Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:45 schreef twi het volgende:
Ik gooi zomaar even een naam 't topic in, nu hij nog betaalbaar is:
Vlaar? Heitinga - Vlaar in 't centrum? Algemene opinie hier? Nu zal 'ie misschien een paar miljoen kosten (2 a 4?). Zie ik liever een Vlaar komen dan een of andere rare Scandinavier ofzo.
ja idd, hij is ook redelijk technisch.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Heitinga en Vlaar zie ik wel zitten. Opbouwend vind ik Vlaar best sterk
Als je ziet hoeveel Ajax uitgeeft voor middelmatige spelers uit het buitenland, mag er wat mij betreft een flinke zak richting Alkmaar gaan voor Vlaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:15 schreef golfer het volgende:
Vlaar zou zeker een versterking voor de toekomst kunnen zijn, maar AZ zal die jongen niet zo makkelijk laten gaan.
hoeveel middelmatige spelers uit het buitenland hebben wij voor veel geld gehaald dan de laatste jaren?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:26 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel Ajax uitgeeft voor middelmatige spelers uit het buitenland, mag er wat mij betreft een flinke zak richting Alkmaar gaan voor Vlaar.
Vlaar is van harte welkom.
Charisteas, Soetaers om er zo maar een paar op te noemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeveel middelmatige spelers uit het buitenland hebben wij voor veel geld gehaald dan de laatste jaren?
behalve Sonck.
Charisteas was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:33 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Charisteas, Soetaers om er zo maar een paar op te noemen.
Elke cent die aan Soetaers uit is gegeven is er één teveel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Charisteas was ik alweer vergeten
maar Soetaers kostte niet veel als ik me niet vergis.
nou....hij heeft in ieder geval 1 wedstrijd voor ons gewonnenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Elke cent die aan Soetaers uit is gegeven is er één teveel.
Ik dacht toch 3-4 miljoenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar Soetaers kostte niet veel als ik me niet vergis.
Minder toch? Staat me iets van bij.quote:
quote:Over de afkoopsom is niets bekend. In eerste instantie waren Ajax en Roda JC het eens over een bedrag van tweeëneenhalf miljoen euro plus Wamberto. Maar Ronald Koeman wilde niet af van de Braziliaan, waardoor opnieuw moest worden onderhandeld over de afkoopsom.
haha, koetje wou Wamberto niet kwijtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Minder toch? Staat me iets van bij.
Hmm, zou toch wel kunnen:
[..]
Precies. Ron Vlaar heeft niets, maar dan ook niets bij Ajax te zoeken. Opbouwend erg zwak, slappe inspeelpas en techniek van nul komma nul.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Vlaar vind ik een typische mandekker. Prima verdediger, maar Ajax houdt niet echt van dat soort types in het centrum. Al is Grygera vergelijkbaar.
Wamberto was toendertijd nog een belangrijke speler. Met name voor Maxwell. Niet gek dat je hem dan wil behouden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
haha, koetje wou Wamberto niet kwijt.
Met Maduro, tis dat ie scoorde.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Urby was juist een van de slechtste spelers vanmiddag. Erg slecht in de passing en veel onnodig balverlies.
IK heb de wedstrijd vandaag niet gezien, maar vond dat hij woensdag ook iets te vaak balverlies leed en slordig in de passing was. Daarentegen veroverde hij hij ook vaak meteen de bal zelf weer terug en was hij overal op het veld te vinden om voor het team te werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Urby was juist een van de slechtste spelers vanmiddag. Erg slecht in de passing en veel onnodig balverlies.
Tja, dat mag geen reden zijn om bij Ajax te voetballen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:23 schreef gras het volgende:
[..]
Wamberto was toendertijd nog een belangrijke speler. Met name voor Maxwell. Niet gek dat je hem dan wil behouden.
Edit: laat maarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:38 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Tja, dat mag geen reden zijn om bij Ajax te voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |