abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:20:08 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28544589
wat gaat het goed met de kindjes
al lopen achter de blokkenkar wat goed zeg
en jasje aan doen wat gaat het snel allemaal zeg...
en piet die al zo goed kan tellen
kyllian telt tot 12 en 12 is voor hem plaales
ik moet altijd zo lachen als hij dat zegt
en dat grapje met die appel leuk zeg
pi_28544645
Hoe was het bij de dokter Rottdog?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:23:11 #153
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28546997
easy-going fijn die hele acht weer terug

Zoe heeft dus een allergische reactie op de medicatie direkt mee stoppe en nu heeft ze een zalfje gekregen. Die bultjes op haar arm is exceem en daar heeft ze een zalfje voor.

Houdt nu op met typen want mijn toetsenbord is verdronken in koffie moet nu gewoon letters rammen
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:33:54 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28547469
dat schiet ook niet op Rottdog..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28547800
easy, gelukkig had ik maandagmiddag de nieuwe aflevering van zandkasteel opgenomen dus wij kunnen nu 'gewoon' iedere dag zandkasteel kijken. ik vond 't eerst zo stom dat ze de hele week hetzelfde uitzonden maar piet vindt 't heerlijk die herhaling en inmiddels ben ik er ook wel aan gewend. wat fijn dat 't *fluistert* zo goed gaat met sven! en dat kletsen, super he!

he rottdog wat naar. hopelijk werkt het zalfje wel zonder nare bijverschijnselen! en je toetsenbord ook al aan de koffie.

plaales is ook veel kylian!
pi_28547977
Wat vervelend Rottdog. Beterschap weer voor Zoe!

Het Zandkasteel is ook leuk Ik was ook teleurgesteld dat 't ineens niet op TV was vanmorgen.

Wat grappig dat Piet Anna voor de gek houdt

Hoe komt Kyllian bij plaales

Die jas gisteren was een toevalstreffer denk ik Ik had haar haar jas gegeven en was even naar de kamer gelopen om mijn tas te halen, toen ik terugkwam had ze tot mijn grote verbazing haar armen in de mouwen gestoken. Maar vandaag speelde ze er gewoon weer kiekeboe mee.
pi_28548395
plaales lijkt toch wel op twaalef poemojn?
pi_28548448
Ik vond t lijken op pianoles
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:17:40 #159
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28549278
ik zou ook echt niet weten hoe hij daar aan komt en hij blijft het lekker stug volhouden ook
vind het wel schattig hoor

zou ik ook doen hoor myrthe kiekeboe spelen is ook veel leuker..

he Zoe vervelend hoor hopelijk helpt de zalf wel beterschap meid
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:43:44 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28554951
Zoë, meid. Dat zijn niet zulke leuke berichten. Hopelijk knap je nu snel op.

Leuk al die pratende kinderen. Job begint nu ook volop te praten. Sinds hij kan lopen gaat al zijn energie naar praten. Zijn laatste woord is STOUT!! en dat schreeuwt hij naar Katja als ze iets doet wat hem niet bevalt.

Job verkeert trouwens in een identiteitscrisis. Het is een jongetje van 1,5 die denkt dat hij 3,5 jaar is. Alles wat Katja doet moet hij ook doen. Het maakt niet uit of hij het kan ja of nee, hij doet het gewoon. Dat levert veel halsbrekende toeren op, maar het is ook bijna onmogelijk om hem er van te weerhouden. Nu zeggen we dus regelmatig tegen Katja dat ze iets niet moet doen omdat Job het dan ook gaat doen. En zo sluipen de rolpatronen van oudste en jongste kind er al aardig in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_28558998
Ach, dat valt nog mee. Ik heb hier een meisje van 1 dat denkt dat ze 25 is en het stuur wel van me kan overnemen als we aan 't fietsen zijn.

Wel leuk dat hij echt begint te praten! Myrthe zegt nog niet veel meer dan 'dit' en vooral 'dat'.
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:45:41 #162
37150 livelink
pi_28559085
Misschien is zo'n nepstuurtje zoals Luchtbel op haar fiets had voor Jolie dan wel een oplossing. Ik had dat nooit eerder gezien, maar vond het wel een erg leuk idee.
pi_28560777
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:43 schreef livelink het volgende:
.

Job verkeert trouwens in een identiteitscrisis. Het is een jongetje van 1,5 die denkt dat hij 3,5 jaar is. Alles wat Katja doet moet hij ook doen. Het maakt niet uit of hij het kan ja of nee, hij doet het gewoon. Dat levert veel halsbrekende toeren op, maar het is ook bijna onmogelijk om hem er van te weerhouden. Nu zeggen we dus regelmatig tegen Katja dat ze iets niet moet doen omdat Job het dan ook gaat doen. En zo sluipen de rolpatronen van oudste en jongste kind er al aardig in.
Wat herkenbaar

Zoe opknappen hoor!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:36:44 #164
3011 E.T.
pi_28560788
volgens mij kunnen die stuurtjes niet op elk fietszitje (volgens mij alleen op GMG zitjes).

Saskia vond 't zandkasteel van de week ook wel leuk Had nog niet in de gaten dat 't steeds herhaald werd trouwens

Saskia heeft vandaag bij de peutergroep gespeeld op het kdv. Ze vond het geweldig! In verband met de vakantieperiode en bezuinigingen zijn ze wat aan het schuiven geweest zodat ze zo min mogelijk invallers nodig hebben. De oudste vier van de babygroep gingen naar de peutergroep (de kleinste baby's naar de verticale groep). Lekker ravotten met iets grotere kinderen vindt Saskia helemaal het einde, ze loopt ook altijd achter d'r nicht van 3 aan. Ze had dus ook erg weinig geslapen en is net als een blok in coma gevallen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:01:01 #165
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28561767
E.T. wanneer gaat ze dan over naar zo'n groep? Gewoon even nieuwsgierigheid. Jolie speelt namelijk bij de oppas veel met een meisje van bijna drie jaar en ik merk dat ze (volgens mij daardoor) veel dingen doet die ik andere kindjes van haar leeftijd niet zie doen. Dingen als de pop toedekken met een dekentje, met nepservies (lees oude fles en plastic beker) dingen inschenken en aangeven, poppetjes met elkaar laten 'praten'. Dat soort dingen vind ik best frappant. Misschien is het wel echt haar manier van spelen maar soms vraag ik me af of het komt doordat ze heel veel één op één speelt met dat meisje.

Leuk he dat stuurtje Livelink, het zit alleen aan het zitje vast en die heb ik zo uit de struiken getrokken dus geen idee waar je zoiets kan kopen het achteruitkijkspiegeltje vindt ze ook erg leuk. Die heb ik voor 1,50 bij de fietsenmaker gekocht in extreme verwenbui
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:08:59 #166
3011 E.T.
pi_28562100
Dat is per kdv verschillend.
Hier gaan ze met 20 maanden naar de peutergroep. En daarvoor spelen ze al wel eens mee als het zo uitkomt of als er in de babygroep die dag geen leeftijdsgenootjes zijn dan gaan ze lekker bij de peuters spelen. Maar 20 maanden is de officiele grens en gaan ze echt over. (hier althans)
  Jubileum moderator woensdag 6 juli 2005 @ 20:15:52 #167
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28562326
Bij ons gaan ze voor hun 2e verjaardag af en toe een ochtendje wennen en dan na hun verjaardag officieel over.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 juli 2005 @ 20:19:18 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28562468
Oke was gewoon nieuwsgierig
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:03:03 #169
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28564108
Nieuw toetsenbord testend

Denk wel dat dat er mee te maken heeft LB, Zoë taalt er helemaal niet naar om dat soort dingetjes te doen. Als hier de pop huilt (poppie kan 4 dingen) wordt het naar mij toegeworpen, serviesje heeft ze ook wel maar ze is meer met stapelen, bouwen bezig.
pi_28565399
Dat stuurtje is leuk idd, maar ik zag het niet bij onze fietsenmaker. Ik zag er wel zo een van Bobike, maar die kan niet zelf sturen. Kan die van jou dat wel, LB?

Is het imiteren of spelen LB? Imiteren is volgens mij wel normaal. Doet Myrthe ook, maar dan dingen als afdrogen, was van het wasrekje halen, wasknijpers erop proberen te zetten enz. Ik speel niet meer met poppen.
Als ze echt speelt, dus zelf fantaseert en dat uitvoert, dan is het wel erg vroeg voor zover ik weet.
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:40:47 #171
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28565862
Ik weet niet of het beweegt, ik zit er nooit aan. Zal morgen even kijken.

Imiteren is toch ook spelen? Weet ik veel wat ze doet joh ze is gewoon bezig met andere dingen dan ik vaak zie bij kindjes. Ze doet vast dingen na maar ze doet het wel uit zich zelf steeds. Zonder dat ik bijvoorbeeld met die pop bezig ben geweest of dat het kindje in de buurt is. Gaat zij het drinken geven (lees beker op mond drukken) en onderstoppen onder haar eigen lievelingsdoek
pi_28566102
Vraag het eens op het consultatiebureau..
  FOK!fossiel woensdag 6 juli 2005 @ 21:58:21 #173
2628 Karin
pi_28566712
Rottdog ik hoop dat de zalfjes snel helpen!

Wat fijn om al die positieve peuterverhalen te lezen

Het slapen van Bram blijft nog even drama maar we gaan wel de goeie kant op. Van de week nog 1 keer bij ons in bed beland maar het slapen 's avonds gaat wel iets beter. Maandagavond sliep hij kwart voor 10, gisteren kwart over 9 en vandaag kwart voor 9. Nog een paar dagen doorgaan en hij slaapt weer op normale tijd denk ik. Ik moet wel in zijn kamertje blijven tot hij slaapt, hij vind het echt eng. Gelukkig mag ik nu zelf wel een boekje gaan lezen oid want van de week zat ik zelf te slapen naast zijn bedje Toen ik van de week een boek ging lezen wou hij perse ook lezen en dan schiet het helemaal niet op natuurlijk.

Oma had van de week een prachtig kleurboek voor Bram gekocht. Heb ik een hele tijd geleden ook wel eens gedaan maar dat werd niets dus lag onderin de kast. Maar oma was dus gaan kleuren met Bram en dat doet hij toch goed Blijft keurig binnen de lijntjes en zit met uiterste concentratie te kleuren. Het zijn meestal maar 3 streepjes binnen een heel groot vlak maar hij vind het prachtig! En druk in de weer met verschillende kleurtjes in verschillende vlakjes. Zo leuk om te zien!
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:45:24 #174
37150 livelink
pi_28568956
Wat goed van Bram!! Sommige dingen doen ze veel beter bij anderen, is mij wel eens opgevallen. Zo komt Katja altijd met geweldige kleurplaten thuis van het kdv en als ze bij mij gaat kleuren pakt ze één kleur (liefst zwart) en begint lukraak te krassen.

En ik kan me nu jij dat zo opschrijft ineens herinneren dat ik toen Katja net 2 was ook een periode heb gehad dat ik elke avond naast haar bed zat met een boek totdat ze in slaap was gevallen. Ik had die periode verdrongen denk ik. Ik vond het heel vervelend en ik durfde het ook aan niemand te vertellen (bang voor het negatieve commentaar), maar het was het enige wat hielp. Het enige positieve was dat ik in die periode lekker veel heb kunnen lezen. Het is vanzelf weer overgegaan, ik weet echt niet meer hoe of wat.
pi_28569088
Wat dat het slapen van Bram beter gaat Karin. Hij is dus echt bang in zijn kamertje, best wel sneu eigenlijk en goed dat hij samen met jou zijn vertrouwen in het kamertje herwint.

Leuk hè LB dat copieergedrag. Ze ziet echt meer dan je denkt hoor. En dat doet ze dan weer na met de pop. Jadey kan ook zo heerlijk föbelen met popje. Krijgt eten, kusjes en op har donder
Hier beweegt het stuurtje van de fietstoel wel trouwens. Maar echt veel lol heb ik hier er nog niet mee gezien.

Jessie, een tijdje terug hebben we het hier gehad over peuterbedjes. Je maakte een overweging tussen die van Ikea en de Hema. nu zie ik op de site van Ikea dat er een matratmt 160*70 is, een niet standaard mt, echt Ikea dus. Uiteindelijk hebben jullie toen die vande Hema gekocht. Waarom destijds die van de Ikea niet? ik weet dat er iets was waarvan ik dacht, JA, en nu ben ik het weer kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')