zolang ze d'r geil (en dom) bij danst en kijkt slikt amerika het welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jessica heeft idd al 3 cover verkrachtingen op dr naam staan
uwc = united world colleges yls = youth leadership summitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wa?
http://www.uwc.nl/yls/index.php dat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee niet van gehoord.
Wat is het behalve wat ik overduidelijk uit de naam kan halen?
Ben ff te drukkies om te googlen
ik kreeg ook net 1 dag voor de sluiting de uitnodiging jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ziet er gaaf uit! Maar inschrijving is dicht
Have fun!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kreeg ook net 1 dag voor de sluiting de uitnodiging ja
maaaar ik ga wel
Zonde. Daar past wel meer op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*gooit 243 bestanden, in totaal 542MB op een CDtje*
Ja maar dit is mn American Idol Season 4 '2005' CD...quote:
ik wacht nog op tekst van minimaal 7 collega raadsleden, voordat ik aan de slag kan met een boekje over ervaringen van jongeren mbt vrijwilligerswerk.. en de deadline stond toch echt op 26 meiquote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Have fun!
Ik zit midden in een traject wat weer op zn gat ligt dankzij de zomer en onze nieuwe wethouder![]()
Ik heb geen auto...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
en DM: je wilde net een nieuwe one-night-stand scoren en nu ..... nu.. moet je richting parkeerplaats?
ga je op de fietsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb geen auto....
En op gay.nl zijn altijd wel mensen online, wanneer ze op MSN al slapen...
Waar naartoe?quote:
Gebruik Trillian ofzo ipv MSN.quote:en op msn slapen bij mij nooit àlle mensen.. alleen doet msn het niet en kàn ik um ook niet upgraden, omdat de downloadpagina niet bereikt kan worden.. toch nog iets goeds van tiscali
een parkeerplaats?!quote:
als ik de site's zou kunnen openen waar ik die kan downloaden wel jaquote:Gebruik Trillian ofzo ipv MSN..
Wat moet je nou op een parkeerplaats?quote:
Waarom kan dat niet?quote:als ik de site's zou kunnen openen waar ik die kan downloaden wel ja
parkeren!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:27 schreef DennisMoore het volgende:
Wat moet je nou op een parkeerplaats?.
omdat tiscali de boel niet op orde heeft en ik niet op msn kan, niet op verschillende site's, niet op msn enzo.. probb. een dns of data-capaciteitsprobleem..quote:[..]
Waarom kan dat niet?.
En rechts?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Links van mij ligt momenteel niemand
Je hebt een 'vaste kant'...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar begint het einde van het bed.
Meld je ziek!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Pfoeii... 30 graden voor m'n fam.feest en we gaan raften en hiken en BBQ-en
Ik heb het georganiseerdquote:
Dat is toch hardstikke leuk, raften met dit soort weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Pfoeii... 30 graden voor m'n fam.feest en we gaan raften en hiken en BBQ-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |