Ik vind ze ook leuk,quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef BVO het volgende:
Hoe ze ook overal om kunnen lachen samen.. ze blijven leuk..
ja dat dacht ik ook ff op dat laatste stukkiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef ruby het volgende:
Ik heb wel gelachen, was een komische aflevering.
Maar Geer dikt z'n lach wel wat aan heb ik het idee.
Je zag 'm in dat bed liggen hinniken en een tel daarna stond z'n gezicht weer gewoon. Doet Patty Brard ook altijd en die heeft ook zo'n gemaakte lach.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook ff op dat laatste stukkie
Helaas een vreselijk slechte stream!quote:Op zondag 4 september 2005 13:42 schreef RayMania het volgende:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=374&format=3 Hotel
Nergens last van, loopt erg fijnquote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Helaas een vreselijk slechte stream!![]()
ik heb ook geen last van streams, heb dan kabelquote:Op zondag 4 september 2005 15:18 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Nergens last van, loopt erg fijn(ADSL 8 Mbit)
Met een programma als Net Transport kan je een stream (of liever gezegd: het achterliggende videobestand) gewoon downloaden, ipv hem streamen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Helaas een vreselijk slechte stream!![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op zondag 4 september 2005 15:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met een programma als Net Transport kan je een stream (of liever gezegd: het achterliggende videobestand) gewoon downloaden, ipv hem streamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |