I dunno. never mind...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, hoeveel De Vriesen en Janssens hebben we hier wel niet. In Scheveningen heet ook iedereen Toet. Allemaal incest?
Vernoemen naar je slavenhouder was vroeger ook normaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef SlimShady het volgende:
Is incest normaal daar, dat iedereen Croes met de achternaam heet.
![]()
Dan waren er vast al lichaamsdelen opgevist.quote:en ze dumpen het meisje (al dan niet in stukjes) in de zee
Dunno, lijkt me niet dat je zoiets vlak voor de kust gaat dumpenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan waren er vast al lichaamsdelen opgevist.
Als ze dood is lijkt het me aannemelijker dat ze bij iemand in het vriesvak ligt, in mootjes gehakt ofzo.
Wie weet lopen er toch mensen rond die meer weten.
Ik zeg toch: misschien lopen er mensen rond die meer weten...quote:Ja in de vriezer kan ook, maar in welke vriezer ?
quote:The Prosecuter in Arunba just said that everyone being held now is suspected of Premeditated Murder.
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd. Ik vraag me zelfs af of Joran er wel wat mee te maken heeft (in de zin van moord, if so).quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Shiva, denk jij echt dat Pa van der Sloot er wat mee van doen heeft?
bangmakerij. zodat (één van) die gasten alsnog toegeeft/toegeven, denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk eerlijk gezegd. Ik vraag me zelfs af of Joran er wel wat mee te maken heeft (in de zin van moord, if so).
Moord met voorbedachte rade, ik vind het erg vreemd worden, ze hebben niets behalve wat lui die met haar gezien zijn, dus hoe komen ze daarbij, het meisje is immers niet gevonden, dus hoe komt men tot dergelijke conclusies?
wel gezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Als het niet lukt met paps gaat mams ook de bak in
dat is ook mijn idee ongeveer, een uit de hand gelopen whatever, waarbij de vader probeert de schade voor zoonlief zoveel mogelijk te beperken, door het lichaam weg te werken, immers geen lichaam, geen moord, geen niets, dus even doorbijten tijdens eventuele verhoren en dan moeten ze je laten gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:25 schreef Nonneke het volgende:
Ik denk dat ze samen met Joran een pilletje teveel/verkeerde ophad, kwam te overlijden, Joran in de stress, belt zn vader, vader komt, niks meer aan te doen meisje dood, pilletjes natuurlijk illegaal en als je een verkeerde uitdeeld ben je natuurlijk helemaal de lul maja dan was het nog 'maar' dood door schuld, en ze dumpen het meisje (al dan niet in stukjes) in de zee
Dat zou ook goed kunnen ja, kruipruimte/schuilkelder/kelder idee. Maargoed, waar is die kelder dan (net als die vriezerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is ook mijn idee ongeveer, een uit de hand gelopen whatever, waarbij de vader probeert de schade voor zoonlief zoveel mogelijk te beperken, door het lichaam weg te werken, immers geen lichaam, geen moord, geen niets, dus even doorbijten tijdens eventuele verhoren en dan moeten ze je laten gaan.
behalve dat ik ook een of andere kruipruimte in gedachten heb... de dader zit ms letterlijk bovenop het lichaam.
de zee is wellicht een veiliger plek.
En vervolgens hoeven ze op Aruba niet meer terug te komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is ook mijn idee ongeveer, een uit de hand gelopen whatever, waarbij de vader probeert de schade voor zoonlief zoveel mogelijk te beperken, door het lichaam weg te werken, immers geen lichaam, geen moord, geen niets, dus even doorbijten tijdens eventuele verhoren en dan moeten ze je laten gaan.
Genoeg andere plekjes om te wonen, al lijkt het me niet dat je dan lekker woont, bedoel de hele wereld kent je als 'de ontvoerders/hoofdverd88/moordenaars van' (ook al zouden ze onschuldig zijn), dat wordt andere naam of een onbewoond eiheilanddddquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
En vervolgens hoeven ze op Aruba niet meer terug te komen.
Als ze schuldig zijn en hun straf uitzitten ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
En vervolgens hoeven ze op Aruba niet meer terug te komen.
er zijn wel eens in nederland zaken geweest dat ze alleen het moordwapen hadden gevonden en niet het lichaam en die zijn toch veroordeelt, dus wees daar niet zo zkeer vanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ze schuldig zijn en hun straf uitzitten ook.
Als het lichaam nooit gevonden wordt, wordt er niets bewezen, niet hun schuld, niet hun onschuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |