abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28142118
nee, een sim
pi_28145129
Zo'n huis-tuin en keuken sim scheelt toch wel wat met een echte sim of echt vliegen hoor
pi_28153880
verschil tussen RL en sim is er altijd, en dan met name in het vlieggedrag. Daar ontkom je niet aan, maar voor de inschatting van de effectiviteit van denk ik dat je toch een goed idee kan opbouwen van de kunnens van de diverse vliegtuigen.
even een zijdelingsvorbeeld over hoe echt een hus tuin en keuken sim kan zijn: Als je Falcon 4 met de SP4 mod installeert kan je leren hoe je een F-16 opstart, ga je vervolgens naar een vliegbasis om met een F-16 sim te spelen dan gebruik je dezelfde procedure zonder problemen. Taktiek en vliegen als een echte piloot krijg je bij je virrtuele squadron. Een online eenheid zoals het 87th VFW zijn erop gericht om alles zo realistisch mogelijk aan te pakken. Procedureel kan een huis tuin en keukensim dus niet eens zo heel ver van de werkelijkheid zitten.
pi_28163690
mensen, met alle respect, LAZER OP met die vliegsim en messerschmit praat!!!!

het gaat hierbij om de wapenverdeling, de eerdere link met de wapenverdeling over pelotons was erg nuttig, dank daarvoor ik zie echter geen tommygun e.d. staan
pi_28169783
Billy_Mack, dat staat er wel hoor
quote:
Notes

Company Weapons Pool (issued at CO's direction);

Launcher, Rocket, 2.36 inch antitank (5)

Gun, Submachine, .45 cal (6)

Automatic Rifle, .30 cal (6)
"Wenn wir stolz sein wollen auf Deutschland, müssen wir auch stolz sein auf Harro Schulze-Boysen."
pi_28169904
Dus in een compagnie hadden ze zes Thompson .45 Subs die door de commandant binnen de compagnie naar zijn inzicht werden verdeeld.
"Wenn wir stolz sein wollen auf Deutschland, müssen wir auch stolz sein auf Harro Schulze-Boysen."
pi_28171267
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:04 schreef Harro_Schulze_Boysen het volgende:

[..]

Mochten geen vliegtuigen meer bouwen en zijn toen kleine driewielige autootjes gaan bouwen.
nope messerscmidt maakt nu ook onderdelen voor de eurofighter is nu een onder deel van reihnmetal als ik het goed heb
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_28177259
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nope messerscmidt maakt nu ook onderdelen voor de eurofighter is nu een onder deel van reihnmetal als ik het goed heb
damn, hardleers jij! ONTOPIC, anders laat ik een modje de boel schonen
pi_28184189
Ga eens een octaafje lager zingen ofzo, de manier waarop jij je verzoeken kenbaar maakt verdient weinig respect naar mijn mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2005 08:56:55 ]
pi_28184465
ik heb het een aantal keren gevraagd en juliie gaan gewoon door, dat getuigt pas van weingi respect
pi_28184558
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Harro_Schulze_Boysen het volgende:
Billy_Mack, dat staat er wel hoor
[..]
nice

heb jij hier eigenlijk een verklaring voor? Is het misschien psychologisch? (officier heeft voorbeeldfunctie, als die lekker aan het maaien is volgen andere manschappen sneller?)
pi_28184564
de manier waarop je ghet vraagt doet mij nou niet echt warmlopen

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2005 09:15:21 ]
pi_28184773
nogmaals: ik vraag er een aantal keren om, als het dan nog niet doordringt moet het misschien wat duidelijker worden gesteld, is het niet?
pi_28185175
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Billy_Mack het volgende:
nogmaals: ik vraag er een aantal keren om, als het dan nog niet doordringt moet het misschien wat duidelijker worden gesteld, is het niet?
moet ik dan een apart topic openen om 1 vraag te beantwoorden.

maargoed ontopic de officieren hadden meestal kleine wapens omdat dat makkelijker is om leiding te geven
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_28185407
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Billy_Mack het volgende:
Dat kan ook op een wat minder respectloze toon. Vanaf de eerste keer was dat niet het geval.
Wie respect heeft krijgt het terug. Wie respect eist verspeelt het.

Anyways, ik ben er toch min of meer mee opgehouden na de eerste keer dat je jet vroeg, ik heb alleen nog op reacties/vragen n.a.v. de eerste paar vliegtuigposts gereageerd.

Ik wou dit eigenlijk mailen, maar je hebt geen andere contactdetails in je profiel staan, dus moet het maar zo.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:25:53 #66
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28186279
De TS heeft een punt. Dit is een topic over wapenverdeling onder manschappen en niet een topic over (gevechts)vliegtuigen. Maar goed, een vraag tussendoor daarover moet gewoon kunnen. Echter bij deze wel een verzoekje om -als er meer vragen zijn over vliegtuigen- hier een apart topic ervoor te openen.
En ik vind vegen niet nodig, de woorden die net vielen zijn verwijderd.
(Un)masking for the greater good.
pi_28189231
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:14[/url] schreef Billy_Mack het volgende:
[..]heb jij hier eigenlijk een verklaring voor? Is het misschien psychologisch? (officier heeft voorbeeldfunctie, als die lekker aan het maaien is volgen andere manschappen sneller?)
Er staat toch niet dat de officier de Thompsons voor zichzelf hield? Er staat alleen dat er zes Thompson subs waren die hij naar eigen inzicht in de compagnie kon verdelen. Dat dit dan aan officieren was is niet gezegt.
pi_28189295
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 09:39[/url] schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]maargoed ontopic de officieren hadden meestal kleine wapens omdat dat makkelijker is om leiding te geven
Wat zijn kleine wapens?
pi_28189437
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:36[/url] schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]nope messerscmidt maakt nu ook onderdelen voor de eurofighter is nu een onder deel van reihnmetal als ik het goed heb
Hoezo "nope"? Wil je beweren dat Messerschmitt in de jaren vijftig geen gekke autootjes bouwde omdat ze van de geallieerden een verbod hadden vliegtuigen te bouwen?
quote:
The Messerschmitt Kabinenroller ("Cabin Scooter") evolved from designs by engineer Fritz Fend, who had worked for Willy Messerschmitt's aircraft factory during World War II. They were built at that factory during a period when the victorious Allies proscribed any German airplane manufacture. The tiny cars kept Messerschmitt alive.

[ Bericht 9% gewijzigd door Harro_Schulze_Boysen op 24-06-2005 12:12:03 ]
  zondag 26 juni 2005 @ 15:49:04 #70
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_28250860
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:00 schreef Harro_Schulze_Boysen het volgende:

[..]

Wat zijn kleine wapens?
De lichtere Carbines... (soms ook inklapbaar, zoals bij de paratroopers)
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')