quote:Op maandag 20 juni 2005 02:15 schreef HarigeKerel het volgende:
En toen zat je als witje in een Arubaanse bak tussen de geharde Colombiaanse gangsters die je papa allemaal daar heeft laten opsluiten.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 02:15 schreef HarigeKerel het volgende:
En toen zat je als witje in een Arubaanse bak tussen de geharde Colombiaanse gangsters die je papa allemaal daar heeft laten opsluiten.![]()
![]()
![]()
Dus het is nog steeds mogelijk dat ze met haar instemming is verdwenen, zeg maar. En welke kant kun je dan op? Venezuela? Anders heb je je paspoort toch nodig, lijkt me?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef heiden6 het volgende:
Volgens m'n pa gingen er volop geruchten dat Natalee een paar dagen voor haar verdwijning 2000 dollar had opgenomen van een of andere rekening. Ook schijnt ze al vaker spoorloos te zijn geweest, onder andere in Jamaica, en is de relatie met haar ouders ook niet zo best.
Ofwel, er zijn ook redenen - mits deze dingen kloppen - om aan te nemen dat ze misschien zelfstandig pleite is geraakt.
Zoals ik al zei zitten m'n ouders redelijk dicht bij dat hele gebeuren. Dit is het head officevan het bedrijf van m'n pa. Op de achtergrond is het Holiday Inn hotel waar het meisje verbleef.
[afbeelding]
Je hebt sowieso een paspoort nodig. Met een of ander bootje kun je weinig uithalen, waarschijnlijk alleen Venezuela of misschien Curaçao. Maar wat zou ze daar zoeken, vraag ik me dan af.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds mogelijk dat ze met haar instemming is verdwenen, zeg maar. En welke kant kun je dan op? Venezuela? Anders heb je je paspoort toch nodig, lijkt me?
Idd. En als ze 2000 dollar zouden hebben gekregen om hun kop te houden, is dat ook maar weinig ...quote:Op maandag 20 juni 2005 13:50 schreef milagro het volgende:
Maar goed, die knullen hebben wel gelogen en geprobeerd 2 anderen te beschuldigen.
Lijkt mij nu weer raar gedrag, dat laatste vooral, voor een stel onschuldigen
2000? waar zag je dat staan?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En als ze 2000 dollar zouden hebben gekregen om hun kop te houden, is dat ook maar weinig ...
schandalig.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef heiden6 het volgende:
Dit geloof je toch niet?
Werkelijk waar, onvoorstelbaar.
Sommige Amerikanen zijn een beetje raarquote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef heiden6 het volgende:
Dit geloof je toch niet?
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef heiden6 het volgende:
Dit geloof je toch niet?
Gezellig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
Moeder Natalee heeft de moeder van Joran ontmoet
Moeder van Natalee wilde haar spreken, omdat ze ws hoopte dat ze iets te weten zou komen over de zoon of zo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gezellig.
Waar was dat goed voor?
Vanuit die moeder van haar snap ik het wel, als moeder van Joran was in daar niet aan begonnen tot er helderheid zou zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef milagro het volgende:
wanhopige moeder, die alles probeert om meer, wat zeg ik, iets te weten te komen, ik begrijp dat wel.
zo toont ze, denkt ze ms, de onschuld van haar zoon aan, iig dat ze compleet in zijn onschuld gelooft, achter hem staat etc etc., ze is niet bang voor de confrontatie, want haar zoon heeft niets misdaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Vanuit die moeder van haar snap ik het wel, als moeder van Joran was in daar niet aan begonnen tot er helderheid zou zijn.
Hoewel ik ook van de onschuld van mijn zoon uit zou gaan, zou ik toch wachten tot dat vast staat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:39 schreef milagro het volgende:
ze is niet bang voor de confrontatie, want haar zoon heeft niets misdaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |