wat jij wilt....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:56 schreef static het volgende:
Nieuw topic lijkt me handiger en overzichtelijker.
Al gevonden. Luther Vandross overledenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Oblivion het volgende:
Luther Vandross is overleden...
Is hier een apart topic over, of moet dat in het algemene?
Don't get him started.quote:
Bemoei jij je lekker met je eigen zaken jij bent geen mod of welquote:Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef PeRi het volgende:
Bigmac, je doet weer 's achterlijk. Het heeft niks te maken met een andere mening hebben.
Ik hoop dat je zelf een keer heel hard anaal gepakt word, zodat je om je mammie moet gillen die er niet is om je te helpen. Kom dan maar weer eens praten over verkrachters.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bemoei jij je lekker met je eigen zaken jij bent geen mod of wel![]()
Zo anders maak je van iets een probleem wat je niks aangaat.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf een keer heel hard anaal gepakt word, zodat je om je mammie moet gillen die er niet is om je te helpen. Kom dan maar weer eens praten over verkrachters.
Tijd voor een reorganisatie in de moderators bij SHO.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het ook fout ja
Een mod die gaat TVP'en[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |