abonnement Unibet Coolblue
pi_28038633
quote:
'Wij hebben een gek systeem', onthult Hummie. 'Wij lopen bij elke groep ook een keer snel door de wachtruimte. En dan moeten we daarna tegen elkaar zeggen wie ons is opgevallen. Dat kan een verlegen vogeltje zijn dat ineengedoken aan een tafeltjes zit, of een bravouretype. We zoeken in elk geval mensen met een uitstraling. Hoe die ook is. De verrassingen moeten dit keer echt ín de persoon zitten'.

Paul: 'We willen bewoners die iets hebben meegemaakt, een vol leven achter zich hebben. Niet mensen die de prikkels juist verwachten van 'Big Brother';. Dat was het nadeel van de variant 'de Battle', of met de arme en rijke kant. Je zag toch dat de bewoners gingen afwachten tot er weer wat ging gebeuren. Ze hadden die impuls ook nodig. Nu keren we terug naar het kaasstolpprincipe. In het 'Big Brother'-huis hebben de bewoners in principe alleen elkaar en het isolement. Zo worden de relaties tussen de mensen interessant. We maken televisie, dus we selecteren natuurlijk bewoners tussen wie chemie zal ontstaan. Of dat nou ruzie is of liefde. Als er maar dynamiek is. We zien kandidaten die in het huis een time-out willen nemen om na te denken over welke richting ze in hun leven op zullen gaan. Dat uitgangspunt, die onbevangenheid, zag je ook in het eerste seizoen. Er komen minder thrillseekers op af'.

Hummie vult aan: 'Je kunt zien dat de tijd sinds de laatste selectie is veranderd. Toen was de economie booming en hadden we allemaal zelfverzekerde kandidaten. Nu komen er veel mensen met twijfel, die op een kruispunt van hun leven staan. Dat is heel interessant. De grote gemene deler is dat ze het woord 'houdbaar'; op hun voorhoofd moeten hebben staan. Je hebt niks aan iemand die een uur lang grappen zit te maken, want die oneliners houdt hij of zij niet honderd dagen vol. Je hebt ook niks aan mensen die wc-rollen kunnen opeten of die met hun voet een champagneglas naar hun mond kunnen brengen. Zulke verjaardagslol kan leuk zijn, maar er moet ook diepgang bij zitten'.;

'De verrassing zit 'm in de mensen zelf'
Bron: Privé Pagina, De Telegraaf (voor volledig bericht zie: Gaan we back to basic? )

Zijn er Fok!kers die op een selectiedag zijn geweest? Gaat het zoals Hummie verteld?
pi_28039081
dan ben je wel een loser, als je naar een selctiedag voor bb gaat!!!

ik HEB een leven
uit een aspergernest
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:31:42 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28039126
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:29 schreef wendytje het volgende:
dan ben je wel een loser, als je naar een selctiedag voor bb gaat!!!

ik HEB een leven
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:48:50 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_28041528
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:29 schreef wendytje het volgende:
dan ben je wel een loser, als je naar een selctiedag voor bb gaat!!!

ik HEB een leven
Ik snap niet waarom mensen die compleet anti big brother zijn, zonodig moeten posten in een BB forum.

Ik geef niets om auto's en vliegtuigen, dus ga ik automatisch niet naar dat forum.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_28046061
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom mensen die compleet anti big brother zijn, zonodig moeten posten in een BB forum.

Ik geef niets om auto's en vliegtuigen, dus ga ik automatisch niet naar dat forum.
ik erger me en geef DUS mijn commentaar
zou wel saai worden als iedereen alleen op een forum mag komen als hij de mening van het forum deelt...
uit een aspergernest
pi_28046652
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:04 schreef wendytje het volgende:

[..]

ik erger me en geef DUS mijn commentaar
zou wel saai worden als iedereen alleen op een forum mag komen als hij de mening van het forum deelt...
Ja, maar daar gaat dit topic niet over. Dit wel: Het topic voor users die BB haten.

En nu over de selecties.
pi_28175736
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:04 schreef wendytje het volgende:

[..]

ik erger me en geef DUS mijn commentaar
zou wel saai worden als iedereen alleen op een forum mag komen als hij de mening van het forum deelt...
Je kent fok nog niet?
Je hebt te luisteren! en te zwijgen wanneer het ons uitkomt
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:58:14 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28175785
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Je kent fok nog niet?
Je hebt te luisteren! en te zwijgen wanneer het ons uitkomt


Wat hij zegt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28178207
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Je kent fok nog niet?
Je hebt te luisteren! en te zwijgen wanneer het ons uitkomt
pi_28197838
Een collega van me heeft zich opgegeven... zit bij de laatste 100. en verder niks meer vernomen nog. Als ie er door komt dan weet ik iig dat er een irritant persoon in beeld zal zijn (sorry J).
pi_28202477
Heb van de week een formulier gemaild... Zal denk ik wel te laat zijn dan, als er al selectierondes zijn geweest...?
  zondag 10 juli 2005 @ 11:25:52 #12
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_28676195
Ik heb wel meegedaan aan de selectierondes voor BB2, was geen ruk aan, stelde echt niets voor. Eerst tig formulieren invullen die je bij Hummie die aan een tafel zat moest inleveren daarna een persoonlijk gesprek met een medewerker. Ik ben er nier doorgekomen, kwam waarschijnlijk te normaal over Ach, als ik zag wie er toen wel in het huis kwamen was ik wel blij, pfff je zal er maar tussen moeten zitten
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  zondag 10 juli 2005 @ 11:37:58 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28676484
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:25 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ach, als ik zag wie er toen wel in het huis kwamen was ik wel blij, pfff je zal er maar tussen moeten zitten
Jij hebt de kandidaten gezien? Wat waren dat dan voor types dat jij er niet tussen zou willen zitten? Vertel eens wat meer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28701534
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:37 schreef Sanne het volgende:

[..]

Jij hebt de kandidaten gezien? Wat waren dat dan voor types dat jij er niet tussen zou willen zitten? Vertel eens wat meer.
Hij heeft het over BB2, die kandidaten heb jij ook al kunnen zien, op TV
  maandag 11 juli 2005 @ 21:27:52 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28718609
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Hij heeft het over BB2, die kandidaten heb jij ook al kunnen zien, op TV
Ik was niet helemaal wakker geloof ik.

Vond niets mis met de BB2'ers ook trouwens, de leukste groep die er was zelfs.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:25:31 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_28731391
2 vond ik ook een van de leukste. 3 en 4 konden mij niet boeien. Ik hoop dat ze er wel in slagen wat kleurrijke figuren bij elkaar te zette met flink wat tegenstellingen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:38:44 #17
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_28763688
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:09 schreef Thieske het volgende:

[..]

Hij heeft het over BB2, die kandidaten heb jij ook al kunnen zien, op TV
Zij

En ik denk echt dat ik mij opzeker niet op mijn gemak had gevoeld tussen degenen die in het huis zaten toen.
Ik vond ze wel leuk om op tv te zien maar ik denk dat ik binnen een week al het huis uit zou willen
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_28763735
Zulke rare mensen waren het toch niet? Heel gewoon.

Of had je ze liever ongewoon gehad?
pi_28806923
Haha ik heb ook meegedaan joh. Ik had niks anders te doen, dus ging ik maar formulier invullen. Na 2 maand kreeg ik een mailtje dat ik naar de studio's moest komen. Ik wou eerst niet gaan, maar de dag ervoor heb ik besloten om samen met 2 klasgenoten er naar toe te gaan. Meer als excuus om een dagje in Amsterdam in de shop te zitten. Uiteindelijk heb ik 4 uur lang in een zaal aan een tafeltje gezeten, terwijl mijn klasgenoten buiten moesten wachten. Fokking zonde van de tijd, maar ik heb me echt kapot gelachen van de mafkezen die daar rondliepen. Ik zat in een groepje mensen, en er zijn een stuk of 5 medewerkers van Big Brother langsgeweest om een gesprek met ons aan te gaan. Tegenover me zat een of andere blonde doos die heel trots vertelde dat ze zich voor ongeveer ALLE tv-programma´s van Nederland had ingeschreven. En nog geen een keer was doorgekomen.

Ze had ook al 5 keer meegedaan aan selectierondes van Big-Brother. Het was zelfs zo erg dat 3 Big-Brothernerds haar herkenden. Toen die gasten langskwamen ging ze bij ze allemaal hetzelfde verhaal ophangèn:
`De meeste mensen zitten op de snelweg, Ik ben degene op het weggetje ernaast. Ik wil graag op de snelweg komen, maar dat lukt niet. blablabla`

Als iemand dan vroeg wat dat met Big-Brother te maken had, wist ze het zelf eigenlijk ook niet echt. Verder zat er nog een kerel die de hele tijd AAAAAAH AAAH AAAH zat te gillen, een meisje dat niks heeft gezegd, behalve dat ze lid van de fanclub van ONM was. Naast me zat een kandidaat die wel doorwas. Hij had in de marine gezeten, had een goede baan, maar het beviel hem niet helemaal meer. Hij wou het Big Brother huis gebruiken om te kijken wat er nog meer te doen was in het leven. Ongeveer letterlijk het verhaal wat hummie graag zag dus.
Naast mij zat nog een vent die samen met mij ongeveer de hele tijd in een deuk heeft gelegen om al die mafkezen daar.

Er waren ongelovelijk veel mongolen daar, maar voor zover ik het gezien heb, hebben ze wel een redelijk goede selectie gemaakt. Ik was zelf niet door, en dat zegt ook wel wat, want ik zou me alleen maar naar de tering zuipen in dat huis.
Blaat!
pi_28814935
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:31 schreef Arnerd het volgende:
Ik was zelf niet door, en dat zegt ook wel wat, want ik zou me alleen maar naar de tering zuipen in dat huis.
Aan het water zeker. veel meer te zuipen zal er wel niet zijn.
pi_28832585
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:52 schreef rubinio het volgende:

[..]

Aan het water zeker. veel meer te zuipen zal er wel niet zijn.
haha ja weet ik veel, bij die laatste konden ze wel shit bestellen. En anders zou ik gewoon heel vervelend gaan doen
Blaat!
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:38:36 #22
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_28988893
.
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:45:18 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28989195
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
.


en?
zit je erin?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 20 juli 2005 @ 23:40:08 #24
16874 creno
born this way
pi_28994300
ik heb me ook opgegeven, maar niets gehoord, niet eens een afwijzing
dat was bij bigbrother drie dus wel, kreeg ik netje een brief dat ik niet door was
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_29059427
Castingproblemen duren voort

Nog steeds duren de castingproblemen van Big Brother voort. De mogelijkheid tot inschrijving blijft al maar geopend en signalen uit de figurantenwereld duiden er op dat bepaalde 'types' door BB benaderd worden om mee te doen. Naar verluidt hoeven deze personen geen verdere selectie te doorstaan. Al eerder gaf Hummie van der Tonnekreek aan dat er tussen de vijfduizend spontane aanmeldingen weinig geschikte personen waren gevonden en dat op actieve casting overgeschakeld moest worden. Ook in de eerdere series nam men al toevlucht tot deze methode: Cyrille van BB1 was een typerend voorbeeld, net zoals BB4-Margriet werd geronseld via een castingbureau.

Bron: Mediawatchers.nl


Wat een toestand toch! Ik zat me ook al af te vragen waarom dat inschrijfformulier blijft staan op de site.

Oh ik krijg er minder zin in. Eerst doet Hummie beloftes over 'gewone mensen' en nu wordt er toch naar bepaalde types gezocht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')