Eenzelfde cijfer destijds voor een van m'n Nederlands examens, maar da's alweer een hele tijd geledenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik ken nog niemand
Zijn er 10en gehaald?
Heb wel een 9.6 voor wiskunde a,12 (havo)
Beat that
Bron?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef G-220 het volgende:
pfff, ik heb tenminste een grotere lul dan jij...![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik ken nog niemand
Zijn er 10en gehaald?
Beat that
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef G-220 het volgende:
jaaaaaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
gemiddeld een 8 is toch cum laude?
aightquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
Verschilt per school, de meeste doen (terecht) helemaal niet aan cum laudequote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
Had ik, maar toen hadden we maar 6 vakken, 5 x een 8 en 1 x een 9.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
mooie cijfers. je was vast ijverig?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had ik, maar toen hadden we maar 6 vakken, 5 x een 8 en 1 x een 9.
9 Was voor geschiedenis, maar dat zal je niet verbazen
Toch wel hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop van wel jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef G-220 het volgende:
Dus dat moet ik halen om Fok!admin te worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
die doen het goed in japan en noorwegen schijnt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:41 schreef Apekoek het volgende:
als je een 10 haalt ben je een nerd
Nope, heb altijd gespijbeld, het was zelfs zo erg dat ik vanaf januari maar helemaal niet meer hoefde te komen, ik mocht met toestemming wegblijven als ik mn examen maar goed deed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie cijfers. je was vast ijverig?
Tig jaar terug had ik een 10 voor CSE Engels meerkeuze. Geen open vragen toen nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef thaleia het volgende:
Het zal ongetwijfeld voorkomen, en dan vooral bij exacte vakken en bij vakken met meerkeuzevragen. Bij examens geschiedenis e.d. kun je alleen al door het feit dat de vraagstelling je in een verkeerde richting duwt van de 10 afgehouden worden.
Ik had een 9,5 voor Engels eindexamen, dat was in de tijd dat je nog geen open vragen had.
Een echte 10 is wel cool, ken niemand die dat op zijn eindexamen had, wel iemand die een 9,8 had voor wiskunde B en de ene fout die erin zat was volgens zijn docent duidelijk een schrijffoutje![]()
Tis maar dat je vrouwelijk bent anders had je allang een ban van mij gehadquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:39 schreef MaRySe het volgende:
Ik ken nog niemand
Zijn er 10en gehaald?
Beat that
Ach, als je een beetje kunt rekenen...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef grunge-metal het volgende:
Iemand uit mijn klas had een 9,8 voor wiskunde (VMBO).
Ik had een 9,8 voor geschiedenis.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:30 schreef thaleia het volgende:
Het zal ongetwijfeld voorkomen, en dan vooral bij exacte vakken en bij vakken met meerkeuzevragen. Bij examens geschiedenis e.d. kun je alleen al door het feit dat de vraagstelling je in een verkeerde richting duwt van de 10 afgehouden worden.
Heb het ff voor je aangepast.... Geen dank...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef G-220 het volgende:
pfff, ik heb ben tenminste een grotere lul dan jij...![]()
Dan heb je echt zo fucking veel geluk gehad. Een 10 halen voor je CPE is praktisch onmogelijk, vooral gezien het feit dat de tweede corrector vaak wat strenger isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:24 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Ik heb een tien gehaald voor mijn CPE CKV3.
(Centraal Praktisch Examen 'tekenen'.)
Ik meen ooit gelezen te hebben dat iemand een 10.2 haalde voor een examen, had te maken met de correctie achteraf.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:14 schreef Drugshond het volgende:
Is een 10.5 ook mogelijk......
00it een tentamen gehad waarbij ik al een 9.5 in de pocket had. Maar wat bleek : klassikaal was het tentamen zo slecht gemaakt dat iedereen er een punt bij kreeg.![]()
Het vak was "Meet- en Regeltechniek" (in een ver en grijs verleden).
Tja wat wil je op de huishoudschool......quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, heb altijd gespijbeld, het was zelfs zo erg dat ik vanaf januari maar helemaal niet meer hoefde te komen, ik mocht met toestemming wegblijven als ik mn examen maar goed deed.
mondeling had ik een 10quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:48 schreef Marruk het volgende:
Ik een 9,8 op mijn mondeling engels.
Beat that
Wat een verfoeilijke nivelleringsgedachte!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef thaleia het volgende:
Verschilt per school, de meeste doen (terecht) helemaal niet aan cum laude
Het is JUIST door die verfoeilijke nivelleringsgedachte dat men vindt dat je tegenwoordig bij elk willekeurig flutexamentje maar een cum laude moet kunnen halen. Bewaar die dingen alsjeblieft gewoon alleen voor promoties e.d., en niet voor een middelbare schoolexamen of een veterstrikdiploma.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:48 schreef Gajus het volgende:
Wat een verfoeilijke nivelleringsgedachte!![]()
wat is er verkeerd aan de mogelijkheid zich te onderscheiden van de grauwe middelmaat?
Blijkbaar geldt voor jou een promotie als het hoogst denkbare prestatieniveau. Kun jij je voorstellen dat voor een middelbare scholier een ander hoogst denkbare prestatieniveau geldt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:15 schreef thaleia het volgende:
Het is JUIST door die verfoeilijke nivelleringsgedachte dat men vindt dat je tegenwoordig bij elk willekeurig flutexamentje maar een cum laude moet kunnen halen. Bewaar die dingen alsjeblieft gewoon alleen voor promoties e.d., en niet voor een middelbare schoolexamen of een veterstrikdiploma.
Allebei 9,5.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
Hoe ging het bij La & Gr, Trelawney? Daar is het ook niet zo makkelijk om echt heel hoog te scoren, maar gezien jouw verwachtingen is dat misschien toch wel gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |