Jah dat kun je wel zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zo jij hebt je wel vermaakt zo te lezen.
Greasequote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd welke film bij jou de grootste afwijking kent tov het IMDB-cijfer...
Met "jou" bedoelde ik eigenlijk Timo20, omdat hij steeds die IMDB- en eigen cijfers eronder zetquote:
Raising Arizona kwam op TV.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welke film het is.
Ik had het over Timo20. Hij gaf Grease een 10.quote:Op woensdag 22 juni 2005 03:26 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Met "jou" bedoelde ik eigenlijk Timo20, omdat hij steeds die IMDB- en eigen cijfers eronder zet![]()
(Overigens zou het bij mij ook Grease zijn)
Het is gewoon stiekem een kloon van Mikequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik had het over Timo20. Hij gaf Grease een 10..
Ah zo. Hm, bij mij gaat dat verschil van Grease de andere kant opquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Vandaag ook gezien, redelijk vermakelijk jahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:21 schreef UFOtje het volgende:
Cellular
Tja, voor de vrijdagavond redelijk vermakelijk.
Wel een film die je na 1 uur weer kwijt bent.
Ach, ik ben Hare èn LoneWolf2003. Bovendien weet iedereen inmiddels wel dat jij de nieuwe incarnatie van sweek bent. Klotebelgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is gewoon stiekem een kloon van Mike.
Alhoewel.... niet echt stiekem.
dit vond ik dus een vreselijke kutfilm en heb me ook erg geirriteerd an dat geforseerde gedoe van die Christensen. Wel vond ik Costner goed in zijn rol verders een ruk filmquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:11 schreef Gorro het volgende:
The Upside of Anger (Mike Binder, 2005)
Leuk komisch drama waarin sterke dramatische scenes afgewisseld worden met erg grappige. Op een prettig tempo kabbelt de film voort en dankzij de goede acteerprestaties worden alle personages mensen van vlees en bloed. Alleen Erika Christensen vond ik af en toe te geforceerd. ***½
Lonewolf2003? Je bedoelt Morpheus2002quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:50 schreef Sai het volgende:
[..]
Ach, ik ben Hare èn LoneWolf2003. Bovendien weet iedereen inmiddels wel dat jij de nieuwe incarnatie van sweek bent. Klotebelgen.
maar Grease is dan ook cool hequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Grease een 10 geven is niet coolquote:
Ik vind het ook suf dat je geen 10,5 kan geven op imdb inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |