quote:Notes
Company Weapons Pool (issued at CO's direction);
Launcher, Rocket, 2.36 inch antitank (5)
Gun, Submachine, .45 cal (6)
Automatic Rifle, .30 cal (6)
nope messerscmidt maakt nu ook onderdelen voor de eurofighter is nu een onder deel van reihnmetal als ik het goed hebquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:04 schreef Harro_Schulze_Boysen het volgende:
[..]
Mochten geen vliegtuigen meer bouwen en zijn toen kleine driewielige autootjes gaan bouwen.
damn, hardleers jij!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nope messerscmidt maakt nu ook onderdelen voor de eurofighter is nu een onder deel van reihnmetal als ik het goed heb
nicequote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Harro_Schulze_Boysen het volgende:
Billy_Mack, dat staat er wel hoor
[..]
moet ik dan een apart topic openen om 1 vraag te beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Billy_Mack het volgende:
nogmaals: ik vraag er een aantal keren om, als het dan nog niet doordringt moet het misschien wat duidelijker worden gesteld, is het niet?
Dat kan ook op een wat minder respectloze toon. Vanaf de eerste keer was dat niet het geval.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Billy_Mack het volgende:
nogmaals: ik vraag er een aantal keren om, als het dan nog niet doordringt moet het misschien wat duidelijker worden gesteld, is het niet?
Er staat toch niet dat de officier de Thompsons voor zichzelf hield? Er staat alleen dat er zes Thompson subs waren die hij naar eigen inzicht in de compagnie kon verdelen. Dat dit dan aan officieren was is niet gezegt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:14[/url] schreef Billy_Mack het volgende:
[..]heb jij hier eigenlijk een verklaring voor? Is het misschien psychologisch? (officier heeft voorbeeldfunctie, als die lekker aan het maaien is volgen andere manschappen sneller?)
Wat zijn kleine wapens?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:39[/url] schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]maargoed ontopic de officieren hadden meestal kleine wapens omdat dat makkelijker is om leiding te geven
Hoezo "nope"? Wil je beweren dat Messerschmitt in de jaren vijftig geen gekke autootjes bouwde omdat ze van de geallieerden een verbod hadden vliegtuigen te bouwen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:36[/url] schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]nope messerscmidt maakt nu ook onderdelen voor de eurofighter is nu een onder deel van reihnmetal als ik het goed heb
quote:The Messerschmitt Kabinenroller ("Cabin Scooter") evolved from designs by engineer Fritz Fend, who had worked for Willy Messerschmitt's aircraft factory during World War II. They were built at that factory during a period when the victorious Allies proscribed any German airplane manufacture. The tiny cars kept Messerschmitt alive.
De lichtere Carbines... (soms ook inklapbaar, zoals bij de paratroopers)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |