Blijkbaar niet, danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Pa zou toch moeten weten dat men zijn Tel zou gaan tappen?
klopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:46 schreef milagro het volgende:
Vergeet ook niet dat Ma er die periode rond de nacht vd verdwijining er niet was, ik heb iig begrepen dat ze in NL zat toen (maar ms vergis ik me)
Nee, maar ik kan me wel voorstellen (na alle commotie) dat C&C ervoor kiest om strenger op ID te controleren. Zeker nu er nog zo veel buitenlandse media aandacht voor het eiland is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:41 schreef KumA het volgende:
mensen hier zijn nog erger bijna dan de locale kranten hier op aruba met al die speculaties. Ik wacht tot er een verhaal is dat langer dan een week blijft hangen, dan ga ik t is geloven. Te veel hype allemaal! Van 't weekend maar weer is naar carlos en charlies gegaan en nu "ineens" word elk meisje op id gevraagd, alsof iemand van 19 niet onderdoor kan gaan......
Telkens als daar wat gebeurt, wordt er heel eventjes op Id gecontroleerd. Normaliter gebeurt dat niet of nauwelijks.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:33 schreef Castor het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me wel voorstellen (na alle commotie) dat C&C ervoor kiest om strenger op ID te controleren. Zeker nu er nog zo veel buitenlandse media aandacht voor het eiland is.
Heb jij overigens een idee hoelang ze de verdachten nog mogen vasthouden zonder bewijzen?quote:
Ik heb niet zoveel kennis van dat soort dingen, maar als ik uitga van mijn eigen redelijkheid hadden ze allemaal al lang weer thuis gezeten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Heb jij overigens een idee hoelang ze de verdachten nog mogen vasthouden zonder bewijzen?
het OM of de rechter moet volgens mij Maandag een uitspraak doen over de verlenging van het voorarrest.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel kennis van dat soort dingen, maar als ik uitga van mijn eigen redelijkheid hadden ze allemaal al lang weer thuis gezeten.![]()
Ik heb begrepen dat het voorarrest om de acht dagen verlengd moet worden, maar ik kan me vergissen.
Volgens mij net zo lang als toegestaan is volgens de Nederlandse wetgeving.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 03:15 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Heb jij overigens een idee hoelang ze de verdachten nog mogen vasthouden zonder bewijzen?
dat heb ik wel gelezen, maar ik dacht dat het slecht een vd vele geruchten was.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:43 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is maar Joran stond onder behandeling van een psychiater. Vanwege een opvliegend karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |