Nondeju dat is nog eens een klimtoestel
![]()
Gaaaaf!
Hier hebben we de wonderschone periode van de peuterpuberteit bereikt. En mèn ik hoop dat alles wat hij nu doet, hij niet doet als hij de echte puberteit heeft bereikt
![]()
De hele dag sleept hij met een stoel door het huis zodat hij op elk moment van de dag zijn lange neus in onze zaken kan steken en mee kan kijken (en liefst helepn) wat we aan het doen zijn.
Als je een boterham voor hem gaat smeren zegt hij 'neeeee! ik!' om vervolgens mes en boterham uit je handen te willen trekken om hem zelf te smeren.
Heel de dag is het 'mij!' en 'nouhou!' en 'neeeeee'. Hij loopt weg, hij smijt, slaat, bijt en knijpt en klimt overal op.
Donderdag waren we naar een speeltuin hier in de buurt, er was een klimtoestel waar je met een soort ladder naar boven moest klimmen, dan een stukje wandelen, dan weer een stukje klimmen om vervolgens een hele hoge glijbaan af te glijden.
Tom had al heel snel door hoe dat moest en kon er geen genoeg van krijgen. Hij klom sneller naar boven dan Jasper en na 2 keer proberen ging hij achterstvoren en ondersteboven er van af, gillend van pret.
Echt bang is hij niet
![]()
Kletsen gaat steeds beter, de raarste woorden komen al voorbij
![]()
Als iets niet goed gaat roept hij "oh boy" gaat iets wel goed klinkt er "yes" en Jasper heet volgens hem "Kerboy" (cowboy)
Je zou bijna denken dat we hem tweetalig opvoeden
[ Bericht 1% gewijzigd door coolbabe op 09-07-2005 23:45:13 ]
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.