Nou, vooruit, nog 1 keertje dan:quote:Op zondag 19 juni 2005 03:21 schreef brother52 het volgende:
Je zit nu weer op 3 tegenwoordig is het Rock Werchter
Ik zal je nog een beetje helpen, ik zoek:
2 meerdaagse festivals (Die heb je al)
2 metal festivals (FoR heb je al)
1 Festival dat op dezelfde dag is als Graspop
quote:Op zondag 19 juni 2005 03:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou, vooruit, nog 1 keertje dan:
Lowlands
Rock Werchter
Fields Of Rock
Wâldrock
Rockin' Park
Voor 66,6 % goedquote:Op zondag 19 juni 2005 03:36 schreef brother52 het volgende:
Iets met On Death geloof ik, maar waar die P voor staat, geen enkel idee
Het was een hint...quote:Op zondag 19 juni 2005 03:41 schreef brother52 het volgende:
Ja, nu die andere 33,3% nog.
Op het eerste gezicht misschien, maar POD is een gristelijke band... dit is hint nummer tweequote:POD is trouwens ook wel een leuke verwijzing naar ozzy Prince Of Darkness
Dat ze gristelijk zijn wist ik, dan maar iets uit de bijbel met een P verzinnen, Petrus on Deathquote:Op zondag 19 juni 2005 03:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Het was een hint...
[..]
Op het eerste gezicht misschien, maar POD is een gristelijke band... dit is hint nummer twee
quote:Op zondag 19 juni 2005 03:55 schreef brother52 het volgende:
Ah, tuurlijk, Payable on death
Als je zo gaat beginnen kan ik elke keer als ik een punt haal mijn nick veranderen.quote:
Het was eens maar nooit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 04:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen kan ik elke keer als ik een punt haal mijn nick veranderen.![]()
Ja, dat is toch een onderdeel van het proces?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:21 schreef GLO het volgende:
Mag dat ook over dromen zijn?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Ro-d-ys – Sleep, Sleep, Sleep Supertramp – Dreamer CCC Inc. – Slaapliedje The Mamas & The Papas – California Dreamin’ Mama Cass – Dream A Little Dream Of Me Depeche Mode – Dreaming Of Me Ivy Green – Dreaming Of You Sweet Sensation – Sad Sweet Dreamer Marco Borsato – Dromen Zijn Bedrog Marco Borsato – Slaap Maar |
Ach, better safe than sorryquote:Op zondag 19 juni 2005 04:41 schreef brother52 het volgende:
![]()
GLO +1
Door je antwoord heb ik ineens slaap gekregenik ga zo maar eens naar bed denk ik.
enter sandman had ik wel goed gerekend
quote:
quote:Vader is een hypocriet
Vader is een nul
Vader is er enkel en alleen maar voor de centen
En de rest is flauwekul
Ik moet telkens denken aan Rock 'n Roll Nigger van Patti Smith...quote:Op zondag 19 juni 2005 04:55 schreef GLO het volgende:
[..]Neleos
Voor jou, een andere nachtbraker of de ochtendploeg dit stukkie anti-vaderdagtekst om thuis te brengen (lees: titel + uitv. te noemen)
[..]
Ik nietquote:Op zondag 19 juni 2005 05:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik moet telkens denken aan Rock 'n Roll Nigger van Patti Smith...
Nahja...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |