Legendarische nacht. De mooiste ooit bij BB.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef Sanne het volgende:
Robin was
En ik heb Cynix nog steeds niet vergeven dat ie me die nacht niet heeft wakker gemaakt...
en terechtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef Sanne het volgende:
Robin was
En ik heb Cynix nog steeds niet vergeven dat ie me die nacht niet heeft wakker gemaakt...
ik ook, ik ga straks taco's makenquote:
Wat was jullie favoriete BB-aflevering ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, ik ga straks taco's maken
hoe heette die turketrekker ook alweer, die zong, Mohammed Ali toch of zo, maar hij ad nog een artiestennaam ook of zo
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:12 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wat was jullie favoriete BB-aflevering ?
Darius quotes![]()
Die liet zich masseren door Emile Ratelbandquote:Op zondag 26 juni 2005 16:53 schreef MuneerAart het volgende:
Christine van der Horst (a.k.a Christiaan) heeft toch ook een keer in BB gezeten?
![]()
HORRORRRRRR![]()
![]()
Mohammed Ali was wel het hoogtepunt van big brother. Ik snap niet dat hij zo snel weg wasquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:31 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, ik ga straks taco's maken
hoe heette die turketrekker ook alweer, die zong, Mohammed Ali toch of zo, maar hij ad nog een artiestennaam ook of zo
Waarschijnlijk begin septemberquote:Op maandag 11 juli 2005 20:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer komt bb6 eik?
September 2006, maar alleen als BB5 dit jaar een succes wordt.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer komt bb6 eik?
Gert dat snap ik niet. Wat heeft 'dat Amsterdamse' te maken met jouw haat? Ik vond Coos de ergste, maar dat zal ik niet toeschrijven aan het feit dat ie ûit DuHaach komp... Mona was gewoon te oninteressant om een hekel aan te hebben, terwijl Coossie ècht een kloothommel was...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Hekel
![]()
Ik heb mijn lijst met heel veel moeite van 28 terug kunnen brengen naar 2.
BB1: dat achterbakse varken dat in het BB-huis de toffe joviale (spreek uit met dikke L) Amsterdamse uit kwam hangen. Dankzij haar ijdelheid klost ze nu rond met een gespleten schaambeen.
BB2: dat enge narcistische bezitterige Adolfje. Die griezel die de mooie jongen wilde uithangen maar meer weg had van een japanse kamp-arts. Kimmibimmie, kom eens bij ome Sjors !!! Rrrril..
Klootzak wat doe je nou!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:22 schreef Frank-NL het volgende:
Jullie vergeten Audrey, die vervelende negerin (met verrot gebit) die nog met Andries in het bubbelbad zat.
Sabine (bijgenaamd: de matras van Tilburg, dacht ik)quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:53 schreef rosmalen het volgende:
ik ben haar naam kwijt , maar die tilburgse snol...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |