abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2005 @ 11:39:13 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28059808
Ja, als je zo'n mokkel in de badkamer van een achterafhoteltje gaat liggen neuken terwijl je een vrouw hebt, ben je gewoon een lul. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_28059905
Ik vind het eigenlijk sowieso vreemd dat mensen die zeggen dat van Persie nooooooooooit zoiets zou doen, volgens sommgien zelfs ook de sex niet, wel vinden dat zij nooooooit met hem (en 2 vrienden) naar een hotel kamer had moeten gaan "want dat is vragen om problemen"
Waarom vertrouwen zij van Persie wel puur omdat het zo'n aardige knul is en leuk voetbalt en een leuk vrouwtje heeft en is het dom als zij dat ook gedaan heeft, hem vertrouwen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 19 juni 2005 @ 11:57:52 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28060159
Kobe Bryant iemand?

Jammer dat verkrachting volgens mij vrij moelijk te bewijzen zal zijn, beetje hij-zegt-zij-zegt verhaal dit....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28060187
quote:
Op zondag 19 juni 2005 11:57 schreef matthijst het volgende:
Kobe Bryant iemand?

Jammer dat verkrachting volgens mij vrij moelijk te bewijzen zal zijn, beetje hij-zegt-zij-zegt verhaal dit....
Nou ja, als de vrouw van voor tot achter uitgescheurd is, zou dat kunnen helpen. Maar dat hoeft natuurlijk niet te gebeuren. En dan nog kunnen ze het altijd gooien op 'wilde sex'.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:02:56 #30
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28060246
Iemand pics van de vrouw van persie??? Of is het die van starmaker??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 19 juni 2005 @ 12:04:41 #31
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28060272
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef Alessandro het volgende:
Of is het die van starmaker??
Neeeee! .
  zondag 19 juni 2005 @ 12:05:29 #32
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28060285
Staan er geen pics van haar in de telegraaf van zondag??
  zondag 19 juni 2005 @ 12:07:04 #33
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_28060320
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
Laat die mensen toch gewoon met rust, beste Telegraaf.
Het is een interview, dus ik neem aan dat ze zelf hun verhaal kwijt wilden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_28060693
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Alessandro het volgende:
Staan er geen pics van haar in de telegraaf van zondag??
Nope.
  zondag 19 juni 2005 @ 12:29:32 #35
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28060724
apart dat er geen pics van haar zijn
  zondag 19 juni 2005 @ 13:00:36 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28061413
Die Persie heeft het ook niet handig aangepakt.

Als hij de sex gewoon had toegegeven dan was hij geloofwaardig geweest. Dan was het simpel zijn woord tegenover dat van haar. En ze heeft natuurlijk geen sterke zaak omdat ze zelf met 3 kerels naar dat hotel is gegaan, dus bewijs maar eens dat ze niet vrijwillig sex had.
Maar nu Persie kennelijk gelogen heeft kan de aanklager zijn geloofwaardig in twijfel trekken.

Het leek me al niet zo'n slimme jongen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 19 juni 2005 @ 13:29:56 #37
123170 alors
zlata1234
pi_28061913
Nou, zal ik jullie dan maar een foto geven van mevrouw van Persie?

Robin en Bouchra in Londen, voor zover dat nog niet duidelijk was
know'm sayin?
word? word.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:33:01 #38
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28061973
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:29 schreef alors het volgende:

http://img151.echo.cx/img151/3702/robinenbouch5lk.jpg

Hmm oke niet echt super hot maar als hij er blij mee is ZOu ik toch voor Sandra k gaan :p
pi_28062028
quote:

[afbeelding]

Hee, dat lijkt op die Bouchra van K-otic!

Geintje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 juni 2005 @ 13:36:12 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_28062053
quote:
Op zondag 19 juni 2005 13:33 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Hmm oke niet echt super hot maar als hij er blij mee is ZOu ik toch voor Sandra k gaan :p
In het echt is ze leuker. . En zo blij is hij blijkbaar niet met d'r.
  zondag 19 juni 2005 @ 13:40:54 #41
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_28062181
Ben nu ook wel benieuwd naar zijn zusje :p Iemand daar pics van
pi_28062291
Die griet kan geen kant op. Of is er serieus iemand die gelooft dat zij dat leventje op gaat geven als blijkt dat hij dat grietje niet heeft verkracht, maar wel heeft liggen naaien?!
Never nooit niet! Volgens mij is er in de geschiedenis van de mensheid nog nooit een vrouw geweest die zo'n kromme situatie voor zichzelf níét heeft rechtgeluld om haar eigen hachje te redden.

Een man waar vrouwen zich aan opdringen zoals geschetst in een eerder ooggetuigenverslag, kan zich binnen de grenzen van de relatie (en dus niks onwettigs) alles permitteren. ALLES! Zo werkt de wereld, en daar is niks mis mee. Dat zijn de privileges die gelden als beloning voor geadoreerde mensen. En dat weet zo'n vrouw ook als ze een relatie met hem begint. Je bent dan toch een beetje een suf, slaafs mutsje, ook al denk je zelf misschien van niet.

Ik heb er geen medelijden mee, ook al heeft ze een sympathieke uitstraling.
pi_28062389
denk ik ook niet, Bombie, daar gaat, als het al gebeurt, dan wel eenpaar jaar overheen, bij slippertje nummer zoveel .
Kluivert lag met een dame te rampetampen in zijn eigen huis nota bene, terwijl zijn eigen vriendin Angela in het ziekenhuis lag vanwege een zich te vroeg aankondigende weeën en een paar maanden later werd Angela gewoon mevrouw Kluivert
Pas na jaren had ze er blijkbaar genoeg van (en was er een leuk bedrag veilig gesteld voor haar en de kids)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 19 juni 2005 @ 14:59:24 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28063789

Van Persie is onschuldig aan verkrachting, slechts schuldig aan een slippertje. Dat kun je wel concluderen zo langzamerhand. De dame in kwestie is gewoon uit op wat publiciteit , zodat ze er wellicht een goedbetaalde playboy reportage kan uitslepen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 19 juni 2005 @ 15:26:56 #45
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28064264
Hebben de broers van Bouchra al een Golf GTI ontvangen als afkoopsom om een pak slaag te ontlopen?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 19 juni 2005 @ 20:22:17 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28070190
Ik kan echt geen medelijden hebben met die domme str*nth*er . Overigens geloof ik dat mens best, maar wat dan nog? En tjsa, die Van Persie, dat is toch ook gewoon tuig van de richel?

Het lulligst vind ik het nog voor die vrouw van hem, maar dat zal ook wel weinig soeps wezen denk ik zo.

Maar wat mij betreft mag die Sandra K. hem ook helemaal financieel kapot maken. Het zal me allemaal worst wezen.

Fukkin' paupers
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 19 juni 2005 @ 20:45:22 #47
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_28070901
quote:

Brrr, zo'n ranzige Jacob watch:
http://www.jacobandco.com/about.htm
Haters everywhere but I don't really care.
pi_28080277
quote:
'Sandra K. is een echte mannenvrouw!'

Door Richard Dubbeld en Dénis van Vliet

Bij de vermoedelijke verkrachtingszaak van Robin van Persie vorige week zaterdag is nog een profvoetballer aanwezig geweest. Het is een 21-jarige speler uit de eerste divisie, die met de speler van Arsenal opgroeide bij Feyenoord.

Samen doorliepen zij ook alle nationale jeugdelftallen. Hij is één van de twee getuigen, die afwijkende verklaringen hebben afgegeven over de gebeurtenissen op de hotelkamer van Tulip Inn in Rotterdam. Ook hij werd opgepakt, maar kort daarop vrijgelaten.

De twee zijn al jaren boezemvrienden en hadden ook gepland deze zomer samen op vakantie te gaan. De 21-jarige getuige staat bekend als de tegenpool van Van Persie. Waar de aanvaller altijd nadrukkelijk aanwezig is, is de getuige juist een tikkeltje teruggetrokken. Hij is bescheiden, waar Van Persie neigt naar onbescheidenheid.

Gisteravond wilde de betreffende speler niet reageren op zijn aanwezigheid in de hotelkamer. ,,Ik had gehoopt buiten schot te blijven'', aldus de Rotterdammer. ,,Ik wil geen commentaar geven. Niet voor Robin en ook niet voor mezelf.''

Op basis van nieuw politieonderzoek meldde De Telegraaf gisteren dat Van Persie wel degelijk seks heeft gehad met de 21-jarige vrouw die hem beschuldigt van verkrachting. De voetballer van de Engelse voetbalclub Arsenal, die vandaag exact een week vastzit in verband met de zaak, had eerst stellig ontkend de Rotterdamse Sandra K. te hebben beroerd.

Justitie in Rotterdam wil niet reageren op het bericht. Van Persies advocaat A. Moszkowicz was gisteravond niet bereikbaar voor commentaar.

Moszkowicz trok de verklaringen van Sandra K. eerder in twijfel omdat zij een beroep van 'bedenkelijk allooi' (nachtclubdanseres) zou hebben. Mensen uit haar vroegere omgeving herinneren Sandra K. vooral als mysterieus. De donkere schone - haar vader is Nederlander, haar moeder Nigeriaanse - werd in 2002 uitgeroepen tot Miss Nigeria Holland. Het jaar daarop schreef ze zich in voor de Miss Universe Nederland verkiezing, waar ze minder succesvol was.

Organisator Hans Konings herinnert zich dat het inschrijfformulier van Sandra niet uitblonk door duidelijkheid. Ze vulde op het formulier achter opleiding 'net afgerond' in, achter beroep stond 'iets in de media' en achter werkervaring 'in een café-restaurant in Rotterdam'.

Contact met haar opnemen was niet eenvoudig: het adres klopte niet en op de vier telefoonnummers die ze had opgegeven, werd niet opgenomen. Met 11 andere deelneemsters stond ze in april 2004 toch in de finale van de Miss Universe Nederland verkiezing die in Turkije werd gehouden. Konings denkt dat het goed is gekomen doordat ze op het laatst zelf contact heeft opgenomen met de organisatie. ,,Ik kan me niet voorstellen dat ze vriendinnen heeft overgehouden aan de reis naar Turkije. Ze was maf, apart en op zichzelf. Echt een mannenvrouw.''

Miss Universe Nederland 2003 Tessa Brix was vorig jaar bij de finale in Turkije aanwezig. Zij en Sandra waren 'geen hartsvriendinnen'. ,,Na de reis heb ik een mailtje van haar gehad. Ze schreef dat ze het leuk had gehad in Turkije. Ik heb gehoord dat ze na de uitverkiezing met een man naar Engeland is vertrokken, maar zeker weten doe ik dat niet.''

Sandra zei in 2002 in het multiculturele weekblad Multined een opleiding toerisme te volgen 'want ik wil stewardess worden'. De aanleiding voor het interview was de aanstaande Miss Nigeria Holland-verkiezing. ,,Ik doe mee omdat ik Nigeriaanse ben, en ik vind het leuk dat zulke evenementen eindelijk voor 'andere' jonge vrouwen in Nederland georganiseerd worden.''

Een van de prijzen die ze met haar uitverkiezing in de wacht sleepte, was een fotoshoot bij modellenfotograaf Piet Jan Blauw. ,,Ik kan me die shoot nog herinneren'', zegt de fotograaf nu. ,,De indruk die ik van haar kreeg, is dat ze een aparte was. Gesloten.''

Bekend van Sandra is ook dat ze zich op internet uitgeeft onder de naam Scorpio_queen6, ofwel schorpioenenkoningin 6. De schuilnaam slaat mogelijk op een ritueel waarbij vrouwen het zo lang mogelijk in een afgesloten ruimte met schorpioenen moeten proberen vol te houden.

Ondanks de nieuwe politie-informatie, waaruit blijkt dat Van Persie seks heeft gehad met Sandra, gelooft diens vrouw Bouchra heilig in zijn onschuld. De verkrachting zou hebben plaatsgevonden in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel, op een steenworp van Van Persies appartement.

Van Persie zou Sandra hebben ontmoet toen hij een avondje op stap was met twee vrienden. ,,En over wat er zich dan in die hotelkamer zou hebben afgespeeld, zeg ik niets'', aldus Bouchra gisteren in De Telegraaf. ,,Alleen dat ik Robin voor tweehonderd procent vertrouw als hij zegt dat er niets is gebeurd.''

Kiki, de oudere zuster van Van Persie, valt haar bij: ,,Mijn vader en moeder, mijn andere zusje en ik steunen Robin waar we kunnen. We zijn rotsvast overtuigd van zijn onschuld en de hele familie staat als één blok achter hem!''
Bron
pi_28080285
Wie is die speler???
  maandag 20 juni 2005 @ 08:56:16 #50
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28080473
Poe.. ik weet alleen dat Boutahar een vriend van hem is. Misschien Van Dieren of zo? Geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')