Hahahahahahaha, ja inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Werkster: "Daar ligt nog een haartje, daar een haartje en daar nog een haartje"
Joling: "Schat, is het gewoon niet mijn haar dat uit valt?"
Hutspotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
Hey, waar kunnen die afleveringen online terug gekeken worden? Ik hoorde dat vooral aflevering 1 nogal grof was met Gordon. Klopt dat?
Naar de parenclubquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:24 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was weer top gister
Ik kijk nu al uit naar volgende week
Bij Talpa.tv. Aflevering gemist Maar ik weet niet of je nu kan kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:56 schreef FuifDuif het volgende:
Hey maar weet iemand waar je die afleveringen (als dat uberhaupt kan) online kan bekijken?
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:57 schreef DarcMarc het volgende:
Ik was nooit een fan van Joling maar dit programma is gewoon super
[..]
Hutspothttp://www.talpa.tv/web/show/id=54585/progid=32
[..]
Naar de parenclub![]()
Nah, beetje wietknippen is niet al te zwaar werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:46 schreef static het volgende:
Ohwjee, ze zijn binnenkort te gast in woonwagenkamp De Vinkenslag. Ben benieuwd of ze dat gaan overleven.
Oww.Woonwagenkampquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, beetje wietknippen is niet al te zwaar werk.
Ik weiger dat soort ingewikkelde handelingen uit te voeren voor het direct plaatsen van een url.quote:
daar moest ik ook al zo om lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, vooral die Gordon heeft zulke geweldige humor! Echt, ik ben totaal geen voorstander van pulp tv, maar dit is toch wel heerlijk genieten hoor.
Tijdens het koken, zegt die kok op een gegeven moment: "Je werkt boven je niveau."
Gordon: "Dat werk ik al jaren."
HAHAHAHAAHAHA!!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Je kan daar naar toe gaan !
http://www.talpa.tv/web/s(...)/genreid=1/progid=32
Fuifduif daar kan je kijken.
Hoe verzint ie et..quote:Op donderdag 1 september 2005 00:37 schreef FuifDuif het volgende:
Hahahahah, bij die circus aflevering tijdens het opbouwen van de tent, zegt Gordon tegen Gerard wanneer Gerard van die planken op moet rapen
"Pak er maar 6, dan kun je er zelf gelijk tussen."
Ik moet er ook altijd om lachen! Om die relnichtenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
geweldige serie![]()
Ik lach me altijd dood om die twee![]()
Prachtig, Vinkeslagquote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze waren gisteren bij ''THUIS'' Gordon dan !
Éen filmpje van Gordon en Gerard en ze waren in Maastricht...Gordon had een hondje gekocht.
Ze waren naar die woonwagenkamp in vinkeslag voor opname's
Maar wel hilarisch hoe hij dat zeiquote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat was geen grap he (dat dacht ik eerst namelijk wel).
Ik vind ze ook leuk,quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
Hoe ze ook overal om kunnen lachen samen.. ze blijven leuk..
ja dat dacht ik ook ff op dat laatste stukkiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef ruby het volgende:
Ik heb wel gelachen, was een komische aflevering.
Maar Geer dikt z'n lach wel wat aan heb ik het idee.
Je zag 'm in dat bed liggen hinniken en een tel daarna stond z'n gezicht weer gewoon. Doet Patty Brard ook altijd en die heeft ook zo'n gemaakte lach.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook ff op dat laatste stukkie
Helaas een vreselijk slechte stream!quote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef RayMania het volgende:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=374&format=3 Hotel
Nergens last van, loopt erg fijnquote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Helaas een vreselijk slechte stream!![]()
ik heb ook geen last van streams, heb dan kabelquote:Op zondag 4 september 2005 15:18 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Nergens last van, loopt erg fijn(ADSL 8 Mbit)
Met een programma als Net Transport kan je een stream (of liever gezegd: het achterliggende videobestand) gewoon downloaden, ipv hem streamen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Helaas een vreselijk slechte stream!![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op zondag 4 september 2005 15:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met een programma als Net Transport kan je een stream (of liever gezegd: het achterliggende videobestand) gewoon downloaden, ipv hem streamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |