of eurocentquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef RemcoDelft het volgende:
TS: zoek eens uit wat het verschil is tussen EUR 0,25; 25 cent; 0,25 CENT .......
pink... ben je gay ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef LintuxCx het volgende:
Wat grappig dat dit topic net een kick heeft gehad, ik doe er nog eentje bij:
14:25:09 pink| 110 Teletekst do 17 nov
14:25:09 pink| ***************************************
14:25:09 pink| Pinnen in de winkel wordt goedkoper
14:25:09 pink|
14:25:09 pink| AMSTERDAM Winkeliers hoeven voortaan
14:25:09 pink| minder bij te dragen in de kosten voor
14:25:09 pink| pintransacties.De klant zal daar ook
14:25:09 pink| van profiteren,denken de winkeliers.
14:25:09 pink| Mogelijk gaan de prijzen iets omlaag of
14:25:09 pink| hoeven klanten minder bij te betalen
14:25:09 pink| als ze onder een bepaald bedrag pinnen.
14:25:09 pink| De winkeliers vonden dat ze teveel
14:25:09 pink| moesten bijdragen en hadden gedreigd
14:25:09 pink| met miljoenenclaims bij de banken en
14:25:09 pink| Interpay,het bedrijf dat de betalingen
14:25:09 pink| technisch regelt.
14:25:09 pink| Interpay en de banken hebben nu gezegd
14:25:09 pink| dat de winkeliers per transactie één
14:25:09 pink| cent minder hoeven te betalen,dat is
14:25:09 pink| een verlaging van 20 procent.
Geen zin om de IRC headers eruit te knippen, sorry.
Hé, wat schattig, een gay-roeper op Fok. Heb je toevallig ook nog wat te melden over mijn moeder? Gooi dat er dan ook meteen maar even uit, dan zijn we daar iig ook mee klaar.quote:
gezien je reactie ben je inderdaad gayquote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hé, wat schattig, een gay-roeper op Fok. Heb je toevallig ook nog wat te melden over mijn moeder? Gooi dat er dan ook meteen maar even uit, dan zijn we daar iig ook mee klaar.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:04 schreef okkith het volgende:
gezien je reactie ben je inderdaad gay
ohja, in 1994 zag je er ook erg gay uit
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:05 schreef Davoice het volgende:
Als winkels zo graag geld willen hebben voor het pinnen de betaal ik hen wel contant, maar dan alleen maar in muntjes van 1 en 2 cent. Als iedereen dat doet, kunnen ze na sluitingstijd nog lekker even de kas opmaken.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef Dipollo het volgende:
Blijf het toch mooi vinden dat iedereen alleen maar roept over de kosten per transactie aan Interpay. Weet je wel hoe zo'n pinapparaat werkt?
quote:Zo ja, denk dan even logisch na voor welke handelingen allemaal betaalt moet worden. Zo nee, zoek dat eerst even uit op google voordat je komt met je arbeidersgezwam van we betalen te veel en de ondernemer is daar de schuld van.
Neen, want niet iedereen pint.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik weet óók niet hoe de schoonmaakmachine in die supermarkt werkt, maar ik weet wel dat ik niet extra hoef te betalen voor de schone vloer als ik bij de kassa kom....
De winkelier heeft die kosten toch gewoon verwerkt in zijn winstmarge?
De verlichting in de winkel is voor elke klant, het bonnetje is voor elke klant, het winkelwagentje hoort bij de inventaris, zelfde voor het mandje. Pinnen doet niet iedereen en brengt extra kosten met zich mee. Waarom moeten mensen die niet pinnen betalen voor mensen die wel pinnen?quote:[..]
lijkt me héél simpel:
ik hoef niets extra te betalen bij de kassa voor de verlichting in de winkel.
ik hoef niets extra te betalen bij de kassa voor het gebruik van de kassa.
ik hoef niets extra te betalen bij de kassa voor het salaris van de kassiere.
ik hoef niets extra te betalen bij de kassa voor het bonnetje dat ik meekrijg na het betalen.
ik hoef niets extra te betalen bij de kassa voor het gebruik makan van de winkelwagen of mand.
waarom dan wel voor de kosten van de pintransactie ?
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef Merkie het volgende:
Neen, want niet iedereen pint.
De verlichting in de winkel is voor elke klant, het bonnetje is voor elke klant, het winkelwagentje hoort bij de inventaris, zelfde voor het mandje. Pinnen doet niet iedereen en brengt extra kosten met zich mee. Waarom moeten mensen die niet pinnen betalen voor mensen die wel pinnen?
Voordat je gaat mekkeren over de winkelwagentjes, dat is een eenmalige aanschaf en hoort (zoals ik al eerder zei) bij de inventaris. Als je een winkelwagentje least zijn er geen extra kosten waarvoor je eventueel zou moeten betalen. Zo'n eenmalige aanschaf van de AH wordt dus doorberekend in de prijs.
En die twee punten over het gebruik van de winkel en het salaris van de kassière zijn echt te stom voor worden.
Mijn god, heb je mijn post wel gelezen? Eenmalige aanschaf says it all. Jij bent echt te stom voor woorden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt een winkelwagen.
Niet iedereen gebruikt de groentenweegschaal.
Niet iedereen wil een kassabon.
niemand heeft ooit om dat muziekje gevraagd....
......
Niet iedereen gebruikt de kassa!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn god, heb je mijn post wel gelezen? Eenmalige aanschaf says it all. Jij bent echt te stom voor woorden.
Godverdomme zeg. Al die dingen die jij noemt vallen onder kosten van misschien wel 20 jaar terug. Een pintransactie kost élke keer weer geld, het wegen van een banaan op de 0,0002 cent voor het stroomverbruik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
aankoopprijs + winsmarge - kosten = verkoopprijs
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Al die dingen die jij noemt vallen onder kosten van misschien wel 20 jaar terug. Een pintransactie kost élke keer weer geld, het wegen van een banaan op de 0,0002 cent voor het stroomverbruik niet.
Domme mongool.
LEES DAN BLINDE MONGOOLquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
En de aanschaf van de weegschaal ?
...en de winkelwagens?
..en de kassarollen ?
. enz?
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef Merkie het volgende:
Voordat je gaat mekkeren over de winkelwagentjes (en in deze quote voeg ik maar de weegschaal en kassarollen toe), dat is een eenmalige aanschaf en hoort (zoals ik al eerder zei) bij de inventaris. Als je een winkelwagentje least zijn er geen extra kosten waarvoor je eventueel zou moeten betalen. Zo'n eenmalige aanschaf van de AH wordt dus doorberekend in de prijs.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:53 schreef Merkie het volgende:
onbeleefd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |