abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54246670
Denk dat Nederland wel ok zit
quote:
from her hugely acclaimed new album 'Overpowered'
Ook nog ff reclame maken
pi_54280601
Update over Róisíns herstel:
quote:
UPDATE (30/10/07) : Just spoken to Roisin's manager who has confirmed that Roisin will be heading back out on tour this Saturday 3rd November - so gigs from Munich onwards are unaffected. She said she just really wants to get out there again and doesn't want to let anyone down - so may i suggest that EVERYONE going to the next few weeks of gigs make an extra special effort to make Roisin uber-welcome back on stage again.

Some news for you about resceduled dates should be with you over the next few days.

Thanks again everyone. Big love.

xxx//Nikki
Bron

Yay!!

Overigens lijkt Paradiso uitverkocht te zijn!
pi_54280766
Hoera voor Róisín! Ze heeft écht ballen
I will take the sun in my mouth
pi_54288251
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Overigens lijkt Paradiso uitverkocht te zijn!
Shit
pi_54288310
Oh dommie. Te lang gewacht?
pi_54288325
Ja Nu zie ik haar niet 2 dagen achter elkaar
pi_54298144
Ik vind het nieuwe album erg leuk. Ik moest wel even een paar keer luisteren, maar dan komt de kwaliteit toch bovendrijven. Mijn favoriete tracks zijn Movie Star en Cry Baby. Allebei single-waardige nummers.
pi_54299683
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:43 schreef Scylla het volgende:
Spam
Leuke recensie, al had ik hem een ster meer gegeven. Het is méér dan inderdaad zomaar een popplaat. Róisín wilde een dicoplaat maken en dat is haar uitstekend gelukt.

Overigens heeft onze Ró een berichtje achtergelaten op haar forum:
quote:
i look like raging bull, its actually a good look! i will be back on stage very soon showing it off, next thing you know Sophie, Kylie et al will be getting black eyes and it will be time to move on! Its all in The Game y'all! love for love. XXXX-spect of me...
pi_54422117
Weet iemand hoe lang ze optrad in de HMH? Ze treedt namelijk maar een uurtje op tijdens STRP
pi_54423177
Ja, zoiets. Een uur en een kwartier ongeveer.

Ik hoop dat Paradiso iets langer is.
pi_54424687
quote:
Op woensdag 7 november 2007 08:27 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand hoe lang ze optrad in de HMH? Ze treedt namelijk maar een uurtje op tijdens STRP
Ouch, dat vind ik wel weinig.. Gelukkig kunnen we voor 24 euro wel de hele dag eerst nog knippen en plakken
pi_54436806
Róisín over haar ongeluk op Popjustice.com:-
quote:
An exchange of words with Roisin Murphy
Story filed Wednesday, 07 November 2007

A week ago we speculated that Roisin Murphy could - conceivably - have smashed her pretty face up onstage on purpose in order to create some sort of 'viral' thing on YouTube.

A few days later we heard that Roisin wanted a word with us.

Here is what happened...

Hello!
HIYAA!!!

How are you feeling?
Oh, I’m alright.

Are you at home with something on your face?
Yes. My mum’s come over to look after me which is a bit distressing because she’s cleaning my house in sexy underwear. It got hot so she stripped off. Recently they’ve opened a TK Maxx near our house so she’s gone and bought underwear. So I’ve got that going on in my house.

TX Maxx is very useful for pots, pans and luggage, we find.
Yes. Now I believe you have some questions for me.

Yes. Did you smash your face up on purpose?
No.

Right.
But I probably will die on stage given the amount of accidents I bloody have there. Although if you print that I’ll never get insurance again! I fell in Australia and broke my arm but didn’t realise I’d broken it until I went off stage, and I fell of a promotional beach ball at a festival in Ireland. It was dark. But I saw blood this time so I thought it was best to leave the stage.

Did you realise how serious it was when it happened?
I lay down and continued the gig lying down. I elevated my foot. My mother said that I was always the same – I never fell down stairs, I always fell up them*.

Does it still hurt?
It’s not too bad now, the swelling’s gone down.

Did you hear a crunching noise when it happened?
No. Don’t be so horrible!

We're just gathering the details Roisin. So then you went to hospital...
Yeah, we went to Moscow A&E** which was, er, interesting. It was very quiet. It was Saturday night and there was nobody there. I couldn’t understand it. There was just one person in a room coughing loudly, which sounded like the cough of Hell. Then they sent me to the American hospital and the man there said ‘look, you’re probably better off going home and getting a proper plastic surgeon to stitch up the hole in your eyebrow’. It’s not a good look.

Maybe it would be a good image for the next album campaign?
Oh it’s going to be so camp, isn’t it, when I go back on stage with a big injury? There won’t be a dry eye in the house. Can I just say that I’m absolutely mortified that my fans bought tickets for shows which have been cancelled. It’s the worst thing for an act like me, to have to cancel a show. I’m just devastated.

Your fans are an understanding lot. What’s the next single going to be?
Not sure yet. What do you think?

A bit of 'Movie Star'?
Well, I think we're going for the one which is mostly loved by people...

'Movie Star'!
...which is ‘You Know Me Better’.

Hm... Anyway, get well soon!
Thank you! Bye!

* We don’t know what this phrase means but Keeley in our office says that Roisin's mum is "probably confusing it with that thing about cows". (?)
** This is like casualty but in American but in Moscow
Bron
pi_54473612
Jeej, ga ook naar Paradiso
pi_54478631
Ze had Movie Star of Cry Baby moeten kiezen als single, maar goed...
pi_54489960
Met blauw oog Of toch niet?
pi_54490722
hehe, volgens mij is het al een tijdje geleden opgenomen maar we zullen zien

zin in Paradiso
pi_54490872
Ja, ik bedacht het me later ook.

Ik heb ook erge zin in Paradiso. Ik ga ervoor nog naar een aantal leuke concerten (hoop ik), dus ik denk dat het wachten niet al te lang duurt.
pi_54502889
Roisin @ Jools Holland was wel vet maar niet zo indrukwekkend als in het echt.

edit:
Bjork avatars in this thread <3
pi_54522375

Róisín in Milan, 8 november. Hier meer...

Overigens is op de blog van arjanwrites.com een leuk mp3-interview met Róisín te vinden van 34 minuten.
pi_54524205
Houd 's op Allemaal spoilers voor het echte werk over 2 weken
pi_54524381
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:23 schreef Erotica_ het volgende:
Houd 's op Allemaal spoilers voor het echte werk over 2 weken
Je kunt het ook als voorafje zien.
  woensdag 14 november 2007 @ 09:55:12 #74
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_54594702
Ik begin de cd eindelijk een beetje leuk te vinden, dat is maar goed ook, concert over 9 dagen ...
Baal dat ik Later gemist heb, kijk m vanavond wel ff ergens online, stom stom.
Ik vind Ruby Blue nog steeds een leuker en orgineler album, dit album klinkt alsof ik t allemaal al eens eerder gehoord heb.
Maja, poppypop is gewoon niet echt zo heel erg mn ding .
Gelukkig weet ik dat ze live veel beter is.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_54772776
Jeej, morgen Paradiso.. (en vrijdag strp )
pi_54774431
Nu is het theoretisch morgen al! Ik ben zoo benieuwd!
pi_54778609
Vandaag Paradiso!!
pi_54778894
Ik ben er ook bij
pi_54797588
Paradiso was geweldig, al vond ik het geluid wel minder dan bij de HMH. Maar dat is slechts een klein minpunt. Ze maakte geweldig contact met het publiek, ze liet ook mensen haar aanraken en pakte mensen vast. En ze zong me eventjes toe bij You Know Me Better.

Ze deed weer lekker raar met haar hoedje. En de stoel had ze voor de zekerheid bij Primitive maar niet op het podium staan, haha. Overigens, ze deed een liedje dat ik niet herkende, ook niet van Moloko. Weet iemand hoe die heette: The thruth is all there is was een gedeelte van de lyrics ofzo. Beetje jazzy.

En ze deed Ramalama (Bang Bang)
pi_54797794
Ik ben beetje hyper.. Nu al, en ik moet nog tot morgenochtend 7u
Oh, en hoe cynisch, vanaf 9 december rijdt er ook een nachtnettrein die stopt in Eindhoven..
Ik heb zin!!
pi_54802152
Jeej, het was geweldig

Ik vond ook dat het geluid best slecht, en wtf was dat goedkope doek op het achtergrond Ook jammer dat bijna elke nummer geremixed was en toch wat minder was geworden.

Maar desondanks was het een geweldige avond. Ze zong zelf zo'n 10 seconden met me mee tijdens Primitive. Verder had ik nog de hele avond nog oogcontact en lachde ze vaak als ik kei hard stond mee te zingen Jammer dat ik de encore moest missen want ik moest de trein halen Ik hoorde haar nog Tell Everybody (een andere favoriet van me ) Maar deed ze nog andere nummers daarna, of nog iets speciaals?

Naja, heb zin in vanavond Ga haar weer zien
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:59:58 #82
176471 oh-oh
pi_54802464
Wij gaan ook vanavond, ik hoop op Ramalama!!!!!!
Heb er helemaal zin in .
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_54803372
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Erotica_ het volgende:
Jeej, het was geweldig [ afbeelding ]

Ik vond ook dat het geluid best slecht, en wtf was dat goedkope doek op het achtergrond Ook jammer dat bijna elke nummer geremixed was en toch wat minder was geworden.

Maar desondanks was het een geweldige avond. Ze zong zelf zo'n 10 seconden met me mee tijdens Primitive. Verder had ik nog de hele avond nog oogcontact en lachde ze vaak als ik kei hard stond mee te zingen Jammer dat ik de encore moest missen want ik moest de trein halen Ik hoorde haar nog Tell Everybody (een andere favoriet van me ) Maar deed ze nog andere nummers daarna, of nog iets speciaals?

Naja, heb zin in vanavond Ga haar weer zien
Ik zag je geloof ik nog. Dat doek was ook wel jammer, komt ook omdat Paradiso normaal gewoon dat kerkraam als achtergrond heeft. Vind ik ook mooier eigenlijk. Ze is cool met publiek hč?

Dat hoedje voor haar gezicht.

Je hebt eigenlijk Tell Everybody en Ramalama gemist. Vooral die laatste is wel jammer, ze had een rare jurk aan, laarzen en die generaalspet weer. Het was hyper. En op het laatst deed ze een schijngevecht met haar achtergrondzangeressen en vielen ze knock out op de grond.
pi_54805373
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:45 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik zag je geloof ik nog. Dat doek was ook wel jammer, komt ook omdat Paradiso normaal gewoon dat kerkraam als achtergrond heeft. Vind ik ook mooier eigenlijk. Ze is cool met publiek hč?

Dat hoedje voor haar gezicht.

Je hebt eigenlijk Tell Everybody en Ramalama gemist. Vooral die laatste is wel jammer, ze had een rare jurk aan, laarzen en die generaalspet weer. Het was hyper. En op het laatst deed ze een schijngevecht met haar achtergrondzangeressen en vielen ze knock out op de grond.
Waarom zeg je dan niks, ik stond de hele avond daar zo'n beetje tussen al die vage mensen Ik zag je niet staan i.i.g,of herkende je niet.

En het is klote dat ik Ramalama gemist heb, daar zat ik eigenlijk de hele avond op te wachten. Maar Primitive maakte alles goed
pi_54806685
Sorry. Ik spotte je pas tijdens het concert en ik stond zodanig goed. Ik dacht: ach ik je spreek je na het concert wel even aan ofzo.

Primitive was cool. Het was jammer dat ze die act met de stoel niet deed, maar ik kan me zo voorstellen dat ze een stoel op het podium tijdens dat liedje niet meer zo zag zitten.
  zondag 25 november 2007 @ 09:29:40 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_54819077
Fantastisch hoe ze optreedt!

Het was zn geld meer dan waard.
pi_54821662
STRP was ook erg vet! Het duurde alleen veel een veels te kort! Ik best een aantal goede foto's, die zal ik vandaag of morgen posten
  zondag 25 november 2007 @ 14:23:44 #88
176471 oh-oh
pi_54823889
Oh ik ben heeeeeeeeel benieuwd naar de foto's!
Ik had voor t eerst mn camera niet mee en vet spijt...
Ze trad geweldig op , maar wat een rare mensen en wat een vaag festival zeg...
En idd erg kort en alleen maar nieuwe songs en 1 Moloko nr, ik had wel iets van Ruby Blue willen horen hoor.
( Groucho Marx )
pi_54823996
STRP was cool maar veels te kort. De achtergrondzangeressen herkenden me meteen en volgens mij Róisín zelf ook want ze lachde meteen naar me toen ze opkwam. Ook blies ze een zoen naar me tijdens Let Me Know Volgens mij omdat ik echt opviel want toen ik om me heen keek stond iedereen 'r maar zo'n beetje bij
pi_54824327
Ze deed dus een uurtje of zoiets, net als op HMH?

Ze is zo tof met haar publiek/fans...

Gave STRP foto:

Meer op Flickr

OT: ik zag er trouwens een ReacTable tussen staan. Kon het publiek daar mee spelen?

[ Bericht 54% gewijzigd door MadGuy op 25-11-2007 14:45:10 ]
pi_54824646
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef MadGuy het volgende:
OT: ik zag er trouwens een ReacTable tussen staan. Kon het publiek daar mee spelen?
Raad 's wie daarop gespeeld heeft Al de Björk-reactable filmpjes op youtube bekijken had toch een nut
pi_54824758
Zó jaloers. Er is een vriend van me heen geweest die me vast gaat jennen met het feit dat hij ook aan de ReacTable heeft zitten klooien...
pi_54825292
Die 'reactable' was wel vet, maar het was geen echte reactable. Toen ik het vroeg of het een soort van was, was het meteen 'nee, want deze maakt beats en niet gewoon geluidjes'.
Ik vond dat de grapics er niet zo mooi van waren
pi_54827153
Betekent wel dat ze misschien bezig zijn met meer consumentvriendelijker ReacTables... Of iets wat erop lijkt.
pi_54833330
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef warrel het volgende:
Die 'reactable' was wel vet, maar het was geen echte reactable. Toen ik het vroeg of het een soort van was, was het meteen 'nee, want deze maakt beats en niet gewoon geluidjes'.
Ik vond dat de grapics er niet zo mooi van waren
Als je bij de kant van de ingang stond kon je het niet zien, maar aan de achterkant kon je het licht en de verbindingen tussen de blokjes goed zien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2007 @ 00:42:28 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54839509
Roisin
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:01:05 #97
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_54877323
Voila! Ietwat verlaat mijn bijdrage aan dit prachtige topic! Pics STRP staan online, pics Paradiso comming up soon.

Oh ja, en had ik al gezegd dat ik in Eindhoven naast (ja, naast) Roisin heb staan dansen bij het optreden een andere band? Oh ja, en had ik al gezegd dat ik in Eindhoven heb staan flirten (ja flirten) met de yummie gitarist? Dat gaf het duidelijk mindere optreden (tov Paradiso) toch een extra gaaf randje

Anyhoe, enjoy!

[ Bericht 16% gewijzigd door Taigurrr op 27-11-2007 21:27:01 (insert pica's) ]
pi_54877934
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 21:01 schreef Taigurrr het volgende:
Voila! Ietwat verlaat mijn bijdrage aan dit prachtige topic! Pics STRP staan online, pics Paradiso comming up soon.

Oh ja, en had ik al gezegd dat ik in Eindhoven naast (ja, naast) Roisin heb staan dansen bij het optreden een andere band? Oh ja, en had ik al gezegd dat ik in Eindhoven heb staan flirten (ja flirten) met de yummie gitarist? Dat gaf het duidelijk mindere optreden (tov Paradiso) toch een extra gaaf randje

Anyhoe, enjoy!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh shit.. meen je niet. Tijdens welke optreden was dat?
  dinsdag 27 november 2007 @ 21:39:47 #99
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_54878000
grappig electropopbandje uit Engeland: The Whip, pak m beet zo'n half uurtje na afloop van Roisin. Stond ik vooraan met Vriendje te dansen, zegt Vriendje: Hey, Roisin staat twee meter achter je te dansen..." Ik nog leuk Jaaaaaajajajaja...zegt Vriendje " Erhm..Nee echt." Draai ik me om, staat ze daar uberrelaxed mee te springen en te dansen. Er ontstond zelfs een kleine Moshpit
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:52:52 #100
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_54879301
voor mij is ze gewoonweg de enige diva die op dit moment het mooie weer maakt ! beestig wijf ! i like her style
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')