Sabine?quote:
Ik zie net dat ik ooit in je FB gepost heb, kan het me niet meer herrinneren.quote:
Beev heb jij al wat meer van Alejandro Sanz gehoord? Heb een album van hem gedownload dat echtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Alles van Shakira is leuk.. Vooral het Spaanstalige.
.
Ik kende hem eigenlijk alleen van naam.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Beev heb jij al wat meer van Alejandro Sanz gehoord? Heb een album van hem gedownload dat echt [afbeelding] is. Heerlijke muziek. Vooral He Sido Tan Feliz Contigo.
Ik kan me al bijna niet meer herinneren dat ik er een foto in had staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik ooit in je FB gepost heb, kan het me niet meer herrinneren..
Komt er ooit nog een duidelijke foto?.
Ik kende hem voor dat Shakira nummer eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
Ik kende hem eigenlijk alleen van naam..
Maar ik ga maar eens wat van hem downloaden dan..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me al bijna niet meer herinneren dat ik er een foto in had staan.![]()
quote:Het is niet veel, maar het is iets. Spring niet voor elke camera die ik zie, dus heb verder niet zoveel. Ik zit rechts trouwens.
Foto eruit, omschrijving laten staan.quote:
...hoeveel heb je op?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:24 schreef BVO het volgende:
Nederland, waterland, iedereen moet pompen!
Vanmiddag al best wat.quote:
Daar hebben we wat aan LeBeauquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Foto eruit, omschrijving laten staan.
![]()
Omschrijving er ook maar uit dan. Moest er gewoon even op gewezen worden.quote:
Dat doe je goed. Collega, klant?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Ik had vandaag ruzie op mijn werk, iemand wou me bijna in elkaar slaan
DAT bedoelde ik niet...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omschrijving er ook maar uit dan. Moest er gewoon even op gewezen worden.![]()
Collega! Mijn baas was er niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Collega, klant?
Baas?
Wat dan? Foto terug erin? Ja vast, als je ziet hoe m'n haar zit. Die halve foto is haar.quote:
Altijd leuk, zo een geestelijk instabiele collega.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Collega! Mijn baas was er niet!
Mijn collega had het met iedereen gehad en heeft al zijn frustraties op mij afgereageerd
Dus die gast is binnenkort lekker![]()
Ik heb mijn mond maar gehouden, ik wou hem eigenlijk helemaal in elkaar slaan maar ik dacht.. zou hou ik mijn baan en hij verliest die van hem
Andere foto dan???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat dan? Foto terug erin? Ja vast, als je ziet hoe m'n haar zit. Die halve foto is haar.En volgens mij heb ik hem geeneens meer op de pc.
Inderdaad... en dat terwijl ik de enige persoon die hem gewoon mocht en altijd voor hem opnam als anderen het over hem haddenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo een geestelijk instabiele collega.![]()
Ik neem aan dat jij het volgende topic opent?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Hee, Diez, kan ie ook in het Nederlands?
Nou, dat gaat niet door.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanmiddag al best wat..
Zometeen nog weg ook..
Ik voel het aan m'n klompen,
ik voel het aan m'n lompen,
ja het hele leven draait om pompen..
ShowChat #367: MissBliss, ze houdt ook niet van rotte vis.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het volgende topic opent?
Neeh... kan je geen Engels danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Hee, Diez, kan ie ook in het Nederlands?
Ik bouw de spanning graag op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Andere foto dan???
Ik ben ZO benieuwd naar de persoon achter de nickname![]()
Ik ben een half jaar in Australië geweest, dat Engels moet wel lukken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeh... kan je geen Engels dan
Is toch wel te doen???
Cooliewoolie! Was een beetje laat met versturen, sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar in Australië geweest, dat Engels moet wel lukken.. Heb em altijd in het Nederlands gehad, dus het is nog een beetje uitpluizen hoe alles werkt enzo.
. Maar het gaat me lukken hoor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #367: MissBliss, ze houdt ook niet van rotte vis.
Smoesjes, LeBeau, smoesjes..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bouw de spanning graag op.![]()
...en ik heb op het moment niks op m'n pc staan. Dat speelt ook mee.
?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
beh
EN NOU HEEL SNEL DIE VERONTSCHULDIGING WEER INTREKKENquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cooliewoolie! Was een beetje laat met versturen, sorry
Ohquote:
Ja / Nee / Geen meningquote:Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik nog gaan stappen of niet? Jullie mogen het zeggen
Is er iets speciaals in de buurt te doen, of is het gewoon het standaard te veel betalen voor mix drankjes in overvolle discotheken gebeuren?quote:Op zondag 19 juni 2005 00:05 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik nog gaan stappen of niet? Jullie mogen het zeggen
Discoquote:Op zondag 19 juni 2005 00:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er iets speciaals in de buurt te doen, of is het gewoon het standaard te veel betalen voor mix drankjes in overvolle discotheken gebeuren?![]()
Zeikwijfquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
Betje deed nog niet eens mee, dus jullie gaan offtopic..
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
EN NOU HEEL SNEL DIE VERONTSCHULDIGING WEER INTREKKEN
Ik vond hem vrij snel juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |