Persoonlijk heb ik prostituees altijd als outlaws gezien, en dat zullen ze ook wel een tijdje blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:44 schreef Sanne1805 het volgende:
Maar hoe wordt nu uiteindelijk over de 'hoer' zelf gedacht? Al vind ik het een woord wat lang niet bij alle dames past. Sommige hoeren zijn hoeren en sommige hoeren zijn prostituees.
Ik zie ze dus wel als laag volk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:11 schreef Monus het volgende:
'outlaw' is niet gelijk aan "lage volk"
en hebben mooie kleren!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:31 schreef sig000 het volgende:
Hoeren zijn vrouwen die er openlijk voor uitkomen, geld te vragen voor hun diensten.
Wat is daar mis mee?.
Die zijn tenminste eerlijk.![]()
Geheel mee eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:20 schreef frederik het volgende:
Ben blij dat ze er zijn, jammergenoeg krijgen ze alleen nog een te groot stempel opgedrukt, je kunt nog zo'n slet geweest zijn, in vergelijking tot een prostituee zul je het vele malen makkelijker in het leven hebben.
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel wordt neergekeken op die dames, dat ze ten onrechte een stempel krijgen
Het bestaat in elk land. Het wordt niet voor niets 'het oudste beroep van de wereld' genoemd. Alleen in de meeste landen doet men net alsof het niet bestaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:46 schreef Fat_Mike het volgende:
ik woon in een hoerenstraat
ik zie elke dag de twee zelfde "vieze mannetjes" die nergens binnenkomen, en voor de rest macho's en aso's..... heb dr ook niet echt goede woorden voor over, behalve dat ik het wel goed vind dat het bestaat hier in NL
Inderdaad, maar ik ben bang dat dat nog wel even zo blijft.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:20 schreef frederik het volgende:
Ben blij dat ze er zijn, jammergenoeg krijgen ze alleen nog een te groot stempel opgedrukt, je kunt nog zo'n slet geweest zijn, in vergelijking tot een prostituee zul je het vele malen makkelijker in het leven hebben.
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel wordt neergekeken op die dames, dat ze ten onrechte een stempel krijgen
Waarom gaat dat dan weer te ver? Als jij 'lekkere knullen' oppikt voor 'ongebonden seks' dan hoereer jij jezelf wel (en je 'lekkere knul' hoereert zichzelf ook). Ik denk dat je op die manier dichter bij het zijn van een hoer bent dan je zelf denkt. Dat geldt trouwens voor bijna iedereen, maar omdat veel mensen zich daar toch niet lekker over voelen houden ze zichzelf voor dat ze het niet voor 'harde cash' doen, zodat ze hun eigenwaarde in stand kunnen houden.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:06 schreef Copycat het volgende:
Niets mis mee, maar ik heb die behoefte dus absoluut niet. Betalen voor seks in harde cash... nee dat gaat mij persoonlijk net een stapje te ver.
Voor ongebonden seks pik ik toch liever een lekkere knul op in het uitgaanscircuit.
precies. Terwijl dat in mijn ogen de echte slettebakken zijn, en niet hoeren die het gewoon voor geld doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef zodiakk het volgende:
[..]...houden ze zichzelf voor dat ze het niet voor 'harde cash' doen, zodat ze hun eigenwaarde in stand kunnen houden.
verkoopbusiness => pensioenverkopertjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik zie ze dus wel als laag volk.
Inderdaad is een stopwoord van mij overigens, om mensen te overtuigen, beetje geërfd van "verkoopbusiness".
oh jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:44 schreef Jett het volgende:
voor hoeren heb ik respect, hoerenlopers vind ik triest
mensen die geeneens sex kunnen krijgen zonder te betalen
Kan een heel logisch beeld zijn hoor.quote:
Gisteren nog, naar aanleiding van dit topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef Monus het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd of er hier ook vrouwen zijn die een fantasie hebben over de hoer spelen?
a) Ja zeker. Ik heb documentaires gezien, ervaringen gelezen, daar blijkt uit dat er heel wat zijn die het vrijwillig doen, zij het vooral voor het geld. Ik kan het me ook best voorstellen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:44 schreef SG-sam het volgende:
[..]
a) Geloof je het zelf dat een gezond denkend iemand zoiets uit vrije wil zou doen?
b) Waarom kunnen mannen niet gewoon hun pik thuis houden? Hallo er bestaat ook nog zoiets als aftrekken. Hetzelfde gevoel, alleen dan geen plaatje. Neuken met prostituees is in een zekere zin ook verkrachting.
Hoe vaak zijn je handen wel niet vies geweest?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:43 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik moet echt geen jongen die naar de hoerengaat/ooit is gegaan hoor. Verschrikkelijk!
En kijk hoeren zijn zielige meisjes, hun klanten zijn veel erger! BAH! Doop je je lul in iets waar al 10000 lullen in zijn geweest GEDVER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |