Geef hem een beertender en zuip alles zelf op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Verdomme, ik probeerde het nog wel een keer te vergeten.
Daar ken je niet dronken van worden.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:23 schreef Aurelianus het volgende:
Elke dag is hier vaderdag. En elke dag is moederdag.
Hoe clichéquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:23 schreef Aurelianus het volgende:
Elke dag is hier vaderdag. En elke dag is moederdag.
Jij houdt niet van je vader hè?quote:
Uit verschillende films heb ik begrepen dat dronken.. en vaders... niet heul goed samengaan...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar ken je niet dronken van worden..
Niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uit verschillende films heb ik begrepen dat dronken.. en vaders... niet heul goed samengaan...
Ik zag net een film... Vader ging drinken en toen ging 'ie heel hard slaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Niet?.
ik kan dan wel lachen met mijn pa hoor.!
Het spaart geld uit. Daar gaat het om.quote:
Hoe verwend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het spaart geld uit. Daar gaat het om.
Ik heb ook zin in zondag.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:38 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb zin in zondag. Een leuk vaderdag dus. Zes uur 's ochtends vertrekken we.
Lol ben je ook is in Bled geweest ik zo vaak ik ben geboren in Bosnie en woon vanaf mijn 1ste in NL fantastisch land hier:Pquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:25 schreef skiczukie het volgende:
Ik vertrek zondag naar de geboorteplaats van mijn vander, Ptuj, Slovenië. Mét mijn vader. Geweldig. En totaal onverwacht.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:57 schreef CartWOman het volgende:
Verkapt 'Morgen is nikky jarig' -topic![]()
Meis, ik dacht vandaag, zie je mail![]()
Vragen om een uitnodigingquote:
Ben je leuk?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Ben je leuk? Ja
Ben je gezellig? Ja
Ben je stoer? Ja
Ben je knap? Ja
Heb je een goede baan? Ja
Hoe oud ben je? 27
Ik ben op zoek naar een vriend voor mijn vriendin.![]()
![]()
Foto.quote:
Ik mail em je wel, als ik em hier neerzet staat ie morgen op sugababes ofozquote:
Morgen ja... enzoquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:20 schreef skiczukie het volgende:
Echt waar? Fantastisch.
Ik heb nog steeds niks.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik mail em je wel, als ik em hier neerzet staat ie morgen op sugababes ofoz![]()
Waarmee?quote:
Die vriendin van je zocht iemandquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Waarmee?.
Miojn foto's staan wel in mijn fotoboek..
ik heb geen foto van die vriendin. Maar als jij nog wilt posten zul je snel over de brug moeten komen met die foto.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die vriendin van je zocht iemand![]()
En jou heb ik al gezien, alleen zie je mij niet staan![]()
Ben op mijn werk, geef me tot vannacht de tijdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:42 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb geen foto van die vriendin. Maar als jij nog wilt posten zul je snel over de brug moeten komen met die foto..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |