Ik vond hem wel heel erg onzeker overkomen. Vooral toen hij dat shirtje ging passen.quote:
Dat gezichtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel erg onzeker overkomen. Vooral toen hij dat shirtje ging passen.![]()
En hij keek ook zo naar beneden, en stond zo te waggelen met dat lompe lichaam.quote:
Nietzman zit je nou een hele discussie te voeren op het forum van puberruil???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:01 schreef nietzman het volgende:
http://opvoedendoejezo.kro.nl/agenda/050708_puberruil_afl4.aspx
De links staan er al wel, maar de stream is nog niet te bekijken.
Zal morgen wel in orde komen.
Precies.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet alleen niet zo goed wat ik met die deskundige aanmoet.
Voegt het iets toe?
We zien het toch allemaal zelf?
Laat het eruit en laat meer zien van wat ze meemaken. Ik vond het veel te weinig voor 5 dagen.
Dat was ook wel een heel triest groepje in die caravan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ja die dialogen zijn wel mooi soms
Of een stadsmeisje dat terechtkwam bij boeren. Haden ze het over een Renault, dacht zij "oh leuk eindelijk iets interessant-->> auto's". Bleek dus dat ze het hadden over een tractor
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:45 schreef shredder het volgende:
Nietzman zit je nou een hele discussie te voeren op het forum van puberruil???![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja.
Je kunt veel van die lui zeggen... maar niet dat ze een gevoel voor humor hebben.
Ik zei dat "Bowlen met mongolen" echt wel een van de coolste dingen ever moet zijn en krijg meteen KRO's moraalpolitie over me heen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:52 schreef shredder het volgende:![]()
Tering dat gezin ook he:quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:53 schreef nietzman het volgende:
Ik vond Jeldou van de hele serie by far het schattigst.
Een hele waslijst.quote:Hindrik Akkerman, vader, eigenaar melkrijders-uitzendbureau, schapen- en paardenfokker
Filippina Akkerman, moeder, beheerster zorgboerderij
Aafke, 21 jaar
Kirsten, 21 jaar
Harold, 19 jaar
Filippus, 18 jaar
Jeldou Akkerman, 16 jaar
Erik, 15 jaar
Tjalling, 15 jaar
Marijke, 13 jaar
Elske, 11 jaar
Cindy, 7 jaar
Sylvana, 4 jaar
Janine, 2 jaar
Nou ja dat lijkt me ook gaaf hoor. Ik snapte ook niet waarom dat gristelijk wijf er zo moeilijk over deed. "Oh help nu moet ik met mongolen bowlen" Is ze bang dat ze van hen verliest ofzoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei dat "Bowlen met mongolen" echt wel een van de coolste dingen ever moet zijn en krijg meteen KRO's moraalpolitie over me heen..
Misschien dat ze een te indringend voorbeeld van god zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:59 schreef shredder het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt me ook gaaf hoor. Ik snapte ook niet waarom dat gristelijk wijf er zo moeilijk over deed. "Oh help nu moet ik met mongolen bowlen" Is ze bang dat ze van hen verliest ofzo![]()
En totaal overbodig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
Die opvoedkundige lijkt op Mevrouw ten Kate
En ze is irritant.
Uhuhquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
En totaal overbodig.
Ze zegt allemaal dingen die je zelf ook wel kan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |