Rottdog ik hoop dat de zalfjes snel helpen!
Wat fijn om al die positieve peuterverhalen te lezen
![]()
Het slapen van Bram blijft nog even drama maar we gaan wel de goeie kant op. Van de week nog 1 keer bij ons in bed beland maar het slapen 's avonds gaat wel iets beter. Maandagavond sliep hij kwart voor 10, gisteren kwart over 9 en vandaag kwart voor 9. Nog een paar dagen doorgaan en hij slaapt weer op normale tijd denk ik. Ik moet wel in zijn kamertje blijven tot hij slaapt, hij vind het echt eng. Gelukkig mag ik nu zelf wel een boekje gaan lezen oid want van de week zat ik zelf te slapen naast zijn bedje
![]()
Toen ik van de week een boek ging lezen wou hij perse ook lezen en dan schiet het helemaal niet op natuurlijk.
Oma had van de week een prachtig kleurboek voor Bram gekocht. Heb ik een hele tijd geleden ook wel eens gedaan maar dat werd niets dus lag onderin de kast. Maar oma was dus gaan kleuren met Bram en dat doet hij toch goed
![]()
Blijft keurig binnen de lijntjes en zit met uiterste concentratie te kleuren. Het zijn meestal maar 3 streepjes binnen een heel groot vlak maar hij vind het prachtig! En druk in de weer met verschillende kleurtjes in verschillende vlakjes. Zo leuk om te zien!