Geen gelul tussendoor. Puikheid.
Stem op mij!
http://www.accuradio.comquote:
Komt dus omdat het in feite op shuffle staat en je nummers kunt skippen. Maar de ervaring leert wel dat je na een uur weer rond bent.quote:Rolling Stone names AccuRadio
one of America's "best and most
adventurous" broadcasters
In a recent issue of Rolling Stone magazine (with Orlando Bloom on the cover), the magazine names five of America's "best, most adventurous" Internet radio properties — and the only multichannel webcaster that makes their list is...AccuRadio! (Woo-hoo! Thanks, Rolling Stone!)[/b]
Die wilde ik ook postenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef beelz het volgende:
FreezFM : www.freez.fm Rockmuziek en weinig reclame. Geen gelul tussendoor. Puikheid.
Stem op mij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |