Ik zag je geloof ik nog. Dat doek was ook wel jammer, komt ook omdat Paradiso normaal gewoon dat kerkraam als achtergrond heeft. Vind ik ook mooier eigenlijk. Ze is cool met publiek hè?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej, het was geweldig [ afbeelding ]
Ik vond ook dat het geluid best slecht, en wtf was dat goedkope doek op het achtergrondOok jammer dat bijna elke nummer geremixed was en toch wat minder was geworden.
Maar desondanks was het een geweldige avond. Ze zong zelf zo'n 10 seconden met me mee tijdens Primitive. Verder had ik nog de hele avond nog oogcontact en lachde ze vaak als ik kei hard stond mee te zingenJammer dat ik de encore moest missen want ik moest de trein halen
Ik hoorde haar nog Tell Everybody (een andere favoriet van me
) Maar deed ze nog andere nummers daarna, of nog iets speciaals?
Naja, heb zin in vanavondGa haar weer zien
![]()
Waarom zeg je dan niks, ik stond de hele avond daar zo'n beetje tussen al die vage mensenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag je geloof ik nog. Dat doek was ook wel jammer, komt ook omdat Paradiso normaal gewoon dat kerkraam als achtergrond heeft. Vind ik ook mooier eigenlijk. Ze is cool met publiek hè?
Dat hoedje voor haar gezicht.
Je hebt eigenlijk Tell Everybody en Ramalama gemist. Vooral die laatste is wel jammer, ze had een rare jurk aan, laarzen en die generaalspet weer. Het was hyper. En op het laatst deed ze een schijngevecht met haar achtergrondzangeressen en vielen ze knock out op de grond.
Raad 's wie daarop gespeeld heeftquote:Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef MadGuy het volgende:
OT: ik zag er trouwens een ReacTable tussen staan. Kon het publiek daar mee spelen?
Als je bij de kant van de ingang stond kon je het niet zien, maar aan de achterkant kon je het licht en de verbindingen tussen de blokjes goed zienquote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef warrel het volgende:
Die 'reactable' was wel vet, maar het was geen echte reactable. Toen ik het vroeg of het een soort van was, was het meteen 'nee, want deze maakt beats en niet gewoon geluidjes'.
Ik vond dat de grapics er niet zo mooi van waren
Oh shit.. meen je niet. Tijdens welke optreden was dat?quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:01 schreef Taigurrr het volgende:
Voila! Ietwat verlaat mijn bijdrage aan dit prachtige topic! Pics STRP staan online, pics Paradiso comming up soon.
Oh ja, en had ik al gezegd dat ik in Eindhoven naast (ja, naast) Roisin heb staan dansen bij het optreden een andere band? Oh ja, en had ik al gezegd dat ik in Eindhoven heb staan flirten (ja flirten) met de yummie gitarist? Dat gaf het duidelijk mindere optreden (tov Paradiso) toch een extra gaaf randje![]()
Anyhoe, enjoy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |