Jij bent een kletskous.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:34 schreef heiden6 het volgende:
Wat er wel en niet klopt weten we nog niet. Hij blijft wel steeds van alles veranderen, en dat is natuurlijk wel erg verdacht.
Nee, maar niemand weet toch precies wat er nou wel en niet van z'n verhaal klopt? En dat ' ie steeds dingen in zijn verklaring aanpast is gewoon een fout.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:38 schreef machteld het volgende:
[..]
Jij bent een kletskous.
Heb je hem persoonlijk gesproken ofSo?
Eerst een feit6 en vervolgens een fout6?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar niemand weet toch precies wat er nou wel en niet van z'n verhaal klopt? En dat ' ie steeds dingen in zijn verklaring aanpast is gewoon een fout.
Volgens mij ben je zelf een kletskous. OfZo.
Een feit. Het is drie uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 02:46 schreef machteld het volgende:
[..]
Eerst een feit6 en vervolgens een fout6?
FOXNewsquote:Jailed Brothers' Mom Speaks Out
Friday, June 24, 2005
ORANJESTAD, Aruba — The mother of two brothers detained in the Natalee Holloway case acknowledged that her sons initially lied about the night of the 18-year-old's disappearance, but said it was because they were protecting another suspect.
Deepak and Satish Kalpoe first told police that they dropped off Natalee at the Holiday Inn where she was staying because they had agreed on that version of events with Joran van der Sloot (search), the 17-year-old also jailed in the case, said Nadira Ramirez, the Kalpoes' mother, in an exclusive interview with FOX News' Greta Van Susteren.
But Joran's mother, Anita van der Sloot, told The Associated Press on Thursday that Joran now admits to being alone with Natalee on a beach. Still, Joran denies hurting Natalee.
Ramirez said she talked to her sons about what they first told police.
"They said he's our friend and we lied to cover him," she told FOX News.
Ramirez also described what her sons told her about May 30, the day of Natalee's disappearance: Deepak, 21, and Satish, 18, picked Joran and Natalee up somewhere on Aruba after Deepak got off work at an Internet cafe. As they drove, the two brothers sat in the front seat while Natalee and Joran kissed in the back. "[Deepak] said he was getting a little upset” that they were doing that in his car, said Ramirez.
Aruba is een klein eilandje. Ik sprak dus een aantal mensen die van der Sloot persoonlijk kenden. Eigenlijk zeiden ze allemaal hetzelfde. Hij is nooit tot moord in staat e.d. Maargoed, dat zegt natuurlijk weinig.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:06 schreef HarigeKerel het volgende:
ShaoliN heb je nog wat geruchten op het eiland vernomen die wij nog niet besproken hebben?
Matadera. (Vriendin heeft er familiequote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar zat je, ook in de High Rise hotels? Of in Manchebo ofzo?
rustig maar, hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn god Milagro, ik heb het over het beeld wat veel Amerikanen van ons hebben: namelijk dat wij een oversext drugsgebruikend volk zijn. Jij vind Amerikanen die zo over ons denken niet dom? Of een klein beetje raar? Dom volk, noem ik dat dan.
Verder heb ik het nu niet over Nederlanders.
NL is te bekrompen om zich met dit soort zaken bezig te houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel? Als ik het niet op internet zou hebben gelezen, had ik het helemaal niet geweten.
En dat terwijl het in het Nederlandse koninkrijk gebeurt, en meerdere verdachten Nederlands zijn.
Overigens krijg ik die filmpjes ook niet aan de praat.
gefeliciteerd, je hebt net in 1 zin 280 miljoen mensen gegeneraliseerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn god Milagro, ik heb het over het beeld wat veel Amerikanen van ons hebben: namelijk dat wij een oversext drugsgebruikend volk zijn. Jij vind Amerikanen die zo over ons denken niet dom? Of een klein beetje raar? Dom volk, noem ik dat dan.
Verder heb ik het nu niet over Nederlanders.
Veroordeel ik hiermee de hele Amerikaanse bevolking?quote:het beeld wat veel Amerikanen van ons hebben
klopt, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zal ik mezelf nog even quoten voor de mensen die niet goed hebben leren lezen?
[..]
Veroordeel ik hiermee de hele Amerikaanse bevolking?
Of durf jij te beweren dat bijna geen enkele Amerikaan van ons denkt dat we losbollen zijn?
Nou?
minimaal 140 miljoen mensen hebben op Bush gestemt, moet ik weer de plaatjes zoeken dat bushstemmers een beduidend lager IQ haddenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:01 schreef halion het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt net in 1 zin 280 miljoen mensen gegeneraliseerd.
ik kreeg zelfs toen ik 17 was bier mee uit een winkel, als ik hem plechtig beloofde op de amerikaanse vlag dat ik wat wietzaadjes zou opsturenquote:Ben je ooit zelf in de States geweest?
Nee? Then shut the fuk up.
Niet de hele bevolking gaat stemmen. Jongeren onder de 18 niet, bijvoorbeeld. En in Amerika moet je je eerst laten registreren als kiezer voordat je mag gaan stemmen. Veel mensen doen dat niet. Dus het aantal mensen dat uiteindelijk op Bush heeft gestemd is veel lager dan de 140.001 die jij noemtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:12 schreef donald_dick het volgende: minimaal 140 miljoen mensen hebben op Bush gestemt,
Tja, dat idee krijg je dan wel. Komt uit een goede familie, netjes afgestudeert, ziet er lief uit...quote:dit meisje is alles behalve heilig!!!
Ja? So? Dan moet ze maar vermoord worden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:13 schreef KumA het volgende:
en geloof me, dit meisje is alles behalve heilig!!!
boeie, elke bushstemmer is er een teveelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:35 schreef tekkel het volgende:
[..]
Niet de hele bevolking gaat stemmen. Jongeren onder de 18 niet, bijvoorbeeld. En in Amerika moet je je eerst laten registreren als kiezer voordat je mag gaan stemmen. Veel mensen doen dat niet. Dus het aantal mensen dat uiteindelijk op Bush heeft gestemd is veel lager dan de 140.001 die jij noemt![]()
Nee, maar ze was wel al vaker weggelopen. Voor hetzelfde geld is ze er met een kerel vandoor. Maar ja, het is wel raar dat de verdachten tegenstrijdige verklaringen geven.quote:Ja? So? Dan moet ze maar vermoord worden?
nee maar zelfs rechts vind bush alsnog een klote homo. maarja, Zuiderlingen in Amerika sporen ook niet met hun slavenarbeids vlaggenquote:
errr....hij is als een resultaat van deze zaak opgepakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Beetje laat:
Dat ze Pa van der Sloot hebben opgepakt maakt duidelijk dat ze totaal geen zaak hebben.
Ze hebben geen zaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:56 schreef halion het volgende:
errr....hij is als een resultaat van deze zaak opgepakt.
Lees dan ff alles wat ik typ. Tuurlijk verdient niemand t om vermoord te worden, maar als ik nu uitga in een stad die ik niet ken met vreemden en ik ga helemaal stijf staan van de druks en alcohol, dan kies ik toch wel een pad die iets meer risico vol is dan normaal. En wat mij irriteert is dat er allemaal word gezegd dat ze zo netjes is en dat er op CNN beelden worden laten zien van zwervers hier die crack smoken en jonge miesjes die wild gaan met de text "why do young kids still go to aruba".... 't heeft allemaal niks met dat meisje te maken en ze willen haar zo heilig verklaren en aruba als een soort crimineel eiland. Terwijl aruba trouwens een van de veiligste eiland in de caribean is!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:36 schreef tekkel het volgende:
[..]
Ja? So? Dan moet ze maar vermoord worden?
in principe pakt hij geen studentes?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze hebben geen zaak.
In principe pakt Pa van der Sloot geen studentes, hij heeft zijn zoon bijgestaan.
Ik zie dit echt als een noodgreep. Pa van der Sloot heeft er geen reet mee te maken.
No way. Pa van der Sloot is een magistraat, dat sluit natuurlijk niet uit dat dat soort mensen weleens iets doen wat niet mag, maar in dit geval weet ik vrijwel zeker dat hij er geen moer mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:03 schreef milagro het volgende:
als hij zijn zoon bijgestaan heeft die nacht, met opruimen, wissen van sporen, dan heeft hij er alles mee te maken.
Mee eens. Hopelijk stemde Natalee Bush en zou ze in 2008 op een Bush-achtige gestemd hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
boeie, elke bushstemmer is er een teveel![]()
get a job dude.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:13 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Mee eens. Hopelijk stemde Natalee Bush en zou ze in 2008 op een Bush-achtige gestemd hebben.
oh dus iedereen die een rechtenboekje gelezen heeft kan per definitie nooit iemand vermoorden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
No way. Pa van der Sloot is een magistraat, dat sluit natuurlijk niet uit dat dat soort mensen weleens iets doen wat niet mag, maar in dit geval weet ik vrijwel zeker dat hij er geen moer mee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |