Inderdaad, alleen het feit al dat ik ben natgegooid door Ozzyquote:
AAAARRRGGGHHH ik word gekquote:Op zondag 19 juni 2005 03:12 schreef brother52 het volgende:
Uhm, volgens mij ben je de draad echt kwijt, je had er net 3 goed, en wisselt er 3 zodat je nu weer op 2 zit.
Parkpop is trouwens op dezelfde dag al Rockin' Park en Graspop.
Ik heb van de festivals in Nederland alle goede namen al langs zien komen, nu alleen nog samen in 1 lijstje
En ik ga naar de belgische tegenhanger van pinkpop misschien heb je er wat aan
Ik kreeg zelfs een fles water van 'mquote:Op zondag 19 juni 2005 03:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen het feit al dat ik ben natgegooid door Ozzy![]()
Iets zegt mij dat jullie niet achteraan stondenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een fles water van 'm
GLO+1quote:Op zondag 19 juni 2005 03:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jullie niet achteraan stonden![]()
Nou, vooruit, nog 1 keertje dan:quote:Op zondag 19 juni 2005 03:21 schreef brother52 het volgende:
Je zit nu weer op 3 tegenwoordig is het Rock Werchter
Ik zal je nog een beetje helpen, ik zoek:
2 meerdaagse festivals (Die heb je al)
2 metal festivals (FoR heb je al)
1 Festival dat op dezelfde dag is als Graspop
quote:Op zondag 19 juni 2005 03:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, vooruit, nog 1 keertje dan:
Lowlands
Rock Werchter
Fields Of Rock
Wâldrock
Rockin' Park
Voor 66,6 % goedquote:Op zondag 19 juni 2005 03:36 schreef brother52 het volgende:
Iets met On Death geloof ik, maar waar die P voor staat, geen enkel idee
Het was een hint...quote:Op zondag 19 juni 2005 03:41 schreef brother52 het volgende:
Ja, nu die andere 33,3% nog.
Op het eerste gezicht misschien, maar POD is een gristelijke band... dit is hint nummer tweequote:POD is trouwens ook wel een leuke verwijzing naar ozzy Prince Of Darkness
Dat ze gristelijk zijn wist ik, dan maar iets uit de bijbel met een P verzinnen, Petrus on Deathquote:Op zondag 19 juni 2005 03:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Het was een hint...
[..]
Op het eerste gezicht misschien, maar POD is een gristelijke band... dit is hint nummer twee
quote:Op zondag 19 juni 2005 03:55 schreef brother52 het volgende:
Ah, tuurlijk, Payable on death
Als je zo gaat beginnen kan ik elke keer als ik een punt haal mijn nick veranderen.quote:
Het was eens maar nooit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 04:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen kan ik elke keer als ik een punt haal mijn nick veranderen.![]()
Ja, dat is toch een onderdeel van het proces?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:21 schreef GLO het volgende:
Mag dat ook over dromen zijn?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Ro-d-ys – Sleep, Sleep, Sleep Supertramp – Dreamer CCC Inc. – Slaapliedje The Mamas & The Papas – California Dreamin’ Mama Cass – Dream A Little Dream Of Me Depeche Mode – Dreaming Of Me Ivy Green – Dreaming Of You Sweet Sensation – Sad Sweet Dreamer Marco Borsato – Dromen Zijn Bedrog Marco Borsato – Slaap Maar |
Ach, better safe than sorryquote:Op zondag 19 juni 2005 04:41 schreef brother52 het volgende:
![]()
GLO +1
Door je antwoord heb ik ineens slaap gekregenik ga zo maar eens naar bed denk ik.
enter sandman had ik wel goed gerekend
quote:
quote:Vader is een hypocriet
Vader is een nul
Vader is er enkel en alleen maar voor de centen
En de rest is flauwekul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |