quote:Paar jaar geleden was het helemaal in, ik proberen om borsthaar te krijgen enzo.
Doe rustig mên. Mensen met borsthaar zijn gewoon hip.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:19 schreef Grijpwijk het volgende:
Borsthaar uit? Zijn we nou godver helemaal uit de komode gedonderd!!?? Waar gaat het over..!!
Omdat zo'n één of andere Pierre dat idee op de aard heeft geflikkerd, MOETEN we ons weer aanpassen.....
En straks gaan al die verwijfde arrogante wannabee-snotapen weer provoceren in de kroeg, daar kun je vergif op innemen.....commerciele kutmaatschappij. Wordt het toch nog gezellig!!!
"Oh was ik maer ene ridder in den Middeleeuwen, begiftigd met een weelderige bos borsthaar en badend in sloten bier."quote:Op maandag 20 juni 2005 16:17 schreef the_RAVEN het volgende:
ik kom ook even mijn steun betuigen aan de mannen met borsthaar die van bierdrinken houden. Geen borsthaar is zo 1780 (wittepruiken en make-up tijd)
We leven met je mee.....echtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:26 schreef Houniet het volgende:
maar dat is voor mij niet naar, want ik heb geen haar daar
Drinken EN ermee shampoo-enquote:Op maandag 20 juni 2005 17:08 schreef ThE_ED het volgende:
Bier is ook goed voor je haar trouwens.
Dat laatste eigenlijk niet...quote:
Schatje, als je mijn borsthaar gezien hebt wil je nooit meer wat andersquote:Op maandag 20 juni 2005 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Borsthaar![]()
Rughaar![]()
![]()
Dikke plukken neus of oorhaar![]()
![]()
![]()
leugenaarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Borsthaar![]()
Rughaar![]()
![]()
Dikke plukken neus of oorhaar![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |