Dat is echt lang geleden ja!quote:
nah flikkert toch op je bent nieteens 10 jaar ouder dan ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar goed, zo'n beetje alles is voor jouw tijd
Een schoolekster?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:49 schreef Falco het volgende:
Die laatste, die twee pinguins zijn van een of ander VPRO-serie geloof ik. Oh en Pingo was helemaal geen pinguin zie ik nu, maar hoe noem je dan zo'n beest?
Jouw geboortejaar kan ik me in ieder geval nog goed herinnerenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:36 schreef Talietje het volgende:
[..]
nah flikkert toch op je bent nieteens 10 jaar ouder dan ik
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
Die kopjes bij de teksten zijn ook zo leuk.
Nou, leuk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig ben ik niet oud genoeg om me dat te herinneren![]()
Ik ben behoorlijk jong hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Gelukkig ben ik niet oud genoeg om me dat te herinneren![]()
Ik dacht dat ik nog in het 40-plus subforum zat en dacht bijdehand te zijn. Sorryquote:
Hehe, geeft niks, hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht dat ik nog in het 40-plus subforum zat en dacht bijdehand te zijn. Sorry![]()
Vroeger waren er veel meer Pol-boekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef p-etr-a het volgende:
PolPol
Pol
Hij is nog te krijgen bij de bibliotheek hoor! Voor zover ik weet in elk geval, ik heb 'm een paar jaar (paar is twee) in Hilversum nog geleend.
Het levert misschien wel wat extra views opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
Mee eens dat de TT eigenlijk 'Pol, Pel en Pingo' moet zijn, Falco?
Anders denken ze nog dat 't een originaire Fok!poll is.
Wat een hoer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:49 schreef Gatalin het volgende:
Pol mochten wij nooit lenen van de juf, boeken waren veel beter voor ons
Die moet ik ook nog hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:49 schreef svann het volgende:
Ik moet er ergens nog een paar hebben.
De bek van die pelikaan huisvestte een komplete voorraadkast.
[afbeelding]
Dat meen je niet. Waarom moet altijd alles van waarde kapot gemaakt worden? Nieuwe namen in Asterix en nu dit weer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja
In de latere nieuwe reprints zit dat niet meer en hebben ze gewoon spreekwolkjes.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
*Pol-fan meldt zich
Laatst weer een hele serie zitten lezen![]()
![]()
Kan 1 van de dames de TT in 'Pol, Pel en Pingo' veranderen?quote:
Waarom??quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Kan 1 van de dames de TT in 'Pol, Pel en Pingo' veranderen?
Omdat ik denk dat de TT de lading van het topic dan beter dekt en het wellicht meer mensen, die anders wellicht denken dat het om een poll gaat, aanspoort 't topic te openen.quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef Serendips het volgende:
Kunnen we ook een scan krijgen van die enorme stapel pannenkoeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |