Of: ShowChat #367: MissBliss, koningin van de edit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik Svennie
[..]
Een wijze les hebben we nu geleerd,
denk na, voor je een topic opent reageert
Shit, nu heb ik het verpest bij Lé.quote:
Zie je, het is al te laatquote:
Een / was ik vergeten, een / verdomme!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of: ShowChat #367: MissBliss, koningin van de edit.![]()
![]()
Je moet tegenwoordig goftedomme ELK bericht editten jij ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een / was ik vergeten, een / verdomme!! [afbeelding]
Maar het is toch een positieve TTquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:35 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de TT eigenlijk een beetje ranzig. Gewoon het idee.. bleh. Slecht voor mensen met een grote verbeelding! Zeer slecht!![]()
Ja maar het idee! Alsof ze echt een specifieke reden heeft om het niet te doen. Ervaring enzow! Gewoon... bah!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is toch een positieve TT?
Jij had goftedomme de TT moeten editten, jij!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig goftedomme ELK bericht editten jij ja! [afbeelding]
Zie je... het kleeft nu al aan me vastquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar het idee! Alsof ze echt een specifieke reden heeft om het niet te doen. Ervaring enzow! Gewoon... bah!
In wat danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij had goftedomme de TT moeten editten, jij! [afbeelding]
Showchat #366: MissBliss, omdat ze de mooiste en liefste is?quote:
Als kattenpis!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zie je... het kleeft nu al aan me vast
- Het grote MissBliss-topicquote:
Die is ook mooi jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Showchat #366: MissBliss, omdat ze de mooiste en liefste is?
Al is dat misschien een beetje lang.![]()
[..]
Als kattenpis!![]()
Je moet nog veel leren. Ten eerste, het is niet te lang. Ten tweede. ShowChat is met hoofdletter C.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Showchat #366: MissBliss, omdat ze de mooiste en liefste is?
Al is dat misschien een beetje lang.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren. Ten eerste, het is niet te lang. Ten tweede. ShowChat is met hoofdletter C..
Nee, nee. Ik heb een nieuwe geopend.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja
Maar ik ga slapen nu, Svennie, bedankt voor mn naamtopic hoor![]()
Ik word te vaak uitgeluld vandaag.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren. Ten eerste, het is niet te lang. Ten tweede. ShowChat is met hoofdletter C..
Juist. Ik wilde net deze post plaatsen:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef MissBliss het volgende:
Static is een sukkel.
quote:
Nee, tegen de restquote:
Wouw daar heb je wel je best op gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist. Ik wilde net deze post plaatsen:
[..]
Oftewel: verkeerde quotequote:
Je quote jezelf.. ik snap het nietquote:
Ik word te vaak uitgeluld vandaag.quote:
Ik had het niet door dat ik mezelf quote. Een onwijs toffe user wees me op mijn foutquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je quote jezelf.. ik snap het niet![]()
Die geen kattenpis drinkt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het niet door dat ik mezelf quote. Een onwijs toffe user wees me op mijn fout
Juist. Die user jaquote:
Ja we zijn uitgeslijmdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:03 schreef LeBeau het volgende:
Zijn we nu uitgeslijmd? Dit is bijna net zo erg als het kattenpis gebeuren.
Heb jij de Patriot gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:15 schreef timbob het volgende:
Oh, de melodramatica!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 06:40 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Dag!
Jeud d'enfantsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 06:40 schreef PeRi het volgende:
Goedemorgen! Dag!
Klinkt geilquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit topic is morgen vol en dan open ik gewoon nog een naamtopic voor je![]()
ShowChat #367: Klik hier voor hete pics van MissBliss
Ofzoiets
Leren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:31 schreef Duiveltja het volgende:
Hey SHO menschen, gaan jullie nog wat doen met dit mooie weer?
Ik ga de Amsterdam checken
Owjaa! dat moet ik ook nog!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:00 schreef Tania18 het volgende:
Vaderdagcadeautje kopen en vanavond BBQ'en ook
Neequote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Owjaa! dat moet ik ook nog!
Heb je nog ideeen?
Ik had de verkeerde gekregen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:02 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ziet er toch wat anders uit dan de foto's die Beev postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |