Kan je niet ff eentje lenen ofzo ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:11 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
wheheheh, gaat ie weer hoor![]()
Nou ik zal er zijn, op mijn fiets.... (heb geen scooter dus)
Dat kan wel natuurlijk! Mag ik ook op mijn puch komen? die heb ik nog wel ergens staan....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Kan je niet ff eentje lenen ofzo ?
tuuurlijk, als je maar rijdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat kan wel natuurlijk! Mag ik ook op mijn puch komen? die heb ik nog wel ergens staan....
Omg, ook al zo'n antiekverzamelaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:19 schreef LangeJan het volgende:
Oe, weer een kans om mijn Sparta te showen![]()
Mag ik hier mee komen?
[afbeelding]
rijd ie hard? dat oude barrel moet ons wel kunnen bij houden natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:19 schreef LangeJan het volgende:
Oe, weer een kans om mijn Sparta te showen![]()
Mag ik hier mee komen?
[afbeelding]
Kom je ook met je tomos?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:11 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n Sparta kan over het algemeen een stuk meer hebben dan zo'n plastic scootertje van tegenwoorden
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:10 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het geweldige idee voor een scooter meeting!
Met dit weer, geweldig om lekker met een groep te gaan touren natuurlijk!
Ik ben voor scheveningen of Zoetermeer.
Volgende week zaterdag idee?
Laat weten wie er komt, waarmee je komt, hoe hard je komt, en hoe laat je komt.
Stelt anders niet veel voor, valt niet veel aan te pimpanizen.quote:
Doe is een piccie van je gehele 'pimpfiets' posten danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:41 schreef Geqxon het volgende:
Dat zijn RVS remslangen imv. de extreme hitte van mijn trommelremmen
Ooit komt het goed met jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Uhm, sorry. Heb ze even niet liggenIk ga hem morgen ff poetsen en in de wax zetten (+chroompoets en meer van die zooi), zodat hij extreem bling is
Je hebt gewoon een kuttomos huilie!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Heb jij ooit van 2 wildvreemde mensen complimenten gehad over je fiets? Ben jij ooit op straat geroepen, zo van "Mooi ding heb je daar!" ?
Lemme guess, niet?
En als ik groot ben ga ik een ferrari kopenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, ik ga op mijn 19e deze fiets kopen:
[afbeelding]![]()
![]()
Supermotard
Suzuki DR-Z SuperMoto
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Heb jij ooit van 2 wildvreemde mensen complimenten gehad over je fiets? Ben jij ooit op straat geroepen, zo van "Mooi ding heb je daar!" ?
Jong, ik word nagekeken op straat manquote:Lemme guess, niet?
Deze motor is iets meer beschikbaarder (a 6000 euro ofzo)quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:48 schreef Asshole het volgende:
[..]
En als ik groot ben ga ik een ferrari kopen![]()
pic?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:13 schreef kokos het volgende:
Altijd ja zeggen man. Als iemand mij een goed bod doet voor m'n rox geef ik hem terplekke mee
Niet als ik met me brommer kom, want kijk die is een beetje erg tof dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef junkiesietze het volgende:
Zeg, komen er ook nog scooters, of wat
Op die runner?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:20 schreef junkiesietze het volgende:
Jah ik ga er ook nog tnt stuurtje opklapperen.
vriend van me heeft t al met een koso dash en das echt wel vet.
[afbeelding]
Middelste is van mij natuurlijk
en die tgb heeft nu ook een sportstuurtje.
Dingen onder de 100cc maken sowieso geen 'mooi' geluidquote:Op zondag 19 juni 2005 17:55 schreef Ayaxola het volgende:
Maar mijn Puch trekt niet![]()
Maar hij maakt wel een veel mooier geluid dan die scooters.
oh nee? stond laatst naast een harley, en die viel helemaal weg bij mijn 50cc geluid, en dan had ik nog niet eens de uitlaat er af. Zegt niks over de klank van het geluid, maar tochquote:Op zondag 19 juni 2005 18:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dingen onder de 100cc maken sowieso geen 'mooi' geluid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |