Presentatrice van Top of the Pops.BNNquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:38 schreef Darklight het volgende:
Hanna Verboom? Wie is dat nou weer?
En van de film Snowboard heb ik ook nog nooit gehoord
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Nou Miranda, ik weet niet wat je met die wortels gedaan hebt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Ik blijf hem geweldig vinden..
Blijkt ook uit de kijkcijfersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het een vermakelijk programmaEigenlijk het leukste programma van Talpa tot nu toe
![]()
Verdulleme, weer gemist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
NU DE HERHALING!!!
Vanavond (18:00) is toch weer een herhaling?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Verdulleme, weer gemist.
En die optie van uitzending gemist op Talpa.nl doet het nog niet.
Maar ja, vanavond weer een uitzending, dus dan maar ff kijken.
Wéér een herhalingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond (18:00) is toch weer een herhaling?
Ik vond het wel een beetje grof voor die vrouwquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Nou Miranda, ik weet niet wat je met die wortels gedaan hebt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt...
Ik blijf hem geweldig vinden..
Ik vond het ook behoorlijk hard voor die vrouw. Maar het was wel een echte valse-nichten-streekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje grof voor die vrouw
Hmm, er staat geen "h" van herhaling achter het programma vermeld dus ik ga er van uit dat het een nieuwe aflevering is. We zullen het zien zo, misschien zit ik er helemaal naast.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond (18:00) is toch weer een herhaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |