Tenenkrommend zijn die analyses van haarquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
En gooi Mw. ten Kate een volgend seizoen er AUB uit zeg
Idd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tenenkrommend zijn die analyses van haar
quote:Sediek Joelfan
dinsdag 12 juli 2005
Ik heb toch wel medelijden met de deskundige in dit programma en haar leugens over mij en mijn gezin.
je mag je mening geven, maar liegen is geen mening. dit is kwaadsprekerij wat zij nu doet. ik hoop dat ze wakker wordt uit haar boze droom.
Ik mis het vanavond in ieder gevalquote:Pubers blikken terug op uitruilavontuur
NED. 1, 22.45 UUR
In de slotaflevering van KRO’s Puberruil is te zien hoe de verschillende pubers, die de afgelopen weken van huis hebben geruild, terugblikken op de gebeurtenissen.
Een week lang hebben acht pubers in een voor hen totaal andere en onbekende leefomgeving gewoond en werden daarbij geobserveerd en geanalyseerd door opvoedkundige Kitty Verheul. Tijdens de slotbijeenkomst analyseert zij dit unieke sociale experiment en geeft in het bijzijn van de pubers een afsluitend oordeel.
Puberruil begon 17 juni met een ruil tussen tieners uit een Nederlands plattelandsgezin en een Antilliaans gezin uit de grote stad, gevolgd door een ruil tussen jongeren uit een groot arm en een klein rijk gezin. Verder wisselden christelijke en ongelovige tieners en een heteromoslim met een moderne homojongen van huishouden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:52 schreef Toad het volgende:
Zo te zien is Kitty de presentator vanavond..... [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |