maar je hebt er wel een mening over .. net als ik dus .. fuck all and fuck off.quote:op zaterdag 18 juni 2005 05:59 schreef teknomist het volgende:
de zin van het leven zul je in ieder geval dit leven niet leren kennen.
geniet van het leven en besteed er verder geen moeite aan. zonde van je tijd en energie.
precies!quote:op zaterdag 18 juni 2005 10:01 schreef alicey het volgende:
ryst, je moet niet kijken naar het nut van alles, maar ook naar wat leuk is. veel dingen zijn gewoon leuk om te doen, zonder dat het een nut heeft. in het leven heb je een beperkte tijd om jezelf te scheppen, en dat kan leuk zijn, ondanks het feit dat het geen nut meer heeft nadat je sterft.
fok!ken!quote:ryst, je moet niet kijken naar het nut van alles, maar ook naar wat leuk is.
niets aan de hand dus?quote:op zaterdag 18 juni 2005 20:18 schreef ryst het volgende:
zonnetje
gister was ik gewoon moe en koud en dan slaan die gedachten wel eens toe..
die houdt in?quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef skiczukie het volgende:
daarom vind ik die golf-theorie zo damn-interessant.
dat zou ik nou juist niet aanbevelen.. dan raak je helemaal in een isolement en heeft je levern zoiezo geen zin meer.quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
je zou ook de hele dag op bed kunnen blijven liggen!![]()
tsja, je bent er nou toch hèquote:op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef ryst het volgende:
waarom die energie verspillen aan dingen leren, dingen doen, waarom überhaupt nog wat doen ?
om 6 uur is de zon al lang en breed op hoor slarioux... al een tijdje vakantie?quote:op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef slarioux het volgende:
[..]
uiteindelijk alleen voor jezelf. zet je pc uit, ga slapen. zet de wekker om 6:00 en ga de zonsopgang bekijken. fucking mooi, ik meen het. doe ik ook, want ik moet toch elke dag om 6 uur op.
als je wilt evangeliseren kun je iemand het beste in handelingen laten beginnen.quote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef stanley_climbfall het volgende:
ts, lees eens een bijbel. begin in handelingen en lees daarna de vier evangeliën. als het je niets zegt, is het op zijn minst interessant.
ik raad de man een goed boek aan. ik vind handelingen de makkelijkste ingang. de ts is op meerdere manieren hiermee gediend.quote:op maandag 20 juni 2005 09:39 schreef alicey het volgende:
[..]
als je wilt evangeliseren kun je iemand het beste in handelingen laten beginnen.
maar wat schiet de ts er mee op?
volgens mij had ts gewoon een dipje, en is ts nu weer vrolijk aan het verder gaan.quote:op maandag 20 juni 2005 09:40 schreef stanley_climbfall het volgende:
[..]
ik raad de man een goed boek aan. ik vind handelingen de makkelijkste ingang. de ts is op meerdere manieren hiermee gediend.
quote:op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef dancingphoebe het volgende:
het leven valt gewoon niet goed te verkopen. het is een achterlijk concept. probeer het eens te marketen, probeer er eens een verkooppraatje te verzinnen.
"jaah, eeeuh, njah het is een hoop moeite, eigenlijk overwegend kut. njaeeeuhhnou, als je een hoop moeite drinsteekt, gebeuren er wel af en toe leuke dingen en njah, daarna is het weer grootendeels kut. moet je kopen joh!"
het is wat hè.quote:op maandag 20 juni 2005 11:48 schreef socialdisorder het volgende:
[..]
wat een hoop gristenen overigens hiero die weer een verdwaald zieltje ruiken.
* phae neemt maar aan dat dit een grapje isquote:op maandag 20 juni 2005 11:43 schreef haushofer het volgende:
je leeft voor god; god heeft je gemaakt, en jij moet er wat van maken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |